Nyt se Taiveaho ehti jo kihloihinkin :D
Ei oo todellista!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/844d8ec9-d803-42d8-8ffe-cb4246…
Kommentit (19)
Ei siltä vaikuta. Eikai kukaan normaali ihminen tuolla tavalla säntäile suhteesta toiseen. . 158
Salamarakastuja... ei tule kestämään, Sorry.
Sadulla on nyt kova vauhti päällä...
Ihan päätöntä menoa. Voi siitä ihastumisen huumasta nauttia ilman julkisuutta ja pikakihlojakin.
Sil on kyl jotenkin niin ärsyttävä tyyli poseerata pää vinossa imelän hymyn kera. Ihan kuin lälläs-lää kieltä näyttäis. Anteeks vaan, mut näin mä koen asian.
Viehättävä nainen ja vaatii paljon itseltään. Ns. hyvästä kodista lähtöisin. Onnea!
No onhan tuollaisen naakan otettava äkkiä se joka hänet huolii tai jää lopuksi ikää ilman.
Jos kuvan ottais suoraan edestä, olisi ihan tavallinen pallinaama jolla suttuinen meikki ja kampaus viime vuosituhannelta.
Tuo sen sijaisvanhemmuus on kyllä vaivaannuttavaa.
Alkaa jo huolestuttaan niiden lasten vointi tuossa menossa. Toivottavasti nyt pysyis tuon äijän kanssa. Jotenkin sitä toivoisi sijoitetuille lapsille vakaata perhe-elämää, ovat jo paljon kestäneet.
Minä epäilen että hoksasi ettei se sijaisvanhemmuus olekaan hänen juttunsa...
Tällanen wt on sitten sossujen mielestä ihanneäiti...
Vierailija kirjoitti:
Minä epäilen että hoksasi ettei se sijaisvanhemmuus olekaan hänen juttunsa...
Ehdin jo miettiä, että jos se tekee tuota tahalleen, että pääsis niistä muiden muksuista eroon.
Vähän jo veikkailin, ettei tuo ehdi kauaa olemaan sinkkuna. Kaunis nainen, joku sen nopeasti korjaa talteen ja niinhän siinä kävi. Toivottavasti hän on tyytyväinen ratkaisuunsa, sekä löytää etsimänsä onnellisuuden ja tasapainon.
Onkohan Satu ihan tasapainossa?