Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***MAALISMURMELIT*** alkavaan viikkoon!

19.06.2006 |

Hep! ;)

Ajattelin nyt ihan pystyttää uutta pinoa alkavan viikon kunniaksi. :)

Mökillä oltu ja kivaa oli. :)

Eilen tultiin kotiin ja huolestuin kun jälleen seksin jälkeen alkoi verinen vuoto, ihan hyytymien kera. Kipujakin oli. Päätin siltä istumalta lähteä näytille sairaalaan kun en jaksanut enään murehtia. Ne arvothan on seurattu ok, mutta ultralla ei oltu katsottu esim. kystienkaan tilannetta ollenkaan toteamisen jälkeen.

Lääkäri oli ivallinen ja ilkeä, mutta uutinen oli ok eli kaikki kunnossa ultran mukaan, hormonit " vaan" temppuilee.

Minkäänlaista lääkettä lääkäri ei edes meinannut vaivan helpotukseen, vaikka tätä jatkuu jo toista kiertoa, alan olla kypsä ja vielä nämä vauvatoiveetkin... enkä edes anellut kun oli niin töykeä.

Kaapista löytyy keltarauhasvalmistetta ja sen kuurin ajattelin ottaa kun ovis ohi, josko edes kiertohäiriöön auttaisi vaikkei lopputuloksena tähän kiertoon plussa tulisikaan.... tai ainakin sen plussan saaminen juuri nyt epäilyttää eikä toiveet ole kovin korkealla.

MUTTA nyt aamullapa ovistesti antoi vahvaa plussaa ja mietin voisiko vuoto liittyä siihen?Nyt vaan seurailen, että tiedän aloittaa Luget juuri oikealla hetkellä...olisi sitten mahdollisella hedelmöittyneellä munasolulla edes alkeelliset mahkut kiinnittyä. =)

Eli tälläistä. Kp nyt jotain 9/25-27

Ulkona näyttää lupaavalta, ihana ilma!

Kaikille mukavaa ja plussarikasta viikon alkua!

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaan koskee menkkakipumaisesti,on koskenut koko päivän ja tissit ne vaan täyttyy ha niihin vihloo...Joopa joo,katotaan nyt miten tämän tytön käy,ei vaan jaksais oottaa maanantaihin.

Toisaalta mullakin taitaa olla pidempi kierto nyt kun ovis oli pari päivää myöhässä,et toivottavasti jotain näyttäis sit kuitenkin jo maanantaina jos on näyttääkseen.

No eipä tässä kummempia,lähden laittamaan lapset uimaan:)

martina 24/29

Vierailija
22/40 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin negan aamulla:( Kp 30/32-33 luultavasti menossa. Harmittaa tosi paljon mutta minkäs teet....Minulla (jälleen kerran) sama tilanne kuin Larulla , eli esikoinen sai alkunsa heti ja nyt sitten vain ihmettelen että miksei tärpännyt nyt tokassa (tai ekassa, riippuu miten laskee, me kun ei viime kiertoa yritetty tarpeeksi tosissaan) kierrossa. Pöh. Toisaalta en bongannut 100% ovista vaikka käytinkin ovistestejä. Pitäisikö jo ensi kierrosssa turvautua gynen ultraan oviksen bongaamiseksi....

Pieni hiprakka sentään lieventää tätä harmitusta; tulin työpaikan kesäjuhlista juuri ja siidereitä tuli nautittua ainakin neljä....tosin helteen takia neljä siideriä ei paljon tunnu missään:) Jatkoille en jaksanut lähteä, oli kiire tuon taaperon luokse joka kiukutteli kun äiti oli ollut poissa niin kauan.

Harmittaa kun ei tärpännyt. Mites teillä muilla tämän viikon piinailijoilla???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että jollain on näitä samanlaisia tuntemuksia, vaikka tietysti tosi tylsää, että menkat alkaa. Pahoitteluni Kiiamarialle ja Ruusulle " tädin" vierailusta.

Itse nyt siis tosiaan odottelen sitä kutsumatonta vierasta kyläilylle, mutta ei nyt tietysti vielä ole ihan kaikkea toivoa heitetty, kun ei mitään vielä valu. Kp tänään 27/27-30. Todennäköisimmin menkat alkaa kp 29 eli pe, kuten niin monessa muussakin kierrossa.

Ostin testin toissapäivänä kaappiin ja se polttelee kovasti. Koska kuitenkin on niin menkkojen alkamisolo, niin yritän vielä hillitä itseäni. Ajattelen myös, että se nega on helpompi ottaa vastaan vapaapäivänä, kuin työpäivän aamuna. Välillä kuitenkin vakuutan itseäni, että kannattaa jo testata, niin ei tarvitse sitten hermoilla. Ja sitten taas saan hetkeksi jäitä hattuun. Perjantai aamuun asti odotan nyt kuitenkin, jos järki pysyy päässä vähänkään. Viime kierrossa testailin ihan liian aikaisin ja ihan turhaan.

Toivon paljon plussia kaikille murmeleille!

Laru

Vierailija
24/40 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kiitos osanotosta Laru:)

Tältä palstalta olen oppinut, että niin kauan kuin tätyliini pysyy poissa, on toivoa. Samoin olen oppinut, että vaikka täti punainen tulisikin, voi kyseessä ollakin valemenkat. Tämä palsta opettaa siis äärimmäiseen optimistisuuteen=)

Vaikka testasinkin negan, pidän pientä toivoa yllä niin kauan kuin menkat ovat kunnolla alkaneet...Ja murmeleissa pysyn edelleen jos menkat alkavat pian koska seur. la johon tähtään on 29-30.3.

Huh, alkaa päätä särkemään siiderin juonnista...täytyy keittää kahvia jotta jaksaa huomenna paimentaa tuota ikiliikkujaa. Ja Sinkkuelämääkin alkaa kohta, kiva!

Hyvää yötä ja plussia kaikille!

Vierailija
25/40 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin kans viä kirjoitteleen ennen jussia, ku sillon taitaa olla aika hiljasta täällä murmeleissa.

Mulla menossa kp24/34.

Jotenkin vähän luovuttanut olo, menossa neljäs yrityskierto. Mut eiköhän se tästä. Mutta ku mä oon niin kärsimätön, on niin kauhee kuume. Mies oli kyllä eilen aivan varma että nyt tärppäsi ;)

Hyvää juhannusta kaikille! Toivottavasti jollakin maalismurmeleista tärppäisi..

Vierailija
26/40 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna alkukuusta tipahdin (odotetusti kylläkin) poikkeuksellisen lyhyen kierron seurauksena, joskaan ei ihan hirmuisesti harmita, kun ei sitä yritystä ihan tosissaan vielä ollutkaan..

Mutta mutta, nyt se meidän pikkukolmosen yritys sitten ihan virallisesti lähtee käyntiin tästä kierrosta, jee!! Kyllä tätä on odotettukkin ja vähän varaslähtöä otettu.. ;)

Uusi toivottu la osuisi sitten maaliskuun loppuun, joskaan en enää usko, että meille voi vauva syntyä minään muuna kun 1. päivä, joten huhtikuulle sitten menisi.. :P (meillä on molemmat syntyneet 1. päivä, tasan 1,5v ikäerolla)

Vierailija
27/40 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oli tarkoitus pahoitella sinun (Kiiamaria) negaa. Mutta helle vie loputkin järjenhippuset :) Todellakin toivoa on vaikka menkatkin alkais. Näinhän täällä on nähty.

Itse ravaan tänään varmaan vessassa vartin välein, että tuleeko jo tiputtelua, kuten monesti ennen kuukautisten alkamista.

Hyvää jussia kaikille, jotka tänään karkaavat kesälaitumille!

Laru

Vierailija
28/40 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti pinoudun ennen pakkaus hommia.

Ei sitten niin minkäänlaisia oireita. Menossa vasta kp23/28-35. Se valkovuotokin tulee ja menee, joka toinen päivä enemmän ja sitten taas vähemmän. Taitaa olla turha testata, kyllä se pirulainen tänne tiensä löytää. Ja mielikin on taas herkässä, niinkuin aina ennen tädin tuloa.

Oikein mukavaa juhannusta kaikille murmeleille, toivottavasti muille satelee plussia.

-m-

Vierailija
29/40 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla katsomaan onko kaikki lähtenyt jo juhannuksen viettoon. Taitaa olla. Mulla juhannus menee kotona, osin toki työ merkeissä. Joten kai mä täällä pyörin. Huomenna pitäis taas aamuvuoroon.

En kauheesti viitsi juodakkaan kun ovis on ohi ja odottelen mitä tulee. Tosin kait sitä vois vähän saunasiideriä ottaa.

Pahoittelut Kiiamarialle negasta ja muillekkin negan testanneille/tädin tulosta.

Toivotaan että jollain tulisi plussaa, että voitaisiin kaikki iloita edes jonkun puolesta.

Ens viikolla taitaa olla useampi piinailija. Mullakin menee loppuviikkoon.

Jotenkin niin malttamaton olo odottaa.. Mutta kun nää asiat pyörii niin kauheesti mielessä. Kaupoissa näkee raskaana olevia naisia ja vauvoja jne. Vai kiinnittääkö niihin vain enemmän huomiota?! Voi olla.

No eipä mulla muuta, kiva käydä kertomassa tänne ajatuksia.

Hauskaa jussia!!

Vierailija
30/40 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anzqulle tervetuloa, pitkästä aikaa :) Minäkin vielä roikun täällä vaikka välillä olin jo pois. Täti tuli eilen ja toiveina on saada synttärilahja maaliskuun lopulle :) Söin Teroja viime kierrossa, ja täti onkin nyt todella runsas & rehevä! Mun mies tuossa jo merkkailee kalenteriin pupuilupäiviä. Tahti on kuulemma sellainen, että heti kun täti lähtee, pupuilemme kolmena päivänä peräkkäin, sitten on yksi taukopäivä, ja taas kolmena päivänä peräkkäin jne. Huh, toivottavasti tämä helleaalto ei jatku, muuten pitää ostaa makkariin ilmastointilaitteet että ei oltais ihan nahkeina lakanoissa :D

Plussatuulia!

Eppa

Vierailija
31/40 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin jo alkuviikolla jo sillon näytti negaa, tätiä ei kuitenkaan kuulunu ja eilen tein uuden testin. Kaks viivaahan siihen pamahti!! Viiva oli aika haalea ja tein varmuuden vuoks vielä tänä aamuna uuden testin, vähän oli viiva tummentunu.

Aika uskomaton fiilis, varsinki ku mitään oireita ei oo ollu, mutta niitä ei kyllä ollu esikoisenkaan kanssa. Ensimmäinen tärppäs meillä ekasta kierrosta ja toinen toisesta kierrosta:)

Toivottavasti vauveli pysyy matkassa loppuun asti!

Tsemppiä kaikille, toivottavasti saan paljon kavereita tuonne odotuspuolelle. Vielä en kuitenkaan sinne siirry, onkohan siellä edes maaliskuisia vielä??

Vierailija
32/40 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellukk@;

voi kun ihanaa!! paljon onnea plussan johdosta! Sullahan on tärpännyt nopeesti. No en voi itsekkään sanoa yrittäneeni kauan, kun vasta 4. yrityskierto meneillään.

toivottavasti kaikki menee hyvin. Pidähän vielä jonkun aikaa seuraa meille muille yrittäjille, ennen ku siirryt tuonne o-puolelle :)

Vierailija
33/40 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans kärvistellään ,30/30-32 on menossa.Pientä menkkamaista jomotusta välillä,ei sen kummenpaa.

millaisia oireita teillä muilla on ?plussanneilla ja ennen plussan testaamista?Näitä on kiva lueskella aina uudestaan ja uudestaan:)

Vierailija
34/40 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti plussia nyt alkaa tulla ropinalla lisää:)!

Itse odottelen tätiä kylään maanantaina. Kovin toivottu vieras se tosin ei ole, mutta valitettavasti niin tuttu:(.

Luottavaisin mielein siis sinne maanantaihin asti. Vauvakuume on niiiin hirmuinen. Ja kasvaa vain joka kerta mitä lähemmäs menkkojen alkamis päivää päästään. Välillä on pakko yrittää unohtaa koko juttu mutta on se vain niin pirun vaikeaa, ettei minulta ainakaan onnistu.

No mutta siis sinne maanantaihin on vain kärvisteltävä, jospa se tälläkertaa tärppäisi (saahan sitä toivoa).

Plussa tuulia kovasti kaikille!!!

mmimma

Vierailija
35/40 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei mitään uutta. Koko viikonlopun juili mahassa ja tuntui siltä että menkat alkavat justiinsa, ja ihan kuin olis jo lorahdllukkin muttei sitten kuitenkaan alkaneet. Huomenna meinasin testata vaikka luulen ettei se vielä mitään näytä vaikkaonkin huomenna 29/29. Oviksesta päätellen mulla on viel menkkojen alkamiseen monta päivää.luulen et siellä kp 32 alkaa olla todennäköisempää ootella menkkoja tai sitä plussaa,mulla meinaan heilahtelee aika rankasti noi kiertojen pituudet ovat väliltä 29-36...Mutta testailen nyt ihan huvikseni sitten jos ei muuta keksi:) ja sitten joka toinen päivä menkkoihin asti,on mullakin huvit ei voi muuta sanoa:)

Mitään oireita ei ole,olo on ihan supernormaali. Miehelle eilen sanoinkin että varmaan saadaan katseet suunnata jo sinne huhtikuunpuolelle suoraan.

Nyt pitsalle:)

martina 28/29

Vierailija
36/40 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidampa poistua tältä palstalta kun nuo menkat alko..:( mutta toivetta rinnassa jäämme odottelemaan seuraavaa tärppiä..

Kaunista kesäpäivän jatkoa kaikille!!:)

Vierailija
37/40 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna sitä vasta odotin,mutta päätti tulla jo tänään.

No siirryn tuonne huhtikuisiin ja kohti 19 yrityskiertoa:(!

Vierailija
38/40 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä selvisin... talo oli porukkaa täynnä koko jussin ja nyt on IHANA rauha. Ei jaksas enään yhtään vierasta.

Kiitos [color=red]Epalle[/color] tervehdyksestä =) harmi, että säkin joudut vielä täällä roikkumaan. Kuulostaa tahti aika kovalle ;) Mutta tuosta ainakin huomaa, että miehesi on tosissaan =)

Pahoittelut tädin yllättämille. Itse odotan tätykkää saapuvaksi viim. 1.7. Testin meinasin tehdä jo keskiviikkona. Acon polttelee kaapissa :D Mitään kummosempia oireita ei ole ollut, mutta tänään ja eilen on masua vihlonut. Toiveita elättelen, että olisi kiinnittymis kipuja. On noita ennenkin ollut, mutta ainahan saa toivoa. Sitten yksi oireeksi luettava on närästys... jo 4 päivää närästää. Tosin grilliruuillakin voi olla osuutta asiaan.

nyt jos alkais nukkumaan...

Vierailija
39/40 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ensimmäisenä ONNITTELUT onnellisesti plussanneille! :)))

Ja suuret pahoittelut tätin löytämille ja hirmuisesti plussaonnea seuraavaan kiertoon.

Itsellä nyt kaiketi kp16/25 ja ovikset takana.

Juhannuskin sitten ohi ja lapsilla alkoi kesäloma päiväkodista. :)

Melkoista hulinaa siis tiedossa.

Jussin vietimme miehen sukulaisten kanssa mökillä. Saunottiin, grillattiin, uitiin ja veneiltiin. Itseasiassa juhlimme samalla myös kihlojamme kun sattuivat sormukset huomaamaan. ;)

Lugeja popsittu jo yksi laatallinen ja toisen aloitin tänään.

Saas nähdä onko niistä apuja...

Lauantaina tuli tippa veristä/rusehtavaa vuotoa pyyhkiessä, en tiedä mistä johtuu, mutta kuten arvata saattaa niin toivon sen olevan merkki kiinnittymisestä. :)

Aamulla nälän sekainen ellotus, mutta saattaa olla vain Lugejen sivuvaikutuksia, kuten omituinen mielen herkkyys. Ihan jo rupeaa nolottamaan jatkuva vetistely pikkuasioista...siis oikeasti todella pienistä.

Hmm... mulla siis piinailua nyt jo, vaikka kp:t suht pikkuiset vielä. ;)

Vierailija
40/40 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut Nelluk@lle. Ihanaa! Nää plussat on aina rohkaisevia.

Meille tuli kutsumaton vieras eilen kyläilylle eli se tädin hirvitys. Tosin odottelin sitä jo perjantaisen negan jälkeen. Eli ei yllättänyt.

Menkkojen alkaminen ei ollut enää kauhea pettymys, kun olin tehnyt sen testin. Jotenkin kaikkein raskainta on tää epävarmuus. Kyllä mä odottaisin tässä vaikka vuoden, jos joku vois sanoa, koska sitä raskautuu. Olin viime viikon aika kiukkunen, kun alko olla sellasta menkkaoloa ja asia pyöri mielessä vähän väliä. Kun sitten testasin negan, niin jotenkin tuli helpompi olo. Tietysti olin pettynyt, mutta se epätietosuus kävi jotenkin niin hermoille. Nää on varmaan muillekin tuttuja tunteita.

Edellisessä kierrossa otin raskaammin menkkojen alkamisen kun nyt. En enää pudonnut niin korkealta, kun tunnistin samanlaiset oireet menkkojen alkamisesta.

Eniten tässä nyt harmittaa se, että taas kierto oli sen verran pitkä, että pitäisi vaihtaa huhtikuisiin la:n perusteella. En taida jaksaa vielä. Viimeksi meni pitkän aikaa, että maaliskuisiin tuli mitään elämää. Jään siis tänne roikkumaan teidän kiusaksi :) Eikä kukaan ole tainnut vielä huhtikuisten ryhmää aloittaakkaan?

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Laru