Onko 20 cm erektiossa iso?
Kommentit (31)
Jos tarkoitat ympärysmittaa, niin on keskimääräistä paksumpi, mutta pituudessa jäät pahasti alle tämän palstan kirjoittajille. Mutta älä masennu tästä sillä monet pärjäävät alle 14 senttiselläkin todistettavasti. Hyvää joulua sinulle siitä pituudesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Holomesin Jussi kirjoitti:
Keskimitta taitaa olla 17cm?
Onhan tuo yli keskimitan.
Paksuus on merkityksellisempi, onlo kuin kynttilä vai kurkku?
Keskipituus on noin 13 cm. 17 cm tai pidempiä on noin 2-3 %:lla. https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/penis/peniksen…
Niinhän ne väittää, enkä usko sekuntiakaan. Yhdellä exällä oli noin 15-senttinen, kaikilla muilla isompi. Olenko mä muka vaan tosi onnekas? Että just sen 2-3% löytänyt? Ja pöh.
Todistettavasti tällaisella 12 senttisellä saa naisen raskaaksi. Ja tyhmä kun olin, en edes kerrasta uskonut vaan koe piti vielä toistaa 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Holomesin Jussi kirjoitti:
Keskimitta taitaa olla 17cm?
Onhan tuo yli keskimitan.
Paksuus on merkityksellisempi, onlo kuin kynttilä vai kurkku?
Keskipituus on noin 13 cm. 17 cm tai pidempiä on noin 2-3 %:lla. https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/yleista_seksista/penis/peniksen…
Niinhän ne väittää, enkä usko sekuntiakaan. Yhdellä exällä oli noin 15-senttinen, kaikilla muilla isompi. Olenko mä muka vaan tosi onnekas? Että just sen 2-3% löytänyt? Ja pöh.
Millainen jakorasia haluat kertoa olevasi, kun haastat tutkimuksen jossa on viisinumeroinen määrä osallistujia? Tarttee vielä miettiä hetki että kumpaa tässä uskoisi, asiallisesti tehtyä tutkimusta, vai nimimerkkiä vauva-palstalla... 🤨
ulkokuorella eii oo merkityst ja täs tapaukses sisällöst ei apuu naiselle kun ohjaat moloosi miesten ulostusaukkoon. oliko nyt liian suorasanaisesti..ihan veen sama
Ei 20cm nyt varsinaisesti iso ole.
Tuo on nykyään keskimitta miehillä.
Mielestäni 25 senttistä voi jo kutsua isoksi
22 cm alkaa oleen iso.löytyy pohja joiltakin naisilta.
Persreiästä asti mitattu - kuten kaikilla tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
22 cm alkaa oleen iso.löytyy pohja joiltakin naisilta.
Ootko pohojanmaalta kun tollaisia latoja olet löytänyt
Aika usein tällä 15cm ottaa pohjasta.
Koska tämä on tekniikkalaji, ei voimalaji.
Mun miehellä on 20 cm ja puhuu itse että on keskikokoinen. Kelpaa mulle ja onnekas olen.
Nuoletko AP ton jälkeen spermat?