Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksitön tammikuu

Vierailija
21.12.2019 |

Seksistä on vain harmia. Meinasin olla harrastamatta seksiä loppu joulukuun ja tammikuun kokonaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ammattilainen harrastaa seksiä?

Vierailija
22/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerrasta on niin paljon aikaa, etten enää edes muista. Mutta vahva veikkaus että 2-3 vuotta, taitaa olla jo lähempänä sitä kolmea vuotta. Avioero tuli vuosi sitten.

Ajattelin että tammikuussa aloitan jonkinlaisen uuden kumppanin etsinnän niihin hommiin, jos enää uskallan.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Mä olen ollut 37 tammikuuta (ja koko vuotta) ilman.

Vierailija
24/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seksitöntä tammikuuta nyt elellyt 2v5kk ja v.2015 jälk seksiä ollut 2x. Mies ei halua.

Vierailija
25/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin näköjään reilut puoli vuotta ilman on jo jotenkin poikkeuksellista. 🙄

Vierailija
26/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vanhat merkit pitää paikkansa, saan avioseksiä noin kerran kvartaalissa. Sen siitä saa kun hyväuskoisena luulee ettei minulle käy kuten muille. Eli nainen saatuaan lapset ja omakotitalon pistää seksin pannaan.

Vierailija
27/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen kerta, luultavasti viimeiseni, oli syyskuussa 2014. Yhdyntöjä en kaipaa lainkaan, mutta hellyyttä kyllä. Sitä ei taas miehiltä saa ilman että antaa naida, joten on mukavampaa käydä vaikka hierojalla. On hyvä elää kun ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja miesten takia. N52

Vierailija
28/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vanhat merkit pitää paikkansa, saan avioseksiä noin kerran kvartaalissa. Sen siitä saa kun hyväuskoisena luulee ettei minulle käy kuten muille. Eli nainen saatuaan lapset ja omakotitalon pistää seksin pannaan.

Naiset harrastavat seksiä saadakseen haluamansa. Kun on talo, lapset ja elättäjä, niin ei tarvitse antaa enää.

Vierailija
29/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinen kerta, luultavasti viimeiseni, oli syyskuussa 2014. Yhdyntöjä en kaipaa lainkaan, mutta hellyyttä kyllä. Sitä ei taas miehiltä saa ilman että antaa naida, joten on mukavampaa käydä vaikka hierojalla. On hyvä elää kun ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja miesten takia. N52

Minulle kelpaisi kyllä läheisyys ilman seksiä.

T. kommentoija numero 11

Vierailija
30/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset harrastavat seksiä saadakseen haluamansa. Kun on talo, lapset ja elättäjä, niin ei tarvitse antaa enää.

Tästä kommentista näkyy, miksi sinä et saa seksiä. Ihan oikein.

Vierailija
31/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukki on pukki joulunakin kirjoitti:

Ei ole pakko, jos ei halua. Tosin jos on parisuhteessa, sillä voi olla seurauksia.

Parisuhteessa on saanti ollut kaikkein harvinaisinta suhteutettuna samaan henkilöön suuntautuneeseen yrittämiseen.

Sitten parinvalintakriteerit ovat persiillään.

Vierailija
32/32 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sitä miestä sitten enää pidättelee seksittömässä liitossa? Nainen ja lapset ulos ja uusi nainen ovesta sisään. Ellei sitten ole typerä vätys, joka ei ole tehnyt avioehtoa ja tyytyy omaan käteensä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan