Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha suola janottaa? Vai janottaako?

Vierailija
19.06.2006 |

Miksi ex on ex, jätitkö vai tulitko jätetyksi? Ottaisitko takaisin (pysyvästi vai hetkeksi vain)? Pidätkö yhteyttä ex:ääsi ja miksi?

Itselläni on vain yksi oikea ex, poikki meillä meni oikeastaan yhteisestä sopimuksesta eikä mitenkään dramattissti :) Kirjoittelemme meilejä silloin tällöin (ystävyys alkoi uudelleen nyt myöhemmin). Välillä kun miehen kanssa olo tuntuu lattealta, mietin, millaista olisi suudella ex:ää... Tuskin kuitenkaan tekisin niin jos tilanne tulisi enkä kyllä vaihtaisi miestä!

Miten te muut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaahan nyt!

Vierailija
2/4 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin exan kun homma ei vaan toiminut. Ukkoparka ei olis halunnut erota, häiriköi muutaman kuukauden, mutta antoi sit periksi. Joskus oon miettinyt että olis kiva tavata ihan vaan juttelun merkeissä koska tyyppi on ihan hauska seuramies, mutta en oo ottanut yhteyttä kun tiedän että se vois loukana nykyistä miestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi exää. Toinen oli sellainen pitkäaikainen teini-iän seurustelusuhde, ja toinen muutaman vuoden kestänyt ylikiihkeä " tämä on mun elämäni rakkaus ja hän on mun ainoa syy elää" -suhde, myös silloin nuorena.

Eka ex teiniajoilta ei janota. Ihan kiva tyyppi, oli mukava kaveri, mukavat muistot. Hän jätti minut toisen takia, ja jäin itkemään perään, mutta kun itkut oli itketty niin se oli sitten siinä. Ei olla yhteydessä nykyään, vaikka ollaankin sattumalta joskus tavattu jälkeenpäinkin, ihan asiallisissa merkeissä.

Mutta sitten se toinen. Suhde oli alusta saakka aika tuhoon tuomittu. Tavattiin aika harvoin ja pitkiä aikoja leikittiin kaukosuhdetta. Kumpikin petti. Silti oltiin niiiiin maailman rakastuneita (ainakin muka) ja koko maailma tuntui pyörivän siinä sen yhden ihmisen ympärillä. Kumpikaan ei kai tavallaan jättänyt toista, vaan suhde vaan sitten kuihtui kaukosuhderupeaman jatkuessa, sen jälkeen kun pettämiset tuli julki. Ei muuten pidetä yhteyttä, mutta joskus tämä tyyppi lähettää minulle sähköpostia, ja se saa aina pääni pyörälle. Aika surullista... Olen tosi onnellinen mieheni kanssa (ja rakastan häntä ja hän on parempi ihminen kuin ex konsanaan), mutta en oikeasti tiedä, mitä tuntisin, jos tämä ex ilmestyisi oven taakse...

Vierailija
4/4 |
19.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jätti mut koska en ollut vielä valmis seksi suhteeseen... se oli hänelle liikaa.

Tokan kaa sitten olin jo valmis, mutta tämä toka ei muuta halunutkaa kun seksiä (tuskin oli tunteita mua kohtaan) ja mä sain tarpeekseni hänestä ja jätin hänet.

Tokan kaa loppu yhteydenpito siihen paikkaan mutta ekan kanssa oltii kavereita niin kauan kunnes tapasin nykyisen mieheni jonka kaa sovittii että mä en pidä yhteyttä mun exiin niin se ei pidä yhteyttä hänen exiin. Pari kertaa tämä eka exä lähetti mailia ja kyseli kuulumisia mutta kyllä se sit lopetti kirjoittelun kun pyysin että ei ota enää yhteyttä.

Kyllä mä joskus mietin että olisi kiva olla vielä yhteydessä tämän ekan exän kanssa, mutta vain kaveri merkeissä. Jos mulle tulisi ero nykyisestä niin ottaisin tähän exääni varmaan yhteyttä, mutta en haluaisi olla hänen kaa muuta kuin vaan kaveri.