Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jessus! hieroin leuasta sormenpäällä kuollutta ihosolukkoa ja nyt

Vierailija
22.12.2019 |

Leuka on silkinsileä. Tuli ihan kauheasti mönjää kun hinkkasi. Ilmankos on mustapäitä kun iholla on niin paljon kuonaa. 🙄

Tekis mieli hinkata nenä ja posketkin samalla tavalla mutta en tiedä tekeekö hyvää herkälle iholle....

Saa kertoa aiheeseen liittyvää mitä tahansa 😊

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain aikoinaan vinkin, että sitruunasta puristaa mehua ja hieroo sen kasvoihin. Antaa vaikuttaa hetken ja huuhtelee pois. Luonnollinen happokuorinta. Teen n. Kerran kuussa näin ja iho on tyytyväinen.

Toinen, mitä käytän säännöllisesti on käytetyistä kahvinpuruista ja kookosöljystä tehtyä massaa, jolla kuorin kasvot. Ja joskus teen hunajasta ja merisuolasta kasvonaamion, memen sohvalle makoilemaan n. 10min lämmin kostea pyyhe kasvoilla. Sit hieron kevyesti ja pesen pois.

On niitä varmaan muitakin, mutta nää on käytössä, kun kaikkia aineita löytyy aina kaapista.

Vierailija
2/2 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni mullakin oli aikoinaan noin kun olin aina todella törkyinen kun en osannut pitää huolta hygieniasta, olin vuosikausien ajan ällöttävä sika. Ei kannata hinkata kuonaa pois, koska kyllä, iho on tuollaisessa tilanteessa kovilla. Pahaksihan se kuona iholle tavallaan on, mutta se hinkkaaminen on vielä paljon pahemmaksi, joten todellakin voit saada vahinkoa aikaan jos alat hinkata, erityisesti jos hinkkaat herkiltä alueilta kuten esim nenästä. Unohda hinkkaaminen.

Opettele peseytymään! Sitten on hyvä iho eikä enää kuonaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi