Naiset, tarvitsen neuvoanne! Mitä tehdä tämän naisen kanssa?
Olin tutustunut mukavaan naiseen yhteisen työkaverin kautta. Hän on naimisissa kuten itsekin, sillä ei ole tässä nyt niin merkitystä. Meistä tuli kavereita ja viestittelimme niitä näitä. Huomasin, että tuo nainen alkoi kiintyä minuun ilmeisesti ja viestitteli aika paljon, ihan asiaa joo mutta koin tilanteen tukalasksi ja ahdistuin koska olemme varattuja. Nainen on varsin viehättävä ja jos emme olisi varattuja - kuka ties meillä olisi jotain - mutta tässä tilanteessa tietenkään ehdottomasti ei. Eikä hänkään taatusti olisi valmis sellaiseen.
No, kun ahdistuin panin koko homman poikki. Laitoin hänelle viestin jossa aika tylysti ilmaisin että voimme työ- ja yhteisten ystäviemme asioissa olla yhteydessä eikä muuten. Hän otti sen asiallisesti.
Nyt kaduttaa. Nainen on todella hyvä ihminen, pitää huolta kaikista ja lämmin persoona. Haluaisin olla ystävä, mutta en viestiä mitään sellaista joka kielisi romanttisesta kiinnostuksesta koska se ei ole tarkoitus.
Miten saisin kaverisuhteen takaisin? Voiko sitä saada takaisin?
Kommentit (37)
Mä sanoisin, että nyt on myöhäistä kysyä, mitä tehdä tämän naisen suhteen. Olet jo tehnyt tarpeeksi, tuskin voitte olla kavereita tämän jälkeen enää. Itse ei ainakaan haluaisi olla kaveri ihmisen kanssa, joka ahdistuessaan omista ajatuksistaan "aika tylysti ilmoittaa" minulle asiasta.
Mitä ihmeen asiallista asiaa työkaverisi tutulla on sinulle? Olisipa mielenkiintoista kuulla, mikä on niin erityisalaasi, että tämän naisen on pitänyt sinun puoleesi kääntyä asiallisten viestien kera. Ei näitä "ystävyyssuhteita" synny itsestään, ne synnytetään. Jos haluat jatkaa yhteydenpitoa, niin kannattaa miettiä, haluatko jatkaa omaa parisuhdettasi. Ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Mä sanoisin, että nyt on myöhäistä kysyä, mitä tehdä tämän naisen suhteen. Olet jo tehnyt tarpeeksi, tuskin voitte olla kavereita tämän jälkeen enää. Itse ei ainakaan haluaisi olla kaveri ihmisen kanssa, joka ahdistuessaan omista ajatuksistaan "aika tylysti ilmoittaa" minulle asiasta.
Samaa mieltä, varsinkin jos ei edes selitä käytöstään mitenkään.
Miten tässä kannattaisi sitten lähestyä tuota naista?
T.Ketjun aloittaja
Laita rehillisesti vain viesti jossa kerrot tilanteen ja ajatuksesi.
Nyt on helppo tarttua asiaan kun voi lähestyä joulutoivotuksen merkeissä.
Mäkin suosittelen laittamaan ihan rehellistä viestiä omista ajatuksista ja toiveista olla kaveri. Kerroit hänen olevan lämmin ja fiksu nin varmaan ymmärtää ja pystyy olemaan ystäväsi.
No laita vaikka että hyvää joulua + olitte lähenemässä vähän liikaa sun mielestä, ja siksi laitoit että välir poikki, nyt kuitenkin mietit että olit ehlä liian jyrkkä.
Toki jos naisella ei ollut mitään ystävyyttä kummempaa mielessä, ni voipi olla ettei se enää halua olla kaveri, koska ajattelee että sulla selkeesti kiinnostusta myös muuhun, koska laitoit välit poikki.
Sun pitää olla mahdollisimman rehellinen, muuten ei mene läpi.
"Hei Mirkku! Haluan pahoitella käytöstäni ja viimeisintä viestiäni, joka oli todella tökerö. Anteeksi siitä! Mulla ei ole ollut elämässä juurikaan naispuolisia ystäviä ja nyt taisi sinun kanssa käydä niin, että meni "puurot ja vellit sekaisin" ja aloin nähdä jotain romantiikkaa ja kiinnostusta meidän viestittelyssä. Moka on mun ja tajuan kyllä nyt, että tulkintani olivat ihan typeriä. Joten jos vielä jaksat sietää seuraani, opiskelisin mielelläni lisää sitä, miten naisen kanssa ollaan kavereita. Ellet, ymmärrän kyllä hyvin, mutta joka tapauksessa ansaitsit selityksen tyhmälle käytökselleni. Hyvää joulua!"
Vierailija kirjoitti:
"Hei Mirkku! Haluan pahoitella käytöstäni ja viimeisintä viestiäni, joka oli todella tökerö. Anteeksi siitä! Mulla ei ole ollut elämässä juurikaan naispuolisia ystäviä ja nyt taisi sinun kanssa käydä niin, että meni "puurot ja vellit sekaisin" ja aloin nähdä jotain romantiikkaa ja kiinnostusta meidän viestittelyssä. Moka on mun ja tajuan kyllä nyt, että tulkintani olivat ihan typeriä. Joten jos vielä jaksat sietää seuraani, opiskelisin mielelläni lisää sitä, miten naisen kanssa ollaan kavereita. Ellet, ymmärrän kyllä hyvin, mutta joka tapauksessa ansaitsit selityksen tyhmälle käytökselleni. Hyvää joulua!"
Pistä toi ja tuu kertomaan, mitä nainen vastasi
up Tapahtuiko tän asian suhteen mitään?
Nainen on naimisissa, mutta sillä ei ole tässä niin merkitystä?
Mitä helvettiä. Tosi itsekästä unohtaa koko toinen osapuoli.
Pistä poikki, äläkä sotke toisten avioliittoa.