Kun olette käyneet sillä 70€ hyvä joulumieli-lahjakortilla kaupassa, oletteko samalla kertaa ostaneet
tuotteita, joita ei lahjakortista voi ostaa, esim kukan, hiuslenkkejä, olutta tms?
Sanonko vain kassalla että tämä kukka, hiuslenksut ja sixpäk maksetaan rahalla, vai pistänkö kapulan väliin tms?
Yritän muutoinkin ostaa niin, että menee ostokset yli 70€:n, niin nuo jää varmasti muutoinkin yli.. mutta pakko kai asiasta sanoa, ettei kassa ajattele minun lahjakorttia käyttävän väärin?
En haluaisi kaupassa käydä erikseen kahti kertaa yhden kukan, sixpäkin ja hiuslenksujen vuoksi.
Miten toimin.
Kommentit (46)
Ohjeissa lukee, että sillä ei voi ostaa alkoholia eikä tupakkaa. Ne hiusrenksut voit ilmeisesti ostaa. Kortti on käytettävä kerralla. Ehdotan, että teet niin, että ensin ladot lahjakortilla ostettavat safkat hihnalle, laitat kapulan ja sitten ne muut hihnalle. Maksat lahjakortilla plus rahalla ne safkat, sitten rahalla ne kaljat. Näin menee varmimmin ilman sähläilyjä.
Olen itse toiminut näin kun on ollut vastaava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Olen tainnut säästää puolivahingossa aika ison summan rahaa kun en tupakoi ja juo alkoholia.
Absolutistin logiikalla olet hyvävarainen.
Vierailija kirjoitti:
Ohjeissa lukee, että sillä ei voi ostaa alkoholia eikä tupakkaa. Ne hiusrenksut voit ilmeisesti ostaa. Kortti on käytettävä kerralla. Ehdotan, että teet niin, että ensin ladot lahjakortilla ostettavat safkat hihnalle, laitat kapulan ja sitten ne muut hihnalle. Maksat lahjakortilla plus rahalla ne safkat, sitten rahalla ne kaljat. Näin menee varmimmin ilman sähläilyjä.
Olen itse toiminut näin kun on ollut vastaava tilanne.
Kiitos sinullekin asiallisesta vastauksesta. Näin olen ajatellut nyt tehdä.
Ei ole voimia käydä ainakaan kahta eri kertaa kaupassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaiden riistäjäkermaperseiden mielestä köyhien pitäisi olla vaan kiitollisia almuista ja syödä vitun puuroa eikä kaljaa. Kalja on tarkoitettu vaan kermaperseille jotka muutenkin kiertää veroja ettei vaan köyhä sais mitään.
Niistä ostoksistahan juuri näkee, ettei lahjakortti tule tarpeeseen. Jos siis ostaa sipsejä, karkkia ja kaljaa jne, eikä riisiä, spaghettia, lihaa, kalaa, perunaa, maitoa ja vihanneksia jne.
kuule kun tuolla kortilla nimenomaan on tarkotus ostaa HERKKUJA.
Jos haluaa syödä sipsejä, niin saa ostaa niitä .
Juuri näin.
Entä patterit? Miten mahtavat ne tulkita. Jouluvaloihin niitä ostaisin varoiksi.
En polta (enää).
Haittaakse? Jääkö wt-mitali saamatta?😳
Ap