Sanna Marinin suosio ympäri maailmaa kertoo miten suuri vaikutus ulkonäöllä on.
Kommentit (167)
Vierailija kirjoitti:
Suomen 34 vuotias vasemmistolainen pääministeri saa laajalti näkyvyyttä ja esitetään erittäin myönteisessä valossa konservatiivien äänitorvena tunnetun Daily Mailin sivuilla. Epäilemättä sietämättömän kova pala tietyille tahoille. :D
Myönteisessä? Älä nyt vaan sano, että oikeasti kuvittelet tuon jutun olevan jotenkin imartelevan Marinille.
Macron sai uuden ystävän..
Joku sanoo, että politiikkaa ja uskontoa ei saisi sekoittaa ja tähän samaan ajatukseen lisäten en haluaisi sekoittaa ulkonäköä ja poliikkaa. Kun kyseessähän ei ole mikään mallikilpailu ja minua ei kiinnosta politiikan henkilöiden ulkonäkö yhtään vaan se, että he tekisivät jotain hyödyllistä ja hyviä päätöksiä kansalaisten elämään liittyen ja eivät ainakaan tekisi mitään esim haitallisia uudistuksia. Eli teot ja toiminta ratkaisee. Minulle on ihan sama, vaikka olisi miss maailma pääministerinä jos hän täyttäisi virkansa huonosti. Tähän pitää vielä lisätä se, että muutenkin koen ulkonäköön tuijottamisen jotenkin halventavana ja itse mietin sitä, että varsinkin naisten kohdalla korostuu liikaa nämä asiat.
Muutenkin tuskin nämä politiikan ihmiset ovat siellä esittelemässä ulkonäköään vaan ihan muulla asialla. Sellaista ajatusta minäkin kannatan, että jokainen on arvokas ja teot puhukoon puolestaan. Ihminen ei ole mikään esine, jota sopii arvostella varsinkaan ulkonäön puolesta. Ei se toisaalta ole ihme, kun elämme tässä maailmassa, mutta jos joskus haluamme antaa terveen kuvan esim tuleville nuorille niin ulkonäön tuijotus ei sitä ole. Itsekin olen nuori nainen ja ihan tavallisen näköinen ja monesti jopa rumaksi haukuttu aiemmin. Mutta en siis ole kateellinen kenellekään kauniille ihmiselle, vaikka muuten toivonkin, että ihminen on paljon muutakin kuin ulkonäkö ja kaikilla olisi arvonsa muutenkin. Tässä maailmassa on kuitenkin lukemattomat määrät ihmisiä, jotka ovat vaikka rumia, mutta tekevät hienoja tekoja. Sellaisena minäkin tahtoisin tulla muistetuksi. Ulkonäkö on vaan kuori ja ihmisen persoona ratkaisee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallituksen myötä monelle on valjennut ettei oppositiolla olekaan mitään oikeaa sanottavaa. EKn pikku bulvaaneja ja höpöttäjiähän ne ovat.
Eihän marinillakaan ole. Ei se ole sanonut vielä mitään erityisen fiksua.
Vierailija kirjoitti:
No hmmm, mitä nyt suosiolla sitten tarkoitetaan? Meillä on paljon tuttuja ympäri maailmaa ja aika huvittuneelta joka paikassa vaikutetaan. Tutut Usasta kommentoivat, että no jaa, ei heillä taida sittenkään niin kovin huonosti mennä. Kovasti olen koittanut Marinia ja vähän hallitustaankin puolustaa, että antakaa nyt kuitenkin edes tilaisuus, älkää heti tuomitko ulkonäön ja nuoruuden perusteella. Mutta viimeistään siinä vaiheessa kun kuulevat mitä Marin on jo ehtinyt suustaan päästämään eduskunnalle, niin nauravat ja sanovat, että on teillä sielä kovat ajat edessä. Luulen kyllä, että monilla se liittyy Marinin ja hallituksen vasemmistolaisuuteen ja vihreyteen, monet tuumaavat, että "jaa perustitte sitten uuden Neukkulan", huh, huh, ei nyt sentään, vaikka punainen hallitus onkin. Moni on myös jo ehtinyt kommentoida, että "saitte sitten kiukuttelevan pikkutytön pääministeriksi". Ihastelua en ole toistaiseksi kuullut keneltään, paitsi tottakai Marinin ulkonäköä on kehuttu.
Joo ihan varmasti just näin ”huvittuneelta joka paikassa vaikutetaan”. Yleensä jengillä on niin kauniit käytöstavat, että jo sen perusteella ei ruveta halveeraamaan demokraattisen maan vaaleilla valittua hallintoa. En usko sanaakaan.
Onko itselläsi nyt pieni kateus Sannaa kohtaan?
Olen itse keskustalainen, mutta sydämestäni toivon että Marin menestyy juuri sinunlaistesi kuspäiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se totuus. Jos aivan samasta puolueesta, samalla ohjelmalla olisi valittu esim Sirkka-Liisa Anttilan tyyppinen nainen samaan tehtävään, hypeä ei olisi.
Stubb ei pärjännyt nuorekkaalla go-getterin ulkonäöllä, saas nähdä kuinka pitkälle nämä sievät kasvot vievät.
Niin kun Stubb ei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Aina se sama typerä katse. Aina.
Vilkaisitko vahingossa peiliisi?
Kyllä nuorena saa,mutta jos olet jo 5kympin ylittänyt suht kaunis nainen,silloin saat tytöttelyä ja varsinkin naisilta tulee pahaa silmää.näin se vaan on.tämä nukkehallitus joutuu pian kusiseen paikkaan tänne v yö ryy jengiä kuin pi po a ja siihen ei auta edes 70 avustajan voimat.