Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei hoida vauvaa

Söner
21.12.2019 |

Eli otsikossa aika hyvin asia tiivistettynä. Täälä näitä on varmaan tuhat mutta noh pitää johonkin päästä purkautumaan.

Eli lapsi on nyt 3kk ikäinen. Oli yhteinen päätös ja mies oli alussa innoissaan. Raskaus meni suht ok ja synnytys myös. Mutta mies ei ole osallistunut juuri yhtään lapsen hoitoon, ei kuulemma ensimmäisinä vuosina isää tarvita?!? Joudun aina erikseen sanomaan vaatteiden vaihdosta, vaipan vaihdosta yms, mitään ei voi oma-aloitteisesti tehdä.
On ollut töissä, nyt hetken aikaa työttömänä ennen seuraavan keikan alkua. Olen antanut miehen käydä juhlimassa ja ryyppäämässä ja nukkua aamulla pitkään jos väsyttää. Mutta minä en voi kauppareissua pitempään olla pois, ja aamulla minunkin pitää herätä jos hän herää ellei vauva sitten jää nukkumaan.
Päiväunet jos koitan ottaa tuo vauvan myös sänkyyn. Jos jätän esim sohvalle miehen kanssa kohta kipittää perässä. Sitten saattaa itse mennä puhumaan puhelimeen tms muuta lähtee pois. Salillekkan en ole voinut palata, koska vauvallahan voisi tulla nälkä (osaa syödä pullosta)
Jos sanon että haluaisin käydä jossain käskee ottaa auton ha lähteä (sekä vauvan myös) ei voi antaa hetkeäkään ”omaa-aikaa” mutta hän saa lähteä milloin minnekin. Ei voi laittaa lasta nukkumaan koska ei osaa lämmittää pulloa ?

Muutin toiselle paikkakunnalle miehen luokse jotta voisimme olla perhe mutta aika yksipuolista tämä perhe leikki . Minulla ei ole kuin muutama ystävä jotka käyvät töissä eikä heillä ole lapsia joten erillainen elämän tilanne. Omat vanhemmat ja ystävät asuvat toisella paikkakuntaa ja olen alkanut harkita sinne takaisin muuttoa.. huolettaa vain miten taloudellisesti tulen pärjäämään .

Asiasta sanoin suoraan että jos ei apua ala tulemaan niin lähden. On siivonnut nyt kotona ja kerran tehnyt ruokaa ja käynyt kaupassa mutta lapsen hoito ei tunnu kiinnostavan. Alussa lupasi auttaa mutta lähinnä joskus vain hetken aikaa illistelee vauvan kanssa ja alkaa tekemään taas omia juttuja. Alkaa hieman turhauttamaan vain istua kotona kun ei toista kiinnosta edes paria tuntia antaa omasta ajasta että pääsisi vaikka salille. Kertoo kyllä rakastavansa ja olevansa onnellinen mutta nähtävästi olen vain seuraava äiti joka hoitaa kaiken.. Muilla kokemuksia onko miehet aikuistuneet vai pitääkö ottaa hatkat?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei voi osata puloa lämmittää? Miehestä ei taida olla isäksi. Voisit jättää vauvan hänelle ja lähteä johonkin muutamaksi tunniksi, jotenkin vaivihkaa niin ettei hän kerkeä antaa vauvaa sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan