Miksi sinä valitsit juuri sen alat jolla nyt toimit?
Itse valitsin ravintola alan koska ruoka on universaalia ja se on kuolematon bisness.
Kommentit (11)
Jatketta harrastukselle, olen onnekas.
Oli ainoa työpaikka mihin pääsin kun valmistuin, ei edes samaa alaa kuin mitä opiskelin.
Minä olen valmistumassa kaupan alalle ja pyrin tietokoneiden myyjäksi omalla tmi:llä.
Itseasiassa sama idea kuin AP:lla, tietokoneet on universaaleja, ne tulee kyllä muuttumaan ajanmyötä, mutta niitä tulee myös aina olemaan ja on kaikkien käytettävissä, jopa sokeat ja kuurotkin voi niitä käyttää erikois ohjaimilla.
Tyhmyyttäni. Vaihdoin opinnot, joilla olisi ollut mahdollisuus parempaan palkkaan, alaan, jossa on huonompi palkka mutta mielenkiintoisempi "aihealue". Työolot on vaan sitä luokkaa ettei kohta kiinnosta se aihekaan.
Vierailija kirjoitti:
Se valitsi minut. Musiikki
Ne valitsivat minut. Kielet.
Olen aina rakastanut karttoja, niiden visuaalinen ilme on puhutellut minua. Nyt valmistan niitä työkseni, olenpa onnekas!
Ravintolat on vaan niitä paikkoja jotka ensimmäisenä kärsivät kun talous sukeltaa. Ensimmäisenä ihmiset tinkii ulkona ruokailusta.
Itse valitsin rakennusalan työpaikan, tai no työhönohjaaja suositteli sitä, eikä mielekkäänpää paikkaa löytynyt.
Teen sitä mikä on aina ollut minulle helpointa.
Rahan takia. Vaan ja ainoastaan.