Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajateleeko antikristillisen sanoman levittäjät ketä he palvelevat?

Vierailija
22.12.2019 |

Minä palvelen Jeesusta, ketä te?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle totuutta:

15. toukokuuta 1252 paavi Innocentius IV antoi Ad Extirpandaksi kutsutun bullan, jonka perusteella inkvisitiolla oli lähes rajoittamaton oikeus hankkia kerettiläisiksi epäillyiltä tunnustus kiduttamalla. Siitä alkoi yksi ihmiskunnan historian synkimmistä kausista, joka päättyi virallisesti vasta vuonna 1816, kun katolinen kirkko kielsi kidutuksen.

Vierailija
22/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baal on minun isäntäni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palvon mestaria ja halveksun jeesusta.

Vierailija
24/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luciferin valo polttaa esoteerisella voimallaan jumalan valheet ihmisten sieluista. Kääntäkää ristinne kohti helvettiä ja hyväksykää totuus!

Joo, ja Cthulhua kanssa.

Vierailija
25/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sinulle totuutta:

15. toukokuuta 1252 paavi Innocentius IV antoi Ad Extirpandaksi kutsutun bullan, jonka perusteella inkvisitiolla oli lähes rajoittamaton oikeus hankkia kerettiläisiksi epäillyiltä tunnustus kiduttamalla. Siitä alkoi yksi ihmiskunnan historian synkimmistä kausista, joka päättyi virallisesti vasta vuonna 1816, kun katolinen kirkko kielsi kidutuksen.

Onneksi ei ole enää, näinköhän itsekin olisin joutunut sinne.

Ap

Vierailija
26/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus on suvakkilutka! Palvokaa Jussi Halla-ahoa, ainoaa todellista Mestaria!

Vierailija
27/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää totuuksia kristinuskon uuudistajasta.

Uskonpuhdistaja Martti Lutherin elämän pimeisiin puoliin kuuluu hänen suhtautumisensa juutalaisiin. On vaikea ymmärtää ja hyväksyä, että armosta ja armeliaisuudesta saarnaava ihminen on kirjoittanut kirjan Juutalaisista ja heidän valheistaan – kirjan, jossa kehotettiin polttamaan ja karkottamaan juutalaiset.Luther vertasi juutalaisia rottiin, jotka on hävitettävä.

Vierailija
28/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauttajamme Lucifer kiittää meitä uskollisia levittämästämme sanasta.

Vierailija
29/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää totuuksia kristinuskon uuudistajasta.

Uskonpuhdistaja Martti Lutherin elämän pimeisiin puoliin kuuluu hänen suhtautumisensa juutalaisiin. On vaikea ymmärtää ja hyväksyä, että armosta ja armeliaisuudesta saarnaava ihminen on kirjoittanut kirjan Juutalaisista ja heidän valheistaan – kirjan, jossa kehotettiin polttamaan ja karkottamaan juutalaiset.Luther vertasi juutalaisia rottiin, jotka on hävitettävä.

Niin juutalaiset kyllä tappoivat Jeesuksen mutta Martti Lutherilta meni ilmeisesti siinä kohtaa ohi että Jeesus käski nimenomaan rakastamaan vihamiehiä. On hän silti jotain hyvääkin varmaan saanut aikaan. Kuten kaikki me muutkin ihmiset, hyvää ja pahaa. 

Ap

Vierailija
30/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä Jeesuksesta saarnaajat pitäisi panna väkisin lukemaan kristinuskon karmea historia. 

Mite kirkon nimissa tapettiin miljoonia ihmisiä, kidutettiin raakalaismaisesti siksi, että heitä pidettiin harhaoppisina, kaadettiin sulaa lyijyä kurkkuihin, revittiin jäseniä irti piinapenkeissä, murskattiin luita ja poltettiin elävänä rovioilla.

Kaikki tämä kristuksrn nimeen ja kirkon määräyksestä

Vierailija
31/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä Jeesuksesta saarnaajat pitäisi panna väkisin lukemaan kristinuskon karmea historia. 

Mite kirkon nimissa tapettiin miljoonia ihmisiä, kidutettiin raakalaismaisesti siksi, että heitä pidettiin harhaoppisina, kaadettiin sulaa lyijyä kurkkuihin, revittiin jäseniä irti piinapenkeissä, murskattiin luita ja poltettiin elävänä rovioilla.

Kaikki tämä kristuksrn nimeen ja kirkon määräyksestä

No, ei noilla siltikään Jeesuksen opetuksen kanssa ole tekemistä, kuten minä Jeesuksen opetuksen ymmärrän.  Kyllä historiaa voisi yleensä lukeakin, siinä kun on aina monta tekijää, vallankäyttäjää ja osapuolta. Enemmän on mennyt aika omaan Jeesuksen seuraamiseen kuin toisten ihmisten tekemisten tarkasteluun.

Ap

Vierailija
32/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistäs sen tietää jos tulevaisuudessa kirkko määrää  että kaikki ovat sateekaarimyönteisiä, joka ei ole niin sanktio tulee? Nythän tällaista kehitystä jo on. Mutta kaikki eivät tosiaan ole samaa mieltä kirkkoinstituution mielipiteen kanssa.

Ap

Vierailija
33/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko kristityt että ne muun muassa varastivat pakanoita keskitalven juhlan lätkäisemällä sen muka jonkun vaavin syndepäiväksi? Hups, tää meidän Jesse sattuikin syntymään just samaan aikaan kun te olette aina juhlineet omia juhlianne...raha,valta,alistaminen ja kontrollointi jylläsivät kuten edelleenkin.

Vierailija
34/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestarinne opetuksia, suorat lainaukset:

Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa,vaan miekan."

Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."

Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan