Sanna Marinin suosio ympäri maailmaa kertoo miten suuri vaikutus ulkonäöllä on.
Kommentit (167)
Tottakai on merkitystä. Kauniita ihmisiä pidetään ihan tutkitusti pätevämpinä kuin ulkoisesti vähemmän viehättäviä.
Itse olen kyllä tyytyväinen Sannaan, saatiin kerrankin valovoimainen pääministeri ja hyvä keulakuva tälle maalle.
Jos Suomi olisi monarkia, niin Sannasta tulisi upea päämies. Näyttääkin ihan kuin joltain kuningattarelta.
Vierailija kirjoitti:
Suomeen pitäisi saada oma Cicciolina.
Onhan meillä Laura Huhtasaari.
Vierailija kirjoitti:
En ensin tykännyt yhtään Marinista. Liian vasuri minun makuuni. Mutta nyt kun näen miten hyvää PR:ää kaunis, nuori naispääministeri on Suomelle, pidän häntä ihan hyvänä tehtäväänsä.
Poliitikot muissa maissa ovat tyytyväisiä, kun tietävät, ettei Marinista ole vastusta. Angela Merkelin tasoon on vielä hyvin pitkä matka, että otettaisiin vakavasti. Suomi nyt muutenkin edustaa maapallon turhimpia maita maailmanpolitiikan mittakaavassa. Kukaan ei huomaisi, jos lakkaisimme olemasta.
Marinin ja hänen johtamansa hallitus on parasta mahdollista mainosta Suomelle sivistysvaltiona.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on merkitystä. Kauniita ihmisiä pidetään ihan tutkitusti pätevämpinä kuin ulkoisesti vähemmän viehättäviä.
Itse olen kyllä tyytyväinen Sannaan, saatiin kerrankin valovoimainen pääministeri ja hyvä keulakuva tälle maalle.
Jos Suomi olisi monarkia, niin Sannasta tulisi upea päämies. Näyttääkin ihan kuin joltain kuningattarelta.
Valovoimainen? Kylmä ja etäinen kuin Sirius.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus on pelkkä ulkokuori. Onko pääministerin tarkoitus näyttää joltain kuningattarelta, muulla ei väliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ensin tykännyt yhtään Marinista. Liian vasuri minun makuuni. Mutta nyt kun näen miten hyvää PR:ää kaunis, nuori naispääministeri on Suomelle, pidän häntä ihan hyvänä tehtäväänsä.
Poliitikot muissa maissa ovat tyytyväisiä, kun tietävät, ettei Marinista ole vastusta. Angela Merkelin tasoon on vielä hyvin pitkä matka, että otettaisiin vakavasti. Suomi nyt muutenkin edustaa maapallon turhimpia maita maailmanpolitiikan mittakaavassa. Kukaan ei huomaisi, jos lakkaisimme olemasta.
Ok Boomer.
Suomi on ollut sen vuoksi niin pitkään tuuliajolla, koska kansalla ei ole ollut ihanteellisia esikuvia.
Monissa maissa on upeat kuninkaalliset. Suomessa ei.
Ihminen on pohjimmiltaan siinä mielessä yksinkertainen, että se tarvitsee ihailun kohteita ja täydellisiä esikuvia. Kun ihmisellä on täydellisyyden lähde, josta ammentaa, alkaa lyytikin kirjoittaa...
On se Sanna vaan kaunis ja ihana nainen :) Kaiken lisäksi pitää duunareiden, köyhien, työttömien ja eläkeläisten puoltakin. Joululahjaksi antoi korotukset monen tuloihin toisin kuin Sipilä joka antoi joululahjaksi aina keppiä, aktiivimallia ja leikkauksia. Onneksi meillä on nyt hyvä pääministeri. Viimeksi sellainen on ollut vuonna 1987 kun Kalevi Sorsa toimi virassa.
Valtiosetämiehillä on nyt paha mieli. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maasta katsottuna Sirius on tähtitaivaan kirkkain tähti. Aivan kuten Sanna Marin. Why so Sirius?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maasta katsottuna Sirius on tähtitaivaan kirkkain tähti. Aivan kuten Sanna Marin. Why so Sirius?
Kylmä ja etäinen. Kaukana tosi vaikuttajista. Seuraavaksi kannattaa valita esimerkiksi hevonen, niin media alkaa kiinnostua oikeastikin. Nythän vain on levitetty yhtä lehtijuttua eri muodoissa, mikä ei takaa vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marinilla on 7 avustajaa, kun se on kuitenkin sanonut "En ota vastaan neuvoja keneltäkään, en Antilta enkä muiltakaan" ? Kovin despoottisen kuvan itsestään on jo alkutaipaleellaan antanut, Suomessa ei tuollaisella luonteella pitkään vallassa heiluta.
Olisi täysin käsittämätön julistus, ettei ota pomoltaan vastaan neuvoja. Ottaako sitten käskyjä vastaan?
Avustajien olemassaolokin kertoo tuon pelkäksi sanahelinäksi. Ilmeisesti hänen täytyy esittää keskustelua, jolloin neuvo muuttuukin ihan muuksi - en tiedä miksi, mutta joku muotoilukikka.
Ihanko tyhminä ne meitä pitää? Kyllä. Saivathan poliitikot mm. vuositolkulla nostaa hurjia summia rahaa uransa jälkeen, tekemättä mitään sen eteen, joten tämä nyt on pientä röyhkeydessä. Ei heillä ole mitään kuria.
Mielestäni Suomelle pitäisi laatia uudet lait politiikan toteuttamiseen. Ettei sinne pääse niin moni rikollinen, psykopaatti tai liero. Koulutustakin olisi hyvä olla, eli tietyistä viroista suojattu ammatti. Älykäs ja oppinut olisi ehkä vähemmän marionetti, ja alasta aidosti kiinnostunut. Miten tällainen kehitys saataisiin?
Nykyinen ei ole yhtään sen huonompi, tai parempi ministeri. Ne on kaikki samaa.
Vierailija kirjoitti:
Marin on taatusti karismaattisempi kuin Rinne, eikä kaunis ulkoinen olemus kyllä häiritse yhtään.
Kuka ei olisi karismaattisempi kuin Rinne (2019-2019)?
Floppi joka tullaan muistamaan suuresta epäonnistumisesta kun Suomi vaipuu taantumaan. Jokainen häntä hehkuttava voisi miettiä edes yhden asian millä hän saisi Suomen suunnan nousuun. EI niitä ole tässä hallitusohjelmassa. Tämä hallitusohjelma on tuomittu epäonnistumaan, koska talous ei ole tasapainossa ja kaikki riippuu taloudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Marinilla on 7 avustajaa, kun se on kuitenkin sanonut "En ota vastaan neuvoja keneltäkään, en Antilta enkä muiltakaan" ? Kovin despoottisen kuvan itsestään on jo alkutaipaleellaan antanut, Suomessa ei tuollaisella luonteella pitkään vallassa heiluta.
Näin kähmitään rahoja omille kavereille.
Heh.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kyse on feministisen vasemmistomme ihannoimasta vallankumouksesta, jossa nuoret ja naiset syrjäyttävät "setämiehet" ja tuovat täten jotain mystistä "tasa-arvoa".
Jep, se sedittely on voimissaan täälläkin. Feminatsismi voi turhan vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
Suomi on ollut sen vuoksi niin pitkään tuuliajolla, koska kansalla ei ole ollut ihanteellisia esikuvia.
Monissa maissa on upeat kuninkaalliset. Suomessa ei.
Ihminen on pohjimmiltaan siinä mielessä yksinkertainen, että se tarvitsee ihailun kohteita ja täydellisiä esikuvia. Kun ihmisellä on täydellisyyden lähde, josta ammentaa, alkaa lyytikin kirjoittaa...
Me aikuiset emme ole mitenkään Marinin kaltaisten esikuvien tarpeessa. Hän on lastemme ikäinen... Kuninkaallistenkaan tehtävä ei ole viihdyttää omia kansalaisiaan, vaan edustaa ensisijassa ulospäin.
Vierailija kirjoitti:
Floppi joka tullaan muistamaan suuresta epäonnistumisesta kun Suomi vaipuu taantumaan. Jokainen häntä hehkuttava voisi miettiä edes yhden asian millä hän saisi Suomen suunnan nousuun. EI niitä ole tässä hallitusohjelmassa. Tämä hallitusohjelma on tuomittu epäonnistumaan, koska talous ei ole tasapainossa ja kaikki riippuu taloudesta.
Ihan sama onko edustuskasvo Rinne vai Marin, kun hallitukseemme on pesiytynyt mätä kulttuuri. Viime vuosia jopa niin mätä, että he ilmiantavat toisiaan. Raadollinen mätä. Turha kuluerä. Meillä pitäisi olla kuningas, eikä sirkus!
Näin kähmitään rahoja omille kavereille.