Ajateleeko antikristillisen sanoman levittäjät ketä he palvelevat?
Kommentit (34)
Minä palvon mestaria ja halveksun jeesusta.
Luciferin valo polttaa esoteerisella voimallaan jumalan valheet ihmisten sieluista. Kääntäkää ristinne kohti helvettiä ja hyväksykää totuus!
Joo, ja Cthulhua kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä sinulle totuutta:
15. toukokuuta 1252 paavi Innocentius IV antoi Ad Extirpandaksi kutsutun bullan, jonka perusteella inkvisitiolla oli lähes rajoittamaton oikeus hankkia kerettiläisiksi epäillyiltä tunnustus kiduttamalla. Siitä alkoi yksi ihmiskunnan historian synkimmistä kausista, joka päättyi virallisesti vasta vuonna 1816, kun katolinen kirkko kielsi kidutuksen.
Onneksi ei ole enää, näinköhän itsekin olisin joutunut sinne.
Ap
Jeesus on suvakkilutka! Palvokaa Jussi Halla-ahoa, ainoaa todellista Mestaria!
Lisää totuuksia kristinuskon uuudistajasta.
Uskonpuhdistaja Martti Lutherin elämän pimeisiin puoliin kuuluu hänen suhtautumisensa juutalaisiin. On vaikea ymmärtää ja hyväksyä, että armosta ja armeliaisuudesta saarnaava ihminen on kirjoittanut kirjan Juutalaisista ja heidän valheistaan – kirjan, jossa kehotettiin polttamaan ja karkottamaan juutalaiset.Luther vertasi juutalaisia rottiin, jotka on hävitettävä.
Vapauttajamme Lucifer kiittää meitä uskollisia levittämästämme sanasta.
Vierailija kirjoitti:
Lisää totuuksia kristinuskon uuudistajasta.
Uskonpuhdistaja Martti Lutherin elämän pimeisiin puoliin kuuluu hänen suhtautumisensa juutalaisiin. On vaikea ymmärtää ja hyväksyä, että armosta ja armeliaisuudesta saarnaava ihminen on kirjoittanut kirjan Juutalaisista ja heidän valheistaan – kirjan, jossa kehotettiin polttamaan ja karkottamaan juutalaiset.Luther vertasi juutalaisia rottiin, jotka on hävitettävä.
Niin juutalaiset kyllä tappoivat Jeesuksen mutta Martti Lutherilta meni ilmeisesti siinä kohtaa ohi että Jeesus käski nimenomaan rakastamaan vihamiehiä. On hän silti jotain hyvääkin varmaan saanut aikaan. Kuten kaikki me muutkin ihmiset, hyvää ja pahaa.
Ap
Nämä Jeesuksesta saarnaajat pitäisi panna väkisin lukemaan kristinuskon karmea historia.
Mite kirkon nimissa tapettiin miljoonia ihmisiä, kidutettiin raakalaismaisesti siksi, että heitä pidettiin harhaoppisina, kaadettiin sulaa lyijyä kurkkuihin, revittiin jäseniä irti piinapenkeissä, murskattiin luita ja poltettiin elävänä rovioilla.
Kaikki tämä kristuksrn nimeen ja kirkon määräyksestä
Vierailija kirjoitti:
Nämä Jeesuksesta saarnaajat pitäisi panna väkisin lukemaan kristinuskon karmea historia.
Mite kirkon nimissa tapettiin miljoonia ihmisiä, kidutettiin raakalaismaisesti siksi, että heitä pidettiin harhaoppisina, kaadettiin sulaa lyijyä kurkkuihin, revittiin jäseniä irti piinapenkeissä, murskattiin luita ja poltettiin elävänä rovioilla.
Kaikki tämä kristuksrn nimeen ja kirkon määräyksestä
No, ei noilla siltikään Jeesuksen opetuksen kanssa ole tekemistä, kuten minä Jeesuksen opetuksen ymmärrän. Kyllä historiaa voisi yleensä lukeakin, siinä kun on aina monta tekijää, vallankäyttäjää ja osapuolta. Enemmän on mennyt aika omaan Jeesuksen seuraamiseen kuin toisten ihmisten tekemisten tarkasteluun.
Ap
Ja mistäs sen tietää jos tulevaisuudessa kirkko määrää että kaikki ovat sateekaarimyönteisiä, joka ei ole niin sanktio tulee? Nythän tällaista kehitystä jo on. Mutta kaikki eivät tosiaan ole samaa mieltä kirkkoinstituution mielipiteen kanssa.
Ap
Ajatteleeko kristityt että ne muun muassa varastivat pakanoita keskitalven juhlan lätkäisemällä sen muka jonkun vaavin syndepäiväksi? Hups, tää meidän Jesse sattuikin syntymään just samaan aikaan kun te olette aina juhlineet omia juhlianne...raha,valta,alistaminen ja kontrollointi jylläsivät kuten edelleenkin.
Mestarinne opetuksia, suorat lainaukset:
Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."
Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."
Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.
Tässä sinulle totuutta:
15. toukokuuta 1252 paavi Innocentius IV antoi Ad Extirpandaksi kutsutun bullan, jonka perusteella inkvisitiolla oli lähes rajoittamaton oikeus hankkia kerettiläisiksi epäillyiltä tunnustus kiduttamalla. Siitä alkoi yksi ihmiskunnan historian synkimmistä kausista, joka päättyi virallisesti vasta vuonna 1816, kun katolinen kirkko kielsi kidutuksen.