Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoremmat miehet tinderissä

Vierailija
22.12.2019 |

Olen vähän päälle 40 ja paljon tulee matcheja tosi komeiden parikymppisten miesten kanssa. Osa tietty alkaa heti imarrella ja kehua ulkonäköä ym. Josta huomaa että taitavat olla seksin perässä. Mutta suuri osa tosi hienotunteisia, fiksuja ja asiallisia. Vaikuttaa, että ne vois haluta oikeasti jotain vakavampaakin. Onkohan tää yleistä vai haluaako ne vaan vanhemman naisen seksileluksi? Nyt jutellut pidempään yhden 23-vuotiaan kanssa ja meillä synkkaa todella.

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla asuu (väliaikaisesti) Tampereella tämä 23v. Toinenkin samanikäinen oli, mutta se ghostasi. - 5, N32

No eipä ole erityistä ikäeroa teillä.

Vierailija
42/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla asuu (väliaikaisesti) Tampereella tämä 23v. Toinenkin samanikäinen oli, mutta se ghostasi. - 5, N32

No eipä ole erityistä ikäeroa teillä.

Onhan tuo melkein kymmenen vuotta nyt kuitenkin jotain. Ihan relevantti tässä keskustelussa. Mutta yleensä tällä palstalla nuo keskustelut vanhemman naisen ja nuoremman miehen suhteesta menevät siihen että alkaa tulla niitä "oon 22v ja poikkis 21v eikä se meitä haittaa" -viestejä. Tässä keskustelussa on nyt aika hyvin pysytty asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat naiset valittavat kun oman ikäiset miehet katselevat nuorempia naisia ja sitten itse pervoilevat nuorempien miesten kanssa. Naiset ovat tekopyhiä.

Vierailija
44/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat naiset valittavat kun oman ikäiset miehet katselevat nuorempia naisia ja sitten itse pervoilevat nuorempien miesten kanssa. Naiset ovat tekopyhiä.

Ei naisetkaan valita heistä miehistä jotka oikeasti pervoilevat nuorten naisten kanssa. Mutta palstan hopeaketut ja muut setämiehet lähinnä vain fantasioissaan pääsevät sellaista tekemään.

Vierailija
45/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisetkaan valita heistä miehistä jotka oikeasti pervoilevat nuorten naisten kanssa. Mutta palstan hopeaketut ja muut setämiehet lähinnä vain fantasioissaan pääsevät sellaista tekemään.

Täällä asiasta valitetaan joka päivä :DDDD

Vierailija
46/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 23v tinder-poitsu on Pohjanmaalta.

Poitsu, yhh. Älä käytä tuollasia sanoja ainakaan niille miehille.

Minun kaverini käyttää nuoremmasta rakastajastaan nimitystä 'poju'.

Vierailija
47/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on surullista jos sukupuoli, jonka pitäisi olla toista kehittyneempi, kokee sielujen sympatiaa jonkun lapsen kanssa. Miten naiset selitätte tämän?

Olen kanssasi samaa mieltä. Itse oon 44v  NAINEN. Lapseni 16v, 21v, ja 25v. Ei mua lämmittäisi, jos nuoret pojat kirjottelis mulle ja olis minusta kiinnostuneita.

Vierailija
48/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on surullista jos sukupuoli, jonka pitäisi olla toista kehittyneempi, kokee sielujen sympatiaa jonkun lapsen kanssa. Miten naiset selitätte tämän?

Olen kanssasi samaa mieltä. Itse oon 44v  NAINEN. Lapseni 16v, 21v, ja 25v. Ei mua lämmittäisi, jos nuoret pojat kirjottelis mulle ja olis minusta kiinnostuneita.

Mistä tiedät?

Vierailija
49/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä on tosi vaikeaa naisen löytäminen, siksi vanhatkin naiset tuntuvat lottovoitolta. Miehelle alkaa naisia löytyä vasta 30 vuotiaana ja sitä vanhempana.

Niin varmaan

M37

Vierailija
50/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisia poikia löydätte. Itsellä on vaikeata nelikymppisenäkin miehenä löytää itseäni kiinnostavaa nelikymppistä naista.

Vierailija
51/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten henkinen kehitys tyssää parikymppisenä?

Käy järkeen, miehethän ei koskaan pariudu tai kiinnostu nuoremmista.

Vierailija
52/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että kehtaanko myöntää, mutta taidan nyt rohkaistua ja kertoa silti. Mieheni kanssa olemme olleet jonkun aikaa Tinderissä pariskuntana, hakemassa kolmatta pyörää ikähaarukkana 20-30v. Olen itse 37 ja mieheni on 41. Muutamat "tapaamissessiot" ollaan jo tehty ja käytännössä toimii niin, että mieheni tyydyttää itseään, kun harrastan seksiä vieraan miehen kanssa. Nuorin taisi olla 21v, jos nyt oikein muistan.

Olemme olleet 3 vuotta yhdessä ja yhdessä vuosi sitten erään empatogeenin vaikutuksen alaisena uutena vuotena sovittiin, että kokeilemme tällaista järjestelyä. Aiemmin oli ollut minun aloitteesta jotain keskusteluja, jotka ei vielä tuottaneet tulosta. Mieheni on jokatapauksessa tyytyväisempi, että en hae seuraa hänen katseen ulkopuolella, hän saa oman tyydytyksensä, ja minä saan omani eri miehien kanssa uusien juttujen kokeilusta. 

On paljon vapauttavampaa olla ilman monogamistisia tabuja suhteessa, kuin kieltää kaikki tunteet vieraita himoja kohtaan. Niitä on ja tulee, 100% - joka ikisessä suhteessa. Elämme vuotta 2019, ei 1959. : )

Vierailija
53/78 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua

Vierailija
54/78 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut yhtä seuranhakupalstaa ja tinderiä ja voin allekirjoittaa, että kiinnostuneita nuoria miehiä on todella paljon. Osa on vain tökeröitä ja saanti voi olla huonoa tunnetaitojen puuttuessa, mutta sitten osa on oikein miellyttäviä. Kuulemma kokemus ja itsevarmuus kiinnostavat. Määrä on niin suuri, että ei kaikki voi olla pervojen setien feikkiprofiileja. En tosin ole vielä lähtenyt katsomaan mitä olisi oikeasti tarjolla. N39

Vierailija
55/78 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa? Kyllähän esmes siellä madonna ketjussa haukutaan dicapriota.

Vierailija
56/78 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-0, tämän takia sitten olette "hyi", "kurttupillu2", tms noissa miesten kännyköissä.

Vierailija
57/78 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset kyllä haluaa eniten niitä oman ikäsiä, sori vaan setämiehet. Ketju ei ollut setämiehille. Poikkeuksia toki löytyy aina. Ja ap, go for it jos siltä tuntuu. (Y) olen nuori nainen ja nuorta miestä on ihanaa *****, ne jaksaa pari kertaa putkeen ja neljän + kerran vuorokausia meillä mun 22-vuotiaan poikaystävän kanssa on useita. :)

No vanhemmat miehet ei tule heti reisille, tai minuutin päästä...😉

Vierailija
58/78 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 23v tinder-poitsu on Pohjanmaalta.

Poitsu, yhh. Älä käytä tuollasia sanoja ainakaan niille miehille.

Minun kaverini käyttää nuoremmasta rakastajastaan nimitystä 'poju'.

Minun kaveri käyttää mamin pikku pili!

Vierailija
59/78 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret naiset kyllä haluaa eniten niitä oman ikäsiä, sori vaan setämiehet. Ketju ei ollut setämiehille. Poikkeuksia toki löytyy aina. Ja ap, go for it jos siltä tuntuu. (Y) olen nuori nainen ja nuorta miestä on ihanaa *****, ne jaksaa pari kertaa putkeen ja neljän + kerran vuorokausia meillä mun 22-vuotiaan poikaystävän kanssa on useita. :)

Jaa, eipä kyllä parikymppisenä juuri jaksanut pillun päällä niin kauaa nuohota, mutta näin nelikymppisenä on sellaiset 2-3 tunnin rakasteluhetket ihan peruskauraa.

Vierailija
60/78 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että kehtaanko myöntää, mutta taidan nyt rohkaistua ja kertoa silti.

On kyllä tosi rohkeaa ja ennakkoluulotonta kertoa anonyyminä joku random tarina täysin anonyymillä foorumilla jossa 99% viesteistä on ihan pelkkää paskapuhetta muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi