Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonkohan kadonneita on jonkun kellareissa teljettynä?

Vierailija
22.12.2019 |

Taas löytyi joku kadonnut saksassa. Pedofiili on kaapannut nuoren pojan ja pitänyt 2,5 vuotta vankinaan.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006351930.html

Mitenhän näiden jäljille voisi päästä paremmin. Ihan sairasta mitä maailmassa tapahtuu. Pahuus jyllää ihmisissä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin muutama tuola parhaillaan. Pitäskö päästää ne joulun kunniaksi kotiin? En taida viittiä.

Vierailija
2/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea juttu :( onneksi oli kuitenkin vankina "vain" 2,5 vuotta vaikka traumat tuollainenkin tietysti jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun eräässä chätissä joku jätti epätoivoisen viestin "kuinka seurakunnan siunauksella perseraiskataan koko ajan poikia"

Ja meni noin 1/2 v ja löytyi se pahispedo jolla oli srk yhteyksiäkin. Niin kyllä ahdisti, että joskus tuollaiset viestit voivatkin olla tottakin.

Vierailija
4/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea juttu :( onneksi oli kuitenkin vankina "vain" 2,5 vuotta vaikka traumat tuollainenkin tietysti jättää.

Aivan järkyttävän pitkä aikahan tuo on.

Vierailija
5/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sylvian Joululaulu heille! Missä kullannuput sitten ovatkaan.

Vierailija
6/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi epäselväksi oliko poika tuolla täysin vasten tahtoaan vai oliko tukholman syndrooman tapanen juttu?

Vierailija
7/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan järkyttävän pitkä aikahan tuo on.

On mutta lyhyt aika verrtattuna Natasha Kampuschin ja Joseph Fritzlin uhreihin.

Vierailija
8/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävallassa varmaan joka toisessa kellarissa on joku vankina. Yllätyin, että tämä tapaus oli Saksassa.

Vierailija
9/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika vaikeaa päästä ketään vapaaksi jos on vaikka joskus vahingossa teljennyt kellariin. Siitä joutuu vaan itse ongelmiin. Ei ole mitään järkevää ulospääsyä tästä tilanteesta vaikka haluaisi toimia oikein.

Vierailija
10/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle jäi epäselväksi oliko poika tuolla täysin vasten tahtoaan vai oliko tukholman syndrooman tapanen juttu?

Tukholman syndrooma ei mitenkään lievennä hirvittävää rikosta.

Vierailija
11/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluiloa ilman viinaa on teeskentelyä vaan!

Vierailija
12/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissahan on niinkuin hyväksikäyttötapauksissakin juuri se politiikkaa käyttää valtaa toiseen johon voi ja aiheuttaa pirullista riippuvuutta henkisesti pelolla ja täydellisellä aivopesulla kontrolliin ja tottelemiseen. Joskus uhrin kanssa voi kävellä jopa vaikka missä ja asua julki ja silti kyseessä onkin kaappaus, ja vastentahtoisuus. Heti kun uhri saa selvennyksen tilanteeseensa että kaappaaja on saatu kiinni ja ihan varmasti itse turvassa voi hän alkaa hiffata asteittain miten pahaa hänelle tehtiinkään. Tietysti useimmat säilyttävät varmaan koko ajan ajatuksen vapautua.

Hirveitä tapahtumia kerrassaan. Miksikähän Jammullakin oli niitä häkkejä tilallaan? Ja en usko että toimi yksin.

Vierailija
13/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti joskus pystyy normaaliin elämään tuollaisen jälkeen!

Vierailija
14/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko mä niin?!?

Vierailija
15/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kukaan niin sanonutkaan.

Itsekin jäin miettimään, että miten teini on siellä ollut, kun tekijän isäkin oli syyttömänä vapautettu. Miten teinistä ei ole ympäristöön mitään tietoa, ääniä esim?

Olen utelias. Nämä asiat on toisinaan niin älyttömän vaikeita ymmärtää, että nousee paljonkin kysymyksiä.

Vierailija
16/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka sen voisi viedä poliisilaitokselle anonyymisti ilman että kukaan kyselee mitään, niin niitä kadonneita ihmisiä löytyisi varmaan kymmeniä. Saattaisi Raisa Räisänen löytyä vielä elossa.

Vierailija
17/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika vaikeaa päästä ketään vapaaksi jos on vaikka joskus vahingossa teljennyt kellariin. Siitä joutuu vaan itse ongelmiin. Ei ole mitään järkevää ulospääsyä tästä tilanteesta vaikka haluaisi toimia oikein.

No ongelmissahan telkeäjä ON JO! Juuri se on ongelma että pitää joku vangita. Parempi olisi kohdata se ongelmansa ja vapauttaa vangittu. Kyllä tällaisessa tilanteessa jossa joku oikeasti hakee apuja saa erilaista vastakaikuakain kuin että antaa tilanteen pitkittyä ja tekee murhan tai muuta.

Ainahan kun ollaan hengissä on silti toivoa.

Vierailija
18/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitähän toi kirjottaja tietysti tarkottikin. Huoh..

Vierailija
19/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas erittäin palstamammamainen vastaus. :D

Vierailija
20/36 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirretty nuorisopsykiatriselle osastolle? Siis vankilasta toiseen vankilaan? Varmaan todella terapeuttista pojalle tuollainen. Miten olisi joku kodinomainen asumus eikä lukittu laitos?