Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit ilmeisesti herää joka yö klo kahden aikoihin, kun sieltä alkaa aina kuulua tosi kovaäänistä puhetta ja kolinaa siihen aikaan. Voin kertoa, että ihan hivenen vituttaa herätä kello kaks joka saatanan yö!

Vierailija
22.12.2019 |

En tiedä minkä näköstä porukkaa siellä majailee, enkä ole uskaltanu mennä sanomaan. Niin ärsyttävää! Normaalit ihmiset ymmärtää sanomattakin käyttäytyä kerrostalossa niin ettei naapureilta mene yöunet! >:(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulpat.

Vierailija
2/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalit" ihmiset on nykyään harvinaisuus. Tai sellaiset, jotka osaisivat käytöstapoja ja ottaisivat muutkin ihmiset huomioon. Tsemppiä vain, samassa veneessä ollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita heille lappu että hiljaisuus on klo 22-07 ja että se koskee kaikkia talon asukkaita.

Vierailija
4/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on soini the jabba naapurina. Sehän kuulema herää klo 2 yöllä. Osanottoni.

Vierailija
5/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa ongelmaa alakerrsan keski-ikäisen ämmän kanssa. Herää aamuyöllä kolistelemaan. Joskus laittaa ruokaa tai käy kaappejaan läpi. 

Vierailija
6/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden töihin aamuyöllä varttia vaille 2. En kuitenkaan kolistele vaan yritän toimia hiljakseen.

Vierailija
7/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä juttelemassa kyseisten naapureiden kanssa. Niin minä olen aina tehnyt. Useimmiten asiallinen keskustelu on tepsinyt eikä ole tarvinnut vaivata isännöitsijää. Kaikki eivät edes tule ajatelleeksi, että äänet voivat kantautua toiseen huoneistoon.

Vierailija
8/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kolina kestää? Mietin josko menevät töihin yöllä?

Vierailija
9/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ne silloin vasta kotiin? Vain lähtevät töihin?

Vierailija
10/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräät viikon verran itse 01.30 ja koputtelet harjanvarrella kattoon. Kostosi on makea.

Vierailija
11/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Olin melko varma, että tulis pelkkää vittuilua. :D

Tää on tosi raivostuttavaa kyllä. Pakko sinne kai on mennä sanomaan, vaikkei kyllä yhtään huvittais. Ahdistavaa. Miten noin itsekkäät ihmiset edes viitsii asua kerrostalossa? Kai nyt järkikin sanoo, että yöaikaan pyritään olemaan hiljaa!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän