Kuinka monen kanssa olette pettäneet puolisoanne suhteenne aikana?
Arvio riittää.
Noin 260 uutta kumppania asuttu yhdessä 2 vuotta 3 kuukautta.
M.
Chonburi
Kommentit (20)
Kolmen kanssa yhdessä ollaan oltu pian vuosi.
N 44
Edellisessä 4 vuoden suhteessa enemmän kuin 100.
Nykyistä ehkä 35-40 miehen kanssa.
Yhdessä 3 vuotta.
N. 49
Ei se ole pettämistä, jos ei kerro toiselle olevansa varattu.
Meillä on ollut kolmas sängyssä ehkä 300 kertaa.
Pettänyt en ole kertaakaan.
Yhteistä taivalta 2,5 vuotta
N. 34
Ukko37 kirjoitti:
Ei se ole pettämistä, jos ei kerro toiselle olevansa varattu.
Vaimosi ei tiedä olevansa vaimosi?
15v yhdessä. Ei tulisi mielenkään pettää omaa rakastani.
En kertaakaan. Minulla on sellainen jota kutsutaan selkärangaksi. En ikinä satuttaisi elämäni tärkeintä ihmistä. Valitettavasti puolisoni ei jaa samaa ajatusmaailmaa.
Joka viikko vähintään 2- 3 uutta supuolikumppania, silti suhteessa ja asutaan yhdessä pian neljättä vuotta.
Vähintään 200 kanssa.
M 55
Bangkok
Ehkä yhden, tosin emme olleet silloin vielä suhteessa, panin vierasta. Myöhemmin mies sai tietää, mitta kielsin varmuuden vuoksi. Olisi kuulemma antanut anteeksi. Näillä nyt mennään. Lisäksi vaihdoin kerran kolme viestiä miehen kanssa, joka oli minuun ihastunut.... Ja aiemmin rakastunut. Sitä mieheni piti pettämisenä, kerroin siis itse.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä yhden, tosin emme olleet silloin vielä suhteessa, panin vierasta. Myöhemmin mies sai tietää, mitta kielsin varmuuden vuoksi. Olisi kuulemma antanut anteeksi. Näillä nyt mennään. Lisäksi vaihdoin kerran kolme viestiä miehen kanssa, joka oli minuun ihastunut.... Ja aiemmin rakastunut. Sitä mieheni piti pettämisenä, kerroin siis itse.
Oletko hieman outo. Ei kenenkään tarvitse varata itseään ihmiselle jonka kanssa ei ole virallisesti suhteessa. Naiset tekee tätä usein ja miehet velvoittaa vaikka itse käyvät panemassa muita.
En luottaisi missään asiassa ihmiseen joka pettää eikä kunnioita toisia ihmisiä.
Yhden. Oli seitsemän vuoden panosuhde työkaverin kanssa. Molemmilla oli ja on edelleen puoliso. Suhde päättyi, kun vaihdoin työpaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhden. Oli seitsemän vuoden panosuhde työkaverin kanssa. Molemmilla oli ja on edelleen puoliso. Suhde päättyi, kun vaihdoin työpaikkaa.
Vaikea pitää tuollaista asiaa pettämisenä jos toinen ei tajua ja halua lähteä vaikka toisella on vuosia sivusuhde. Sehän on tavallaan luvn antamista, ainakin minusta. Sittenhän se ei ole oikeastaan pettämistä ellei vuosia lupaa lopettaa suhdetta. Sitten pettää jo monta kertaa, mutta on se petettykin silloin aika tyhmå
Vierailija kirjoitti:
N. 34
Tehän olette pervoja sitten, jos 300 kertaa kolmas pyörä sua jyystänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N. 34
Tehän olette pervoja sitten, jos 300 kertaa kolmas pyörä sua jyystänyt.
Veikkaan että aina sama/samat. Joku polytyyppinen juttu. Eri
Ei ole vielä tullut tarvetta. 35 vuotta takana yhdessä
En kenenkään kanssa. TIETENKÄÄN. Luottamus on toimintaa ohjaava perusarvoni