Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna joulu.

Vierailija
23.12.2019 |

En ostanut pisaraakaan alkoholia ja vaimo on ihmeissään. Hän ei siis juo ollenkaan, mutta päätin hänen takia olla ostamatta. Ihmettelee edelleen miksi. On se näköjään outoa toisille jos joku päättää olla ilman jouluna. Minä en siis ole säheltäjä humalassa enkä muutu mitenkään, mutta halusin viettää selvänä joulun. Vaimo sanoi kiitos ja merkitsee paljon hänelle.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä aatto vasta

Vierailija
2/8 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyva mies olet. <3 

Vierailija
4/8 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä homma. Tosin ei siinä maltillisessa alkoholinkäytössä mitään pahaa ole, se tahtoo usein Suomessa unohtua. Voi toki olla yksin vähän tylsää.

Vierailija
5/8 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota pisaraakaan. Teen vaimon takia tämän. En siis todellakaan muutu mitenkään muuten kuin olen humalassa. Heilun jne, mutta jutut eikä käytös muutu. Nyt on sit ihmeissään. Aion myös lopettaa koko vkloppujuomisen. Sais tehtyä jotain viisasta ja päästä vaimon kanssa ulkoilemaan. Siihenkään ei ole tottunut. Ei ole valittanut ikinä, mutta itse haluan muuttua paremmaksi mieheksi.

Vierailija
6/8 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään muutu miksikään enään mutta saatoin muuttua agressiiviseksi paineen alaisena,  mutta mieheni ostaa aina lempi juomaani alkosta minulle joululahjaksi jota samaa on jo ostanut 35 vuotta. Juon sitä merkkiä vain kerran vuodessa ja ainoastaan jouluna. Meillä otetaan alkoholia joka joulu mutta ei nykyään tapella. Ei lennä kinkut ja kuuset ulos ikkunoista ja poliisit paikalla mitä sai hävetä kuten lapsuuden kodissani. En ymmärrä mikä vanhemmillani oli niin vaikeeta aina jouluna ja piti olla koko suku juopottelemassa kunnes jollain repesi hermot ja alkoi kamala joukkotappelu. Ei siihen aikaan ollut lastensuojelua ja lapset saivat katsella ihan kaikkea livenä. Miehelläni oli raittiit vanhemmat ja minä olen häiriintyneestä perheestä jossa sain kyllä katsella mitä erikoisempia jouluja niin ettei jännitys elokuvia tarvittu kun ne näki livenä ihan kotona. 

Meillä menee hyvin kaksistaan mutta annas olla jos olisi jotain sukua ärsyttämässä ja vittuilemassa jouluna niin tekisin varmaan samoin mitä sukuni perinne oli että heittäisin ulos ne ja ruuat perään. Vihaan sitä miksi minun olisi pakko olla selvinpäin just jouluna kotonani ja katsella jotain sukulaisia väkisin kun en muutenkaan niitä siedä. Nyt en ihmettele niitä ihme sessioita mitä aina jouluisin tuli kun oli pakko ahtaa koti täyteen sukulaisia joidenka kanssa muutenkaan ei tullut toimeeen. 

Vierailija
7/8 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pelkkä aatto vasta

Joka on meillä Suomessa suurempi juhlapäivä kuin varsinainen joulupäivä.

Vierailija
8/8 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää juoko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän