Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ateisti naapuri ei anna lapsensa leikkiä meidän lapsen kanssa.

Vierailija
23.12.2019 |

Pelkää hitokseen, että ”rokotamme” hänen lapsensa Jeesus -oppiin.
Olemme ihan tavallinen perhe, kuulumme kyllä kirkkoon, mutta emme nyt mitään hihhuleita ole.
Jokainen saa olla mitä on, mutta tuontyyppinen fobia on mielestäni jo sairautta. En tiedä, mistä on edes keksinyt, että olisimme jotain käännyttäjiä tai sitten pelkää kaikkia kirkkoonkuuluvia. Pelottavia tuollaiset äärifanaatikot.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti, mutta lapseni  saavat kyllä leikkiä uskovaisten kanssa. Kyllähän meilläkin satuja luetaan, onneksi tietenkin meillä on sen verran järkeä, että ymmärretään niiden olevan vain satuja. Heikompilahjaisten lapsia ei silti ruveta syrjimään.

Mistä erottaa uskovaisten lapsen?

Vierailija
22/25 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ateisti, mutta lapseni  saavat kyllä leikkiä uskovaisten kanssa. Kyllähän meilläkin satuja luetaan, onneksi tietenkin meillä on sen verran järkeä, että ymmärretään niiden olevan vain satuja. Heikompilahjaisten lapsia ei silti ruveta syrjimään.

Mistä erottaa uskovaisten lapsen?

Siitä että ne monesti kertovat sen (lapseni ovat jo kouluiässä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee nuo ovelta ovelle kiertävät ateistit, jotka tyrkyttävät sanomaansa.

Vierailija
24/25 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole aavistustakaan naapureiden mahdollisesta uskonnosta tai uskonottomuudesta, eikä lapsen kavereiden uskontotaustat ole selvillä. Kaikki leikkivät keskenään.

Vierailija
25/25 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella oli uskovaisen perheen vesa kaverina. Hänen isosisarukset pelotteli eskarilaista lastani helvetin tulilla. Onneksi muuttivat pois.