Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5 joulu yksin. Ai tätä katkeruutta!

Vierailija
21.12.2019 |

Pelkään etten kykene tuntemaan enää mitään muuta kuin tuskaa ja pelkään etten näe ulospääsyä. Rikkinäinen perhe, huono maine, kiusaaminen, sairaudet, väkivaltaiset miehet, köyhyys... Mä en osaa mitään muuta kuin vesittää elämääni ja samaan aikaan olen ihmisenä voimakastahtoinen mutta en silti pärjää elämässä, enkä saa lapsena tehtyjä virheitä anteeksi! Samaan aikaan mietin että ei minun kaltaiset kohtalot lopu niin kauan kun on empatiakyvyttömiä ihmisiä olemassa, en tuhonnut pelkästään itse itseäni vaan muilla ihmisillä on myös osansa siinä kun laittoivat minut pohjalle. En näe elämässä enää mitään ihanaa ja hyvää, kaikki on mustaa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä 5 joulu? 5. Joulu? Vai?

Vierailija
22/26 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuuko noin kova asenne kaikilta. Siis että lopettaa katkeruuden, muiden syyttelyn ja menneissä vatvomisen. Entä jos on luonteeltaan herkkä? Voiko kaikista tulla menestyjiä vaikka yrittäisi kuinka kovasti, onko tämä maailma luotu sellaiseksi paikaksi ettei täällä surullisia kohtaloita ole?

Aiheuttaako ihmiset itse surulliset kohtalonsa vai onko niissä yleensä osansa myös muilla ihmisillä, että muut ihmiset kohtelee sinua ilkeästi ja laittaa sut pohjalle?

Jos ajatellaan että joku ihminen hakkaa toiselle ihmiselle pysyvän aivovamman. Niin kyllähän sillon toinen ihminen laittaa toisen ihmisen pohjalle! Millä oikeudella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että ihmisten elämä tässä maailmassa on kuin linnanmäellä törmäysautoradalla! Sitä ottaa yhteen millon kenenkin kanssa. Eilen mun elämään yritti tulla mies joka sanoi että mun pitäisi hyväksyttää syömiseni ensiksi hänellä. Epäterve tapaus, eikös? Meitä on moneen junaan ja vihaan suurinta osaa ihmisistä koska he ovat mielestäni idiootteja. Niin miten voisin oppia pärjäämään tälläisten ihmisten kanssa jotta mulla ei keitä yli koska mulla on nollatoleranssi tyhmyydelle!

Vierailija
24/26 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeruus on kyllä rumaa. Ap:kin sanoo, että hänellä on nyt hyviä ja kannustavia ihmisiä elämässään. Sen sijaan, että iloitsisi nyt vallitsevasta hyvästä tilanteesta, hän valittaa missä nuo ihmiset olivat aiemmin. Eli keskittyy katkerasti negatiiviseen hyvän sijaan.

Vierailija
25/26 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus on kyllä rumaa. Ap:kin sanoo, että hänellä on nyt hyviä ja kannustavia ihmisiä elämässään. Sen sijaan, että iloitsisi nyt vallitsevasta hyvästä tilanteesta, hän valittaa missä nuo ihmiset olivat aiemmin. Eli keskittyy katkerasti negatiiviseen hyvän sijaan.

Joo koska kiusaamisen takia meni pilalle se tärkein = TERVEYS.

Vierailija
26/26 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla ole muita ihmisiä elämässäni kun sossu ja sitten nämä kannustavat kommentit joita tällä palstalla tulee. Ei ole perhettä, ei miestä, ei lapsia, ei ystäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi