Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksitaan yhdessä keinoja stressittömämpään jouluun :)

Vierailija
23.12.2019 |

Mä aloitan:
-joululahjojen osto hyvissä ajoin, esim kesällä tai syksyllä
-joulukortteja ei enää lähetetä
-joulusiivoukset tehdään myös hyvissä ajoin, pikasiistiminen päivää-kahta ennen aattoa
-jouluherkut ostetaan valmiina kaupasta, leipomosta, myyjäisistä
-koristelu esim. viikkoa ennen joulua
Vinkkejä kaikille jakoon!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset koristelevat kuusen

Vierailija
2/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraita ei kutsuta jouluna meille!!! Mulla tulee ainakin se stressi just tasan tarkkaan siitä että pitäisi kestitä ja höösätä vaativia vieraita, joilla on arvostelevat, ihmettelevät ja halveksuvat mielipiteet joulumme  viettotapoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioero

Vierailija
4/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluruoka käydään syömässä ravintolassa upealla, monipuolisella ja hienolla jouluruokakattauksella yhdessä ennen joulua.

Jouluaattona syödään pelkistetysti: perunaa, kinkkua, sinappia, lanttu-ja porkkanalaatikkoa, salaattia. Jälkkäriksi torttukahvit. Muina joulun päivinä ihan tavallista muuta ruokaa.

Joulun tunnelmaa on kuitenkin koska kodissa on joulukoristeita, joulukuusi, kynttilöitä,  joulukukkia ja joulumusiikkia.

Vierailija
5/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluna töihin. Tupla palkka ilman stressiä

Vierailija
6/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioero

Oho. Tämäkö olisi hyvä ratkaisu? Miten ny näin, jos voi kysyy?

Vierailija
7/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton vaimon pitäisi tajuta että vois ottaa rennommin. Ihan höyrypäänä koko ajan vouhkaa.

Vierailija
8/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan rennosti, vaimo ei. Kohta se saa varmaan jonkun sydäninfarktin ku on vit tu koko ajan vouhkaamassa jotaki

Vierailija
9/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi joulu pilalla, jos ei kävisi vieraita. Ei mua stressaa, vaikka laitankin kaiken itte, paljon ruokaa ja leivon kaiken sekä laitan koristelut ym. Ihana olla yhdessä. <3

Vierailija
10/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypätään joulun yli kokonaan.

Vierailija
11/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijjai lento Teneriffalle yli huomenna. Menee pakatessa nyt.

Vierailija
12/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan rennosti, vaimo ei. Kohta se saa varmaan jonkun sydäninfarktin ku on vit tu koko ajan vouhkaamassa jotaki

Ehkä vaimosi vouhkaa just siksi, kun SÄ otat rennosti.... ja hänen pitää tehdä kaikki itse!!!! Mieti vähän!

Vierailija
13/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ulkoistaa joulustressi. Kannattaa itse olla se vieraileva perhe joka kävelee suoraan katettuun pöytään

Vierailija
14/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoja kirjoitti:

Kannattaa ulkoistaa joulustressi. Kannattaa itse olla se vieraileva perhe joka kävelee suoraan katettuun pöytään

Ehkä yhden jouluvierailun jaksaa tehdä per joulu, ei yhtään enempää. Never ever enää sitä että jouluaattona kolme kyläpaikkaa, joulupäivänä kaksi kyläpaikkaa ja Tapanina yksi vierailu lapsiperheen kanssa!!

Vierailija
15/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aijjai lento Teneriffalle yli huomenna. Menee pakatessa nyt.

Mä en ole laittanut joulua vielä yhtän, voisikin katsella löytyykö mistään näin nopeella äkkilähtöjä, ihan mihin vain käy.

Vierailija
16/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään työpäivä, pitää keskittyä täysillä työn tekoon. Jouluaatto, milloin se edes on?! :D

Vierailija
17/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja kirjoitti:

Ehkä yhden jouluvierailun jaksaa tehdä per joulu, ei yhtään enempää. Never ever enää sitä että jouluaattona kolme kyläpaikkaa, joulupäivänä kaksi kyläpaikkaa ja Tapanina yksi vierailu lapsiperheen kanssa!!

Sitähän juurikin tarkoitin. Menet jouluaattona yhteen paikkaan ja vietät joulun siellä. Ongelma ratkaistu ilman stressiä. Jos itse aiheutat stressisi ei sitä kukaan muu kykene ratkaisemaan. 

Vierailija
18/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetetaan lapset pienestä pitäen osallistumaan kotitöihin ja myös joulun valmisteluun. Mä heräsin aamulla ja menin keittiöön. Teinipoika (joka nyt lomalla nukkuu päivisin pitkään ja valvoo öisin) oli siivonnut koko keittiön kiiltävän puhtaaksi ja järjestellyt kaapitkin uudelleen. 

Vierailija
19/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoja kirjoitti:

Sitähän juurikin tarkoitin. Menet jouluaattona yhteen paikkaan ja vietät joulun siellä. Ongelma ratkaistu ilman stressiä. Jos itse aiheutat stressisi ei sitä kukaan muu kykene ratkaisemaan. 

Ei sovi mulle, olen niin introvertti. Tosta se stressi vasta tulisikin - koko joulu jossain kyläpaikassa OMG!

Vierailija
20/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse nähdä anoppia :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän