Millaisten naisten kanssa huippukomeat ja muuten suositut miehet liikkuvat?
Ne keitä tunnet. Pitävätkö nuo väitteet paikkansa että heille kelpaavat vain nuoremmat fitnesspimut?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen se nainen, joka on aina tapaillut (vain) noita. Nyt olen naimisissa sen parhaimman vaihtoehdon kanssa.
En ole todellakaan mikään fitness tai instababe. Itse asiassa nuo menevät mielestäni sen tästä alemman portaan makuun, omissa piireissäni suositaan tavallisempaa hoikkuutta ja klassista kauneutta. Itsekin olen ihan kaunis, aikoinaan opintojen ohella kasvomallin töitäkin hiukan tehnyt. Minulla on korkeakoulutus, hyvä työ ja nouseva ura. Olen sosiaalisesti taitava, aina hyväkäytöksinen ja ystävällinen. Mielestäni tuossa ovatkin ne ominaispiirteet, jotka kaikilla tuttavapiiriini kuuluvilla naisilla on.
Toki nyt voisi kysyä, että mikä on se ”huippukomea ja suosittu” tässä yhteydessä? Varmaan joka lähiölläkin on omansa, itse en nyt tarkoita näitä.
Tämä on aika tyypillinen tapa ajatella naisella. Olen huomannut saman muissakin komeiden menestyjämiesten naisissa.
Jokainen nainen haluaa uskoa että hänen suurimmat valttinsa ovat koulutus ja saavutukset eikä kauneus.
Vaan kuinkas ollakaan, olet tehnyt mallin töitä. Outo sattuma.
Vierailija kirjoitti:
En tunne yhtään huippukomeaa ja muuten suosittua miestä
Ei Suomessa sellaisia olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki miesystäväni ovat olleet hyvännäköisiä, älykkäitä ja suosittuja naisten keskuudessa. Minä olen ollut se, joka on tehnyt aloitteen erosta.
Olen itse aika epätyypillinen suomalainen koska olen luonnostaan hoikka ja pitkäraajainen, pituus/paino 173/55 ja muut mitat aika tarkkaan 90-61-89. En ole koskaan laihduttanut ja harrastan kestävyysurjeilun tueksi kuntosalia. Kasvoni ovat aika klassiset enkä meikkaa paljoa. Välttämättä en meikkaa ollenkaan ja vaaleat, pitkät hiukset ovat yleensä kiinni, letillä tms. Juhlatilaisuuksiin toki panostan.
Olen korkeakoulutettu yrittäjä ja nostan omasta yrityksestäni palkkaa sen verran, että se riittää haluamiani asioihin. Eli en kaipaa miestä elättämään vaan tekemään elämästäni hauskempaa. Voin kertoa sen, että kun naisena on tarpeeksi tasokas, saa lähes miehen kuin miehen.
Tällä hetkellä vaatimustasoni tuntuu tosin karanneen käsistä koska en enää tahdo löytää Suomesta tarpeeksi kiinnostavia miehiä. Hyvän ulkonäön lisäksi kun pitäisi olla älykäs, kunnianhimoinen, hyvä sängyssä, hyvin varustettu sekä verrattain hyvin toimeentulevakin.
Hyvin varustettu? Tarkoitatko hyvää asevarastoa?
Tarkoitin hyvän kokoista ja muotoista penistä. Ensimmäisellä miesystävälläni oli tosin keskikokoinen ja se oli yksi syy kiinnostukseni hiipumiseen.
Omalla lantionpohjanlihasten treenillä saa ihmeitä aikaan :) Tai siis että jos normikokoinen varustus ei riitä, niin helpompaa voi olla kehittää itseään kuin rajoittaa miesvalikoimaansa tolla tavalla.
Tästä voidaan tapella vaikka maailman tappiin saakka mutta ei lantionpohjatreeni tee miehen munasta yhtään isomman tuntuista tai saa sitä tuntumaan kohdunkaulassa saakka. Kyllä minä sen pienemmänkin peniksen tietysti tunnen ja saan jopa orgasmin helposti mutta kun voin saada huomattavasti paremman isommalla munalla. Ihmiset pitävät eri asioista mutta eikös miehilläkin ole oikeus valita isorintainen, todella hoikka nainen jos sellaisista pitää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaikki miesystäväni ovat olleet hyvännäköisiä, älykkäitä ja suosittuja naisten keskuudessa. Minä olen ollut se, joka on tehnyt aloitteen erosta.
Olen itse aika epätyypillinen suomalainen koska olen luonnostaan hoikka ja pitkäraajainen, pituus/paino 173/55 ja muut mitat aika tarkkaan 90-61-89. En ole koskaan laihduttanut ja harrastan kestävyysurjeilun tueksi kuntosalia. Kasvoni ovat aika klassiset enkä meikkaa paljoa. Välttämättä en meikkaa ollenkaan ja vaaleat, pitkät hiukset ovat yleensä kiinni, letillä tms. Juhlatilaisuuksiin toki panostan.
Olen korkeakoulutettu yrittäjä ja nostan omasta yrityksestäni palkkaa sen verran, että se riittää haluamiani asioihin. Eli en kaipaa miestä elättämään vaan tekemään elämästäni hauskempaa. Voin kertoa sen, että kun naisena on tarpeeksi tasokas, saa lähes miehen kuin miehen.
Tällä hetkellä vaatimustasoni tuntuu tosin karanneen käsistä koska en enää tahdo löytää Suomesta tarpeeksi kiinnostavia miehiä. Hyvän ulkonäön lisäksi kun pitäisi olla älykäs, kunnianhimoinen, hyvä sängyssä, hyvin varustettu sekä verrattain hyvin toimeentulevakin.
Tarkoitin hyvän kokoista ja muotoista penistä. Ensimmäisellä miesystävälläni oli tosin keskikokoinen ja se oli yksi syy kiinnostukseni hiipumiseen.
Omalla lantionpohjanlihasten treenillä saa ihmeitä aikaan :) Tai siis että jos normikokoinen varustus ei riitä, niin helpompaa voi olla kehittää itseään kuin rajoittaa miesvalikoimaansa tolla tavalla.
Tästä voidaan tapella vaikka maailman tappiin saakka mutta ei lantionpohjatreeni tee miehen munasta yhtään isomman tuntuista tai saa sitä tuntumaan kohdunkaulassa saakka. Kyllä minä sen pienemmänkin peniksen tietysti tunnen ja saan jopa orgasmin helposti mutta kun voin saada huomattavasti paremman isommalla munalla. Ihmiset pitävät eri asioista mutta eikös miehilläkin ole oikeus valita isorintainen, todella hoikka nainen jos sellaisista pitää?
Olet kyllä oikeassa. Kaikilla on preferenssinsä ja vapaus valita - hyvä niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehen sosiaalisesta taustasta. Jos mies on korkeasti koulutettu, menestynyt ja varakas, vaimo on saman ikäinen, +/- pari vuotta, yhtä hyvin koulutettu ja tekee myös hyvää uraa. He useimmiten vanhenevat yhdessä. Ulkonäkö ei ole keskeisin kriteeri, vaan kumppanuus ja yhteensopivuus. Toki korkeasti koulutetut ovat yleensä kohtuullisen siistin näköisiä aina. Ei mauttomalla tavalla laitetun, mutta huolitellun.
Jos mies on matalasti koulutettu, näkyy näitä liian laitettuja tyttöjä, ulkonäöllä on alemmissa yhteiskuntaluokissa ehkä suurempi merkitys. Tilastojen mukaan isot ikäerot eivät ole yleisiä kenelläkään.
Chapman University teki tuosta kansainvälisen tutkimuksen. Sen mukaan mitä koulutetumpi ja menestyneempi mies oli, sitä tärkeämpää naisen kauneus ja hoikkuus hänelle oli.
Toki korrelaatio löytyy myös koulutuksen osalta, johtuen siitä että koulutetut todennäköisemmin pyörivät samoissa piireissä ja koulutetuista löytyy helpommin kumppani joka sopii miehen sosiaalisiin piireihin.
Minä olen asunut sekä Yhdysvalloissa että Suomessa, ja voin kertoa ihan suoraan, ettei mitään tuon kaltaista tulosta voi soveltaa Suomeen. Yhdysvalloissa on ylempi keskiluokka/eliitti, joka on täysin erilainen kuin Suomen ylempi keskiluokka. Se on huomattavasti ulkonäkökeskeisempi (siellä vanhatkin naiset käyvät kauneusleikkauksissa ja ottavat botoxia) ja nimenomaan ylemmissä sosiaaliluokissa. Alemmissa saa esim vapaasti lihoa, ylemmän sosiaaliluokan naiset ovat langanlaihoja.
Mutta ei se sielläkään liity suoraan miesten valintoihin. Kyllä se paine hyvään ulkonäköön tulee yhteiskunnassa myös muualta. Suomessa ei samassa määrin.
Ja koulutus ja yhteiskuntaluokka on miehelle sitä tärkeämpää, mitä korkeammassa asemassa itse on. Ei Amerikassa voi menestynyt mies ottaa mitään alemman sosiaaliluokan tyttöstä. Siellä pitää oikeasti osata järjestää päivällisiä ja viihdyttää vieraita. Ja saada lapset oikeisiin koulutuksiin ja harrastuksiin. Menestyvä amerikkalainen mies ei ota riskiä, että lapsesta tulisi tavis. Se varmistetaan jo pienenä tutoreilla ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla trolli :D Näin hirveitä ihmisiä EI oikeasti voi olla olemassa, sanokaa ettei ole.....
En ole trolli enkä hirveä ihminen. Juuri noin ajattelin ja edelleen miehen pieni penis on minulle syy lopettaa tapailu. Rakastan saada orgasmin ison peniksen avulla ja minusta siinä ei ole mitään pahaa. Minusta seksin pitää tuntua taivaalliselta jaksaakseni sitä harrastaa. Win-win -tilannehan tämä on koska pienen peniksen omaava mies ei kanssani seurustellessaan saisi juurikaan seksiä.
Niin valitettava fakta on, että mies itse vaikuttaa siihen, saako hän seksiä. Esim. ulkonäöllään tai käytöksellään. Jos mies ei saa naista kuumaksi, niin seksiä ei ole. Vielä nykyäänkin tuntuu olevan sellaista asennetta, että naisen ei tarvitsisi nauttia seksistä, vaan tyytyä johonkin ja miehen pitäisi ikäänkuin vain tarjota itsensä seksiin tekemättä mitään. Jos naista ei tyydytä seksissä niin mies on silloin ilman seksiä. Elämän faktoja.