Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti mulle joululahjaksi Jenni Vartiaisen kokoelman ja Hartwall areenan keikan DVD:n - hieno keikka tuo!

Vierailija
21.12.2019 |

Etenkin tämä biisi osuu meidän suhteeseen. Ja koko keikka huippuluokkaa hittitykitystä. Joo, tiedän ettette tykkää mutta halusin sanoa oman mielipiteeni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitko lahjasi jo etukäteen ?

Vierailija
2/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasin etukäteen koska mies halusi nähdä dvd:n nopeasti. Molemmat ollaan jouluaattona töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jäi tuosta konsertista mieleen tämä biisi kun tanssijamies-rimpula ei jaksanut nostaa Jenniä lattialta vaan pudotti takaisin :D

Vierailija
4/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin etukäteen koska mies halusi nähdä dvd:n nopeasti. Molemmat ollaan jouluaattona töissä.

Mitäs luulet että miksi miehesi osti sinulle tuon dvdn ja halusi itse nähdä sen ennen joulua? Voi itku miten hyväuskoinen hölmö olet.

Vierailija
5/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jäi tuosta konsertista mieleen tämä biisi kun tanssijamies-rimpula ei jaksanut nostaa Jenniä lattialta vaan pudotti takaisin :D

Jenni taitaa olla puolet pitempi ja painaa puolet enemmän kuin tuo miesparka. Voi ei miten säälittävää katsottavaa...biisi muuten ok mutta tää esitys, apua!

Vierailija
6/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä aikamoinen siiderimaha tuossa.

Vierailija
7/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä aikamoinen siiderimaha tuossa.

Niin on. Ei ollut vielä tuolloin raskaana koska vauva syntyi lokakuussa.

Vierailija
8/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli kyl noloa.

Vierailija
9/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo oli erinomainen konsertti. Paljon parempi kuin Sannin ja Anna Puun (olin näissä kaikissa, osassa puoliväkisin kaverin pyytämänä).

Vierailija
10/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä viitsi valehdella. Kyllä se sen ylös saa (kohta 2:22) vaikka vaikeeta onkin.

Vierailija
11/11 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut Jennin keikalla liutaa vierailijoita joita kaikilla muilla on ollut. Ihan itsekseen pärjäsi 2h.