Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Estääkö munat siivoamisen?

Vierailija
22.12.2019 |

Onko teillä riitaa joulusiivouksista?

Kiskooko puolisosi jouluolutta sohvalla eväänsä heilauttamatta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

estää, estää. laita itse housuihisi kurkku ja kaksi tomaattia ja yritä sitten siivota.

Vierailija
2/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on eri käsitys siisteydestä. Naisetkin vois välillä istahtaa sohvalle ja mopin sijaan ottaa käteen sen jouluoluen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estää, munahiki valuu pitkin lattioita jos liikaa touhuu.

Vierailija
4/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se niistä ole kiinni vaan jostain syvällisemästä, ei minun transmiehenikään siivoa.

Vierailija
5/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan se akka päivät pitkät röhnöttää sohvalla tekemättä mitään. Ei sillä munia sentään ole ja minun munieni ei pitäisi olla este sille että osallistuisi edes kerran viikossa kotitöihin.

Vierailija
6/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole näyttänyt estävän. Ihan hyvin siivous on sujunut tuolta munnalliseltakin.

Vierailija
7/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näyttänyt estävän. Ihan hyvin siivous on sujunut tuolta munnalliseltakin.

Kerro miten olette joulusiivoukset jakaneet?

Vierailija
8/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne boollissit varsinaisesti estä siivoamista. Niiden takia on vain paljon tärkeämpiä asioita mitä pitäisi tehdä.

Vierailija
9/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten olette joulusiivoukset jakaneet?

Ei oikein mitenkään. Molemmat on tehneet mitä ja miten parhaaksi katsovat. Välillä on pyydetty apua puolin ja toisin. ( Ai mutta... saunan siivous munallisen mielestä oli tänä vuonna minun vuoroni.)

Vierailija
10/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

estää, estää. laita itse housuihisi kurkku ja kaksi tomaattia ja yritä sitten siivota.

Katkarapusi tuskin tiellä on.

Vierailija
11/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
12/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipäs liioitella, avomaankurkku riittää.

Vierailija
13/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäs liioitella, avomaankurkku riittää.

Eipäs nyt taas liiotella, katkarapu riittää. ;)

Vierailija
14/30 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki miehet, öliöööö, ihan kaikki miehet öliööööööööööö

Vierailija
15/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä yleensä on jotain vastustavaa vaikutusta siivoukseen. Myönnän..

Mies51v

Vierailija
16/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette valinneet miehen joka ei kykene haluamiinne työtehtäviin?

Vierailija
17/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastakysymyksenä aiheuttaako pimpero ylisiivousta? Sellaista vain leikkaussali steriili on riittävän siistiä.

Vierailija
18/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät estä, mutta ilmeisesti heikentävät laatua. Minä kun siivoan aina väärin. Joko olen liian perusteellinen, mikä on turhaa ja vie liiaksi aikaa, tai liian myöhään (olis pitäny jo eilen), tai liian pian koska vasta on siivottu, tai jotenkin väärällä tekniikalla, koska on se Oikeaoppinen tapa, millä tässä talossa pitää siivota. Näitä esoteerisia munattomain salaisuuksia vaan ei saa paljastaa. Ne pitäisi itse jotenkin oivaltaa. 

Vierailija
19/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät estä, mutta ilmeisesti heikentävät laatua. Minä kun siivoan aina väärin. Joko olen liian perusteellinen, mikä on turhaa ja vie liiaksi aikaa, tai liian myöhään (olis pitäny jo eilen), tai liian pian koska vasta on siivottu, tai jotenkin väärällä tekniikalla, koska on se Oikeaoppinen tapa, millä tässä talossa pitää siivota. Näitä esoteerisia munattomain salaisuuksia vaan ei saa paljastaa. Ne pitäisi itse jotenkin oivaltaa. 

Minäkin sain kuulla imuroivani väärin. Katsoin aika pitkään ja kysyin miten niin muka väärin? Minä teen sen eri tavalla oli vastaus siihen. Tippui saman tien imurin varsi kädestä ja menin ensin ulos tupakalle. Kun vähän sain rauhoituttua sanoin että jos ei kelpaa niin siivoa itse että on OIKEIN siivottu. Tsiisus aikuinen ihminen muka ja väärin on eri tavalla kuin hän tekee sen.

Vierailija
20/30 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivat esta. Mina olen talla hetkella toissa ja mies siivoaa kotona. Kuten joka viikko.

Meilla ei voi imuroida, ripustaa pyykkeja tai tayttaa tiskikonetta "vaarin". ;) Jokaisella on oma tapansa, ja mika oikeus toisella on sanoa etta juuri hanen tapansa on se oikea? 

N44/M31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme