Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoremmat miehet tinderissä

Vierailija
22.12.2019 |

Olen vähän päälle 40 ja paljon tulee matcheja tosi komeiden parikymppisten miesten kanssa. Osa tietty alkaa heti imarrella ja kehua ulkonäköä ym. Josta huomaa että taitavat olla seksin perässä. Mutta suuri osa tosi hienotunteisia, fiksuja ja asiallisia. Vaikuttaa, että ne vois haluta oikeasti jotain vakavampaakin. Onkohan tää yleistä vai haluaako ne vaan vanhemman naisen seksileluksi? Nyt jutellut pidempään yhden 23-vuotiaan kanssa ja meillä synkkaa todella.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä on tosi vaikeaa naisen löytäminen, siksi vanhatkin naiset tuntuvat lottovoitolta. Miehelle alkaa naisia löytyä vasta 30 vuotiaana ja sitä vanhempana.

Ei kyllä ole kaikilla nuorilla miehillä vaikeaa. On vain niillä vähän nörtähtävillä/lyhyillä/pulleilla.

Kukaan kavereistani ei ole sanonut että sai helposti naisia parikymppisenä, ja itsekin olin urheilijanuorukainen ja ei se silloin helppoa ollut. Nyt nelikymppisenä voi valkata :)

Kivat sulle. Itse valkkasin parikymppisenä ja valkkaan nytkin. N42

Vierailija
22/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla miehillä on tosi vaikeaa naisen löytäminen, siksi vanhatkin naiset tuntuvat lottovoitolta. Miehelle alkaa naisia löytyä vasta 30 vuotiaana ja sitä vanhempana.

Ei kyllä ole kaikilla nuorilla miehillä vaikeaa. On vain niillä vähän nörtähtävillä/lyhyillä/pulleilla.

Kukaan kavereistani ei ole sanonut että sai helposti naisia parikymppisenä, ja itsekin olin urheilijanuorukainen ja ei se silloin helppoa ollut. Nyt nelikymppisenä voi valkata :)

Kivat sulle. Itse valkkasin parikymppisenä ja valkkaan nytkin. N42

Voi hyvää päivää, aikuiset ihmiset. Onko tuo nyt sitten joku ylpeilyn aihe olla nelikymppisenä tinderissä "valkkaamassa"? Säälin teitä molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä minulle mitään vaikeaa silloin ollut. Ei tosin ole nytkään päälle nelikymppisenä. Ei se silti missään iässä ole mitään erityisesti helpompaakaan ollut. Parikymppisenä olin ehkä hieman kömpelömpi naisten kanssa keskustellessa, muttase annettiin nuoruuden vuoksi helpommin anteeksi. Nykyään sitten korkea ikä annetaan anteeksi kun muuten selviän keskusteluista asiallisemmin.

Vierailija
24/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla näin? Eikö kuitenkin nuoret naiset yleisesti ottaen pariudu about oman ikäisten kanssa?

Naiset yleensä etsii muutaman vuoden vanhempaa, siksi 25+ alkaa miehellä jo vähän helpottamaan

No eikö miehillä riitä ehdokkaita niistä muutamaa vuotta nuoremmista sitten, jos kerta näin on? Aika ontuva logiikka 😂

Nai.maikäisiä/he.delmällisiä naisia on ikäluokissa merkittävästi vähemmän kuin miehiä. On eletty niin kauan rauhan aikaa ja terveydenhoito (lääketiede) kehittyy jatkuvasti. Lisäksi ak.tiivinen ma.ah.anm.uutto.

Vierailija
25/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nelikymppinen nainen kiinnostuu parikymppisistä miehistä? 🤔

Vierailija
26/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten keskuudessa nuoria miehiä tapaileva on vähän säälittävä friikki, samanlainen mies taas juhlittu sankari.

Vierailija
27/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka ei kaipaa ”himoittuna” olemista.

Vierailija
28/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokseenkin oon eri mieltä asiasta. 25 vuotiaana matcheja oli parhaimmillaan 1200 tinderissä. Jokunen kuukausi takaperin kokeilin (Nykyään 31) uudelleen ja 100 matchiin pääseminenki tuotti hankaluuksia. Joko oon tullu nirsoks tai sit liian vanha.

Vierailija
29/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset kyllä haluaa eniten niitä oman ikäsiä, sori vaan setämiehet. Ketju ei ollut setämiehille. Poikkeuksia toki löytyy aina. Ja ap, go for it jos siltä tuntuu. (Y) olen nuori nainen ja nuorta miestä on ihanaa *****, ne jaksaa pari kertaa putkeen ja neljän + kerran vuorokausia meillä mun 22-vuotiaan poikaystävän kanssa on useita. :)

Vierailija
30/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko, että tähän annetaan vastaukseksi "joku ihan kamala sairas yksilö hänen täytyy olla"?

Oletteko muuten huomanneet, että elokuvissa, sarjoissa ja kirjallisuudessa vanhemmat naiset, jotka ovat nuorempien miesten kanssa esitetään aina paheellisina ja epänormaaleina tapauksina (opettaja viettelee oppilaan, äiti rakastuu lapsensa ystävään, pojalla on suhde äitipuolensa kanssa, pomo vikittelee alaistaan jne.), kun taas vanhempi mies nuoren naisen voidaan esittää myös normaalina? Siihen ei välttämättä liitetä mitään ekstra pahaa tai kieroutunutta valta-asetelmaa kuten vanhempaan naiseen ja nuoreen mieheen. 

Usein huomaa myös kommentteja, että vanhempi nainen ei voi olla kiinnostunut nuoremmista miehistä, koska naiset ovat sisäsyntyisesti äidillisiä, joten he tuntevat myös vieraita nuoria miehiä kohtaan vain äidillisiä tunteita. 

Vierailija
31/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat nyt kuuminta hottia! Mun Tinder laulaa jatkuvasti ja varsinkin komeat nuoret miehet lähestyvät aivan asiallisesti ja sopivan romanttisesti. Toisin kuin vanhemmat miehet.

N46

Vierailija
32/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW

Vierailija
33/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmat naiset ovat nyt kuuminta hottia! Mun Tinder laulaa jatkuvasti ja varsinkin komeat nuoret miehet lähestyvät aivan asiallisesti ja sopivan romanttisesti. Toisin kuin vanhemmat miehet.

N46

Etenkin hyvätuloiselle sporttiselle miehelle on nuorempia tarjolla joten omanikäisiin ei jaksa panostaa.

M44

Vierailija
34/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla näin? Eikö kuitenkin nuoret naiset yleisesti ottaen pariudu about oman ikäisten kanssa?

Naiset yleensä etsii muutaman vuoden vanhempaa, siksi 25+ alkaa miehellä jo vähän helpottamaan

No eikö miehillä riitä ehdokkaita niistä muutamaa vuotta nuoremmista sitten, jos kerta näin on? Aika ontuva logiikka 😂

Nai.maikäisiä/he.delmällisiä naisia on ikäluokissa merkittävästi vähemmän kuin miehiä. On eletty niin kauan rauhan aikaa ja terveydenhoito (lääketiede) kehittyy jatkuvasti. Lisäksi ak.tiivinen ma.ah.anm.uutto.

Niitä on silti ihan tarpeeksi tavalliselle miehelle. Ja myös mmuutto tuo maahan kivoja naisia. Tosin esim. tältä palstalta poistetaan aina hyvin aktiivisesti kaikki keskustelu joka käsittelee suomalaismiesten ja Lähi-idän alueelta tulleiden naisten välisiä romanttisia ja seksuaalisia suhteita koska se pilaa ikävästi palstamiesten uhriutumistarinoita.

Vierailija
35/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

Etenkin hyvätuloiselle sporttiselle miehelle on nuorempia tarjolla joten omanikäisiin ei jaksa panostaa.

M44

Olen itse 42-vuotias mies ja yhtäkään nuorempaa naista jota olen tapaillut ei ole vähääkään kiinnostanut tulotasoni. Lähinnä ulkonäkö ja tietty keskustelutaito. Sekä halukkuuteni seksiin. Tulotaso kiinnostaa ehkä joskus joitakin itseni ikäisiä naisia, mutta harvemmin heitäkään. Että silleen.

Vierailija
36/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M44

Joo. Tinderiin kun laittaa penkkipunnerrustulokset ja kuvankaappauksen tiliotteesta, niin nuoria naisia on äkkiä jono oven takana. Ja erityisesti nuoria naisia imartelee se kun vanhempi mies jumaloi hänen nuoruuttaan ja suhtautuu halveksivasti itsensä ikäisiin naisiin. Eiku...

Vierailija
37/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M44

Olen itse 42-vuotias mies ja yhtäkään nuorempaa naista jota olen tapaillut ei ole vähääkään kiinnostanut tulotasoni. Lähinnä ulkonäkö ja tietty keskustelutaito. Sekä halukkuuteni seksiin. Tulotaso kiinnostaa ehkä joskus joitakin itseni ikäisiä naisia, mutta harvemmin heitäkään. Että silleen.

Sulla kun ei ole tulotasoa joka kiinnostaisi :)

Vierailija
38/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M44

Sulla kun ei ole tulotasoa joka kiinnostaisi :)

No eipä tarvitse ollakaan. Ihan hyvin olen elämässäni siitä huolimatta pärjännyt. Myös romanttisessa elämässä. Eikä ainakaan tarvitse valittaa ja itkeä siitä että naisia kiinnostaa vain rahani :)

Vierailija
39/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten keskuudessa nuoria miehiä tapaileva on vähän säälittävä friikki, samanlainen mies taas juhlittu sankari.

Voi olla noin on todellisessa elämässä mutta kun tätä palstaa tutkii, menee juuri toisinpäin. Ja voi sitä p.sk. määrää kun mies kertoo nuoremmasta naisesta. Tämä ketju on saanut olla todella rauhassa. Ja vähän yllättää että ketju ei ole saanut kunnon vastakkain asettelua toisin kuin yleisesti niissä miesten vastaavissa ketjuissa.

Vierailija
40/78 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

M44

Nuoret naiset jotka hakevat vanhempaa miesseuraa ovat yleensä ihan samanlaisia kuin nuoret miehet jotka hakevat vanhempaa naisseuraa. Eli lähinnä hakevat seksiä kun eivät sitä omanikäisiltään syystä tai toisesta niin helposti saa. Erona on vain se että suurempi joukko nelikymppisistä naisista saa peräänsä näitä nuoria herroja, kun nelikymppisistä miehistä nuoria neitejä saa peräänsä vain ne kaikkein komeimmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi