Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivotko aina toisille hyvää?

Vierailija
21.12.2019 |

otsikossa kysymys. Oletko vilpittömästi iloinen toisten puolesta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia tunteitahan tulee mutta toivominen on jo tahdon asia, eli tahdon hyvää toisille, tunnen kirjavasti koko skaalalta kyllä.

Vierailija
22/26 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon lähes kaikille hyvää ja olen myös aidosti iloinen toisen puolesta jos aihetta sellaiseen on.

Koen olevani jotenkin harvinainen tämän takia. Useimmiten kuulen kun toiset haukkuvat ja puhuvat pahaa selän takana.

Itse en puhu kenestäkään pahaa, toki voin neutraalisti todeta ettei olla samoilla aalloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Olen vilpittömästi iloinen toisten puolesta, eikä se liity mielestäni siihen toivonko jollekin minua kohtaan ilkeästi tehneelle hyvää. 

Vierailija
24/26 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdelle henkilölle en toivo ja se on ex-pomoni. Olen aina uskotellut itselleni että paha saa palkkansa mutta tästä ämmästä en ole varma. Hän on hurmaava, hauska ja rikas Suomen Yrittäjien aktiivi joka tuhoaa työntekijöidensä elämät. 

Vierailija
25/26 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon lähes kaikille hyvää ja olen myös aidosti iloinen toisen puolesta jos aihetta sellaiseen on.

Koen olevani jotenkin harvinainen tämän takia. Useimmiten kuulen kun toiset haukkuvat ja puhuvat pahaa selän takana.

Itse en puhu kenestäkään pahaa, toki voin neutraalisti todeta ettei olla samoilla aalloilla.

No olet kyllä harvinainen jos toivot terr or isteille pelkkää hyvää, etkä koskaan puhuisi esim lapsesi räikänneestä ihmisestä pahaa. 

Erinomaisesti väärinymmärretty jopa kaltaiseltasi ihmisromulta.

Vierailija
26/26 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilöstä. Yleensä toivon vilpittömästi hyvää, mutta en ole niin täydellinen että toivoisin sitä kaikille kaiken aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä