Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin pitäjän kirkko käännytti pois ovelta

Vierailija
22.12.2019 |

Kauneimmat joululaulut oli täynnä, jo ennen kuin olivat alkaneetkaat. Näin että järjestysmies ei päästänyt edes nuorta isää sylilapsen kanssa seisomapaikalle :/

Ymmärrän, mutta surullista ettei kirkkoon pääse.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä olisi pitänyt tehdä? Sulloa paikka tupaten täyteen? Siitäkin olisi saanut aiheen jäkättää.

Mihin kipupisteeseen aihe sinua osui? Aika voimakas termi kutsua aloittajan pettymyksen tunnetta ja sen purkua jäkättämiseksi.

Ärsyttää nämä ainaiset loukkaantujat ja järkyttyjät. Konsertissa noudatettiin vain sääntöjä ja turvallisuusmääräyksiä.

Samaa sanoivat jo nat-sit ammoisina aikoina :(

Hei haloo, menikö VÄHÄN överiksi nyt?

Kuinka niin?

Vierailija
42/47 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka meni hakemaan joulumieltä kirkkotilaisuudesta. Eipä sitten kukaan hoksannut, että olisi saanut paremman joulumielen sillä, että olisi luovuttanut paikkansa isäparalle ja piltilleen.

"minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä pienimmistä, sen olette jättäneet tekemättä minulle" sanoi eräskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka meni hakemaan joulumieltä kirkkotilaisuudesta. Eipä sitten kukaan hoksannut, että olisi saanut paremman joulumielen sillä, että olisi luovuttanut paikkansa isäparalle ja piltilleen.

"minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä pienimmistä, sen olette jättäneet tekemättä minulle" sanoi eräskin.

Eli sitä tekee väärin, kun sanoo isälle, että älä vie lastasi hapatuksen piiriin, lapsi ei ole itse valinnut tuota tietä?

Joulumieli tulee siitä, että tietää maksaneensa kirkollisveron ja siten auttaneensa seurakunnan köyhiä ja vähäosaisia. Jos joku haluaa sanankuulolle lapsensa kanssa, niin normaalijumalanpalveluksessa on aina tilaa.

Vierailija
44/47 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän sylilapsineen olisi kannattanut saapua ajoissa. Täynnä mikä täynnä, minkäs sille tekee.

Vierailija
45/47 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sille isälle oisi kenenkään pitänyt antaa paikkansa? Lapsi ei joululauluista tajua ja jos isä oli nuori niin eiköhän vaimo, äiti tai anoppi ollut hänetkin paikalle pakottanut

Vierailija
46/47 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sitä tekee väärin, kun sanoo isälle, että älä vie lastasi hapatuksen piiriin, lapsi ei ole itse valinnut tuota tietä?

Joulumieli tulee siitä, että tietää maksaneensa kirkollisveron ja siten auttaneensa seurakunnan köyhiä ja vähäosaisia. Jos joku haluaa sanankuulolle lapsensa kanssa, niin normaalijumalanpalveluksessa on aina tilaa.

Mulle ei kyllä ole ikinä joulun yhteydessä tullut kirkollisvero mieleen

Vierailija
47/47 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ajoissa sinne joulukirkkoon, puoli tuntia ainakin. Saat valita paikan. Joka joulu sama juttu kun ihmiset jotka yleensä eivät kirkossa käy, tulee viime tipassa ja sitten valittavat.

Ennakoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme