Mukava mennä huomenna kauppakeskuksen Alkon eteen istumaan ja tuijottamaan sinne menijöitä ja sieltä tulijoita
Oikeasti, eikö ole vuodessa mitään muuta päivää jolloin voisi ostaa viinat???
Kommentit (9)
Siis mitä mukavaa tuossa on? Eikö sulla muuta tekemistä ole jouluna?
Ei ole. Ostetaan joululahjapullot samalla kun mennään mummolaan. täällä omalla pikkupaikkakunnalla ei Alkoa ole. Nopeamminhan siis hoituu paikainen käynti Alkoon juuri ennen mummolaan menoa.
Omituinen jouluperinne kytätä Alkossa kävijöitä!
Pidä hauskaa!
Itse menen seuraamaan Joulurauhan julistusta, mutta jokainen taaplaa tyylillään.
Mukavaa joulua Ap:lle!
Mäkin menen seisomaan ilman paitaa taisteluasennossa.
Hauskoja nämä ihmiset, jotka eivät mitenkään voi ymmärtää toisenlaisia ihmisiä kuin he itse ovat.
Minä en esimerkiksi yleensä juhli joulua mitenkään kummemmin, joten eräänä jouluna suunniteltiin kavereiden kanssa tavallista alkoholin kanssa juhlimista sen sijaan.
Tai sitten tosiaan tuo lahjapullojen haku ennen kylään menoa.
Kunhan kukaan lapsi ei kärsi aikuisten ryyppäämisestä, mitä väliä milloin holinsa ostaa?
Hyvänen aika, kyllä siellä Alkossa muinakin päivinä käydään ostoksilla, ei se pelkällä joulukaupassa pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Omituinen jouluperinne kytätä Alkossa kävijöitä!
Juu jos käy kerran vuodessa Alkossa kysyy paikallinen kepumies heti: Et kai vaan ole alkanut nyt ryyppäämään?
Eikö sulla oo jouluna muuta tekemistä kuin kököttää Alkon edessä kuin pahinkin juoppo?