Mies osti mulle joululahjaksi Jenni Vartiaisen kokoelman ja Hartwall areenan keikan DVD:n - hieno keikka tuo!
Etenkin tämä biisi osuu meidän suhteeseen. Ja koko keikka huippuluokkaa hittitykitystä. Joo, tiedän ettette tykkää mutta halusin sanoa oman mielipiteeni.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Saitko lahjasi jo etukäteen ?
Avasin etukäteen koska mies halusi nähdä dvd:n nopeasti. Molemmat ollaan jouluaattona töissä.
Minulla jäi tuosta konsertista mieleen tämä biisi kun tanssijamies-rimpula ei jaksanut nostaa Jenniä lattialta vaan pudotti takaisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avasin etukäteen koska mies halusi nähdä dvd:n nopeasti. Molemmat ollaan jouluaattona töissä.
Mitäs luulet että miksi miehesi osti sinulle tuon dvdn ja halusi itse nähdä sen ennen joulua? Voi itku miten hyväuskoinen hölmö olet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla jäi tuosta konsertista mieleen tämä biisi kun tanssijamies-rimpula ei jaksanut nostaa Jenniä lattialta vaan pudotti takaisin :D
Jenni taitaa olla puolet pitempi ja painaa puolet enemmän kuin tuo miesparka. Voi ei miten säälittävää katsottavaa...biisi muuten ok mutta tää esitys, apua!
Jennillä aikamoinen siiderimaha tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä aikamoinen siiderimaha tuossa.
Niin on. Ei ollut vielä tuolloin raskaana koska vauva syntyi lokakuussa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli kyl noloa.
Minusta tuo oli erinomainen konsertti. Paljon parempi kuin Sannin ja Anna Puun (olin näissä kaikissa, osassa puoliväkisin kaverin pyytämänä).
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi valehdella. Kyllä se sen ylös saa (kohta 2:22) vaikka vaikeeta onkin.
Eipä ollut Jennin keikalla liutaa vierailijoita joita kaikilla muilla on ollut. Ihan itsekseen pärjäsi 2h.