Tulevatko kotoa pois muuttaneet nuorenne "kotiin" jouluksi?
Lapseni on 18 ja muuttanut tänä vuonna omaan asuntoon.
Hän ilmoitti viettävänsä joulun ystäviensä kanssa.
Tuntuu vähän oudolta ja hiljaiselta varmaan jouluna.
Mitenkäs muilla?
Kommentit (29)
Molemmat tulee, ja tuovat samalla mun vanhempanikin mukanaan. Asuvat vajaan tunnin ajomatkan päässä. Ja ovat kylläkin vain aaton meillä, asuvat melko lähellä.
Minä (23v.) ja siskoni (26v.) mennään joka vuosi ''kotikotiin'' jouluaatoksi ja itse jään myös yöksi. Asutaan kuitenkin koko perhe samassa kaupungissa joten olisi hyvin outoa jos emme viettäisi joulua yhdessä.
Kaikki paikalla aattona ja joulupäivänä, kahden kanssa mennään mummolaan Tapanina.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki paikalla aattona ja joulupäivänä, kahden kanssa mennään mummolaan Tapanina.
Niin ja meilläkin lapsista kaksi asuu samassa kaupungissa kuin me ja yksi naapurikaupungissa.
Mä oon 25v, asunut 6 vuotta omillani toisella paikkakunnalla ja mieskin on - silti tuntuisi todella oudolta jos en menisi aatoksi vanhemmille :D <3
Jokainen on tullut siihen asti kun on alkanut viettää joulua puolison ja oman perheen kanssa.
Eivät tule Aattona. Koska kaikilla on jo omia lapsia, ja minusta ( meistä) oman jouluperinteen aloittaminen omien lasten kanssa on hyvä aloittaa jossain vaiheessa, ja se on nyt sopiva hetki :)
Jokaisella lapsillani on nyt omat jouluperinteet. Toki pyhinä käymme toisissamme niiden kanssa jotka asuvat lähellä.
Isovanhemmille on jouluna oma rauha ja omat perinteet myös tärkeitä.
Kolmesta lapsesta kaksi kauempana asuvaa tulee pitemmäksi aikaa joulunviettoon. Kolmas asuu lähellä, hänkin käy joka päivä mutta varmaan yöksi menee kotiinsa.
Emme ole menossa. Koska toisen pois muuttaneen mukaan 2 perhettä ei mahdu saman katon alle.