Jos ois pokkaa, mitä kirjottaisit tai kommentoisit someen?
Minä laittaisin yhdelle entiselle tutulle useampaan kuvaan/juttuun "korkki kiinni". Tai kysyisin, onko ajatellut myöntävänsä alkoholiongelmaansa koskaan.
Entiselle luokkakaverilta kysyisin, onko mielestään liian yksinäinen ja haluaisiko puhua.
Yhdelle sanoisin, että mitä jos kasvattaisi lastasi, etkä kuvaisi hauskana juttuna sitä, kun se kaivaa multia sisäkukista lattialle.
Jos nämä esimerkit olisi oikeassa elämässä läheisempiä, sanoisin nuo aisat suoraan, nyt annan olla.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No nyt kysyisin ehkä että mitä sinä, reilusti päälle 50v mies oikein mietit kun laitat minulle videon naisesta poronsarvet päässä heiluttelemassa paljaita tissejään. Siis miten sinä kuvittelet että se olisi minusta jotenkin hauskaa tai mitään muutakaan kuin no, suunnatonta oksetusta sinua kohtaan aiheuttavaa.
Kauhee. Kommentoitko mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kysyisin ehkä että mitä sinä, reilusti päälle 50v mies oikein mietit kun laitat minulle videon naisesta poronsarvet päässä heiluttelemassa paljaita tissejään. Siis miten sinä kuvittelet että se olisi minusta jotenkin hauskaa tai mitään muutakaan kuin no, suunnatonta oksetusta sinua kohtaan aiheuttavaa.
Kauhee. Kommentoitko mitään?
Haistan sarkasmia tms viestistäsi. Mutta en kommentoinut, meni koko facen viestiosio tabletillani niin sekaisin etten päässyt edes ulos sulkematta ikkunaa ja ottamatta perusnäkymän kautta uloskirjautumista.
Toivottavasti ei nimissäni jaeta samaa paskaa kavereilleni sitten.
Mutta tyyppi on aina toiminut näin, ja olen, mitähän, 15 vuoden asikana sanonut monesti ettei ne alapääjutut kiinnosta.
M o k k a k i k k e l i t takaisin siperiaan.
Useammalle selfie-vimmaiselle kommentoisin itsetunnon puutteesta.
Ilmoittaisin myös kantani ISIS-perheiden maahantuontiaikeista kaikille naiiveille maailmansyleilijöille.
Mä oon samanlainen netissä ja livenä. Uskallan sanoa mielipiteeni livenä, eli mulla ei ole padottuja raivontunteita, eikä todellakaan halua netissäkään heittää myrkkyä kenenkään päälle. Purevia kommentteja heitän joskus, myös livenä, mutta ilkeäksi heittäydyn vasta _erittäin pahasti_ ärsytettynä.
Mulla on lapsia ja nuoria seuraajina, joten se lähinnä rajoittaa.