En ole saanut yhtään joulukorttia tänä jouluna
Kommentit (29)
Minkä kokoinen on postikortin hiilijalanjälki?
Lähetin 7, sain 3 takaisin, joista 2 oli sellaisilta, joille itse en lähettänyt. Vähiin käy ennen kuin loppuu.
Viisi lähetin, yksi on tullut. Ja sitten pari tekstaria, joissa jouluinen kuva ja ilmoitus etteivät enää lähetä postin kautta korttia.
postilakko ja flunssakierre vaikutti niin etten lähettäny yhtään korttia, laitan tekstaria lähimmille. normaalisti lähetän paljon ja askartelen itse. muilla tutuil kans postilakko ja tää flunssahomma keskeytti kortti ja joulujutut tänä vuonna.
Voihan ne olla postissa jumissa. Itse en lähettänyt yhtään postilakon takia, yhden sain tänään postissa itse. Itse lähettänyt viestillä kaikille hyvät joulut.
Voihan ne olla postissa jumissa. Itse en lähettänyt yhtään postilakon takia, yhden sain tänään postissa itse. Itse lähettänyt viestillä kaikille hyvät joulut.
Mä sain 3. Ja lähetin 15.
Toivon että johtuu siitä, että kortit ovat menneet vanhaan osoitteeseen.
En saanut minäkään, kuten en edellisinä jouluinakaan,lähetän aina kasan kortteja ystäville ja sukulaisille mutta saan aina tekstiviestinä heiltä joulutoivotukset. Se on tätä nykyaikaa, joku kymmenisen vuotta sitten sain jopa korttejakin heiltä takaisin mutta nykyisin hoitavat sen tekstarilla koska helpompaa.
En ole saanut tällä vuosituhannella yhtään.