Miten lähestyä poliiseja?
Olen nainen ja haluaisin harrastaa seksiä virantoimituksessa olevan poliisin kanssa. Olisihan se kokemus. Miten tämän saisi parhaiten toteutettua? En siis kaipaa seksivinkkejä, vaan että miten saisin parhaiten poliisin iskettyä.
Kommentit (15)
Saanko nähdä pamppusi?
Oooh.....onpa se iso!
Lähesty partiota, jossa on mies ja nainen, ja ehdota kolmen kimppaa. Saat kahdelta poliisilta samaan aikaan!
No tietysti. Kädet ylhäällä, ilmoittaen että antaudut.
En suosittele. Eräs nainen kertoi että oli mennyt johonkin tilanteeseen läppää heittäen että "täällä ei ole mitään nähtävää" ja oli päätynyt putkaan.
Vilautat julkisella paikalla. Varmasti ottavat autoon, siitä se lähtee...
Soitat Pasilaan ja pyydät jättämään puhelinnumerosi kahvituvan ilmoitustaululle.
Pitkällä tikulla tunnustelet ensin että miten reagoi. Jos on säyseä, niin jätä tikku pois ja pyri lähitaisteluetäisyydelle. Jos sillä vielä pitää pokka usuttaessasi sitä kimppuun niin ei taida tulla kevättä.
Vierailija kirjoitti:
Lähesty partiota, jossa on mies ja nainen, ja ehdota kolmen kimppaa. Saat kahdelta poliisilta samaan aikaan!
Tää on miehen fantasia.
Miksei partio jossa kaksi miestä?
N
Vierailija kirjoitti:
Sano heille, että taka-pyypyyssäsi on kilo koksua, niin saat kunnon anaalisession...
Niin, joltakulta terveydenhoitoalan ammattilaiselta, ei poliiseilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on miehen fantasia.
Miksei partio jossa kaksi miestä?
N
En ole mies, ja kyllä tuo minun fantasiaani sopisi oikein hyvin. Ja siksi, kun on pienempi todennäköisyys, että ne kaksi miestä haluaa vehdata yhdessä naisen kanssa. Sitten voisi onnistua, jos siviilinainen ottaa tyttökaverin mukaan, ja kummallekin on yksi miespoliisi, jonka kanssa vehdata.
"Mä oon aina halunnut tietää miltä tuntuisi saada kovaa pamppua tiukalla tahdilla samalla kun olen käsiraudoissa. Mulla ei muuten oo pikkuhousuja jalassa tän hameen alla."
Sano heille, että taka-pyypyyssäsi on kilo koksua, niin saat kunnon anaalisession...