Estääkö munat siivoamisen?
Onko teillä riitaa joulusiivouksista?
Kiskooko puolisosi jouluolutta sohvalla eväänsä heilauttamatta?
Kommentit (30)
Miehillä on eri käsitys siisteydestä. Naisetkin vois välillä istahtaa sohvalle ja mopin sijaan ottaa käteen sen jouluoluen.
Estää, munahiki valuu pitkin lattioita jos liikaa touhuu.
Ei se niistä ole kiinni vaan jostain syvällisemästä, ei minun transmiehenikään siivoa.
Tuollahan se akka päivät pitkät röhnöttää sohvalla tekemättä mitään. Ei sillä munia sentään ole ja minun munieni ei pitäisi olla este sille että osallistuisi edes kerran viikossa kotitöihin.
Ei ole näyttänyt estävän. Ihan hyvin siivous on sujunut tuolta munnalliseltakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole näyttänyt estävän. Ihan hyvin siivous on sujunut tuolta munnalliseltakin.
Kerro miten olette joulusiivoukset jakaneet?
Ei ne boollissit varsinaisesti estä siivoamista. Niiden takia on vain paljon tärkeämpiä asioita mitä pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro miten olette joulusiivoukset jakaneet?
Ei oikein mitenkään. Molemmat on tehneet mitä ja miten parhaaksi katsovat. Välillä on pyydetty apua puolin ja toisin. ( Ai mutta... saunan siivous munallisen mielestä oli tänä vuonna minun vuoroni.)
Vierailija kirjoitti:
estää, estää. laita itse housuihisi kurkku ja kaksi tomaattia ja yritä sitten siivota.
Katkarapusi tuskin tiellä on.
Vierailija kirjoitti:
estää, estää. laita itse housuihisi kurkku ja kaksi tomaattia ja yritä sitten siivota.
Eipäs liioitella, avomaankurkku riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs liioitella, avomaankurkku riittää.
Eipäs nyt taas liiotella, katkarapu riittää. ;)
ihan kaikki miehet, öliöööö, ihan kaikki miehet öliööööööööööö
Kyllä niillä yleensä on jotain vastustavaa vaikutusta siivoukseen. Myönnän..
Mies51v
Miksi olette valinneet miehen joka ei kykene haluamiinne työtehtäviin?
Vastakysymyksenä aiheuttaako pimpero ylisiivousta? Sellaista vain leikkaussali steriili on riittävän siistiä.
Eivät estä, mutta ilmeisesti heikentävät laatua. Minä kun siivoan aina väärin. Joko olen liian perusteellinen, mikä on turhaa ja vie liiaksi aikaa, tai liian myöhään (olis pitäny jo eilen), tai liian pian koska vasta on siivottu, tai jotenkin väärällä tekniikalla, koska on se Oikeaoppinen tapa, millä tässä talossa pitää siivota. Näitä esoteerisia munattomain salaisuuksia vaan ei saa paljastaa. Ne pitäisi itse jotenkin oivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät estä, mutta ilmeisesti heikentävät laatua. Minä kun siivoan aina väärin. Joko olen liian perusteellinen, mikä on turhaa ja vie liiaksi aikaa, tai liian myöhään (olis pitäny jo eilen), tai liian pian koska vasta on siivottu, tai jotenkin väärällä tekniikalla, koska on se Oikeaoppinen tapa, millä tässä talossa pitää siivota. Näitä esoteerisia munattomain salaisuuksia vaan ei saa paljastaa. Ne pitäisi itse jotenkin oivaltaa.
Minäkin sain kuulla imuroivani väärin. Katsoin aika pitkään ja kysyin miten niin muka väärin? Minä teen sen eri tavalla oli vastaus siihen. Tippui saman tien imurin varsi kädestä ja menin ensin ulos tupakalle. Kun vähän sain rauhoituttua sanoin että jos ei kelpaa niin siivoa itse että on OIKEIN siivottu. Tsiisus aikuinen ihminen muka ja väärin on eri tavalla kuin hän tekee sen.
Eivat esta. Mina olen talla hetkella toissa ja mies siivoaa kotona. Kuten joka viikko.
Meilla ei voi imuroida, ripustaa pyykkeja tai tayttaa tiskikonetta "vaarin". ;) Jokaisella on oma tapansa, ja mika oikeus toisella on sanoa etta juuri hanen tapansa on se oikea?
N44/M31