Toivotko aina toisille hyvää?
otsikossa kysymys. Oletko vilpittömästi iloinen toisten puolesta?
Kommentit (26)
Toivon lähes kaikille hyvää ja olen myös aidosti iloinen toisen puolesta jos aihetta sellaiseen on.
Koen olevani jotenkin harvinainen tämän takia. Useimmiten kuulen kun toiset haukkuvat ja puhuvat pahaa selän takana.
Itse en puhu kenestäkään pahaa, toki voin neutraalisti todeta ettei olla samoilla aalloilla.
En tietenkään. Olen vilpittömästi iloinen toisten puolesta, eikä se liity mielestäni siihen toivonko jollekin minua kohtaan ilkeästi tehneelle hyvää.
Yhdelle henkilölle en toivo ja se on ex-pomoni. Olen aina uskotellut itselleni että paha saa palkkansa mutta tästä ämmästä en ole varma. Hän on hurmaava, hauska ja rikas Suomen Yrittäjien aktiivi joka tuhoaa työntekijöidensä elämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon lähes kaikille hyvää ja olen myös aidosti iloinen toisen puolesta jos aihetta sellaiseen on.
Koen olevani jotenkin harvinainen tämän takia. Useimmiten kuulen kun toiset haukkuvat ja puhuvat pahaa selän takana.
Itse en puhu kenestäkään pahaa, toki voin neutraalisti todeta ettei olla samoilla aalloilla.
No olet kyllä harvinainen jos toivot terr or isteille pelkkää hyvää, etkä koskaan puhuisi esim lapsesi räikänneestä ihmisestä pahaa.
Erinomaisesti väärinymmärretty jopa kaltaiseltasi ihmisromulta.
Riippuu henkilöstä. Yleensä toivon vilpittömästi hyvää, mutta en ole niin täydellinen että toivoisin sitä kaikille kaiken aikaa.
Kaikenlaisia tunteitahan tulee mutta toivominen on jo tahdon asia, eli tahdon hyvää toisille, tunnen kirjavasti koko skaalalta kyllä.