Haluaisin pettää
Meillä on kaksi alle koulukäistä lasta, joten eroaminen ei ole hyvä vaihtoehto, kun arki kuitenkin sujuu jotenkuten.
Avioliittomme on kuitenkin seksitön syystä että mieheni ei enää halua seksiä kanssani. Hän on myös suoraan haukkunut minua rumaksi ja sanonut tuntevansa vastenmielisyyttä seksinharrastamiseen kanssani. Enpä juuri itsekään enää siksi halua miestäni.
Olen alkanut harkita vakavadti pettämistä ja olen alkanut jo katsella muita miehiä sillä silmällä. Käsitän kaipaavani enemmänkin hyväksyntää ja tunnetta siitä, että joku mies haluaa minua, kuin sinällään seksiä teknisenä suorituksena.
Eroaminen ja perheen hajottaminen vain tämän syyn takia ei tunnu oikealta ratkaisulta lasten takia. Mitä tekisitte? Tuntisin syyllisyyttä, jos pettäisin, mutta kuitenkin se pyörii mielessä jo paljon. Mies on mustasukkainen, eikä suostu avoimeen suhteeseen, mitä olen ehdottanut.
Kaiken lisäksi tuomitsen pettämisen periaatetasolla.
Kommentit (2)
Kukkahattutädit tulee kertomaan sulle että hyi hyi sun ajatuksia!
Elävässä elämässä monikin petturi on kokenut elämänsä näköalattomaksi ja well, wtf kerranhan sitä vaan eletään - tuumasta toimeen.
Sun tarttee tehdä mitä sun tarttee tehdä. Et voi ulkoistaa omia päätöksiäsi kenellekkään, varsinkaan ukkokullallesi koska hän on tehnyt kantansa selväksi. Hän haluaa seksittömän liiton ja jostain syystä kokee vielä oikeudekseen haukkua sinua ja mollata. Pitänee sinua kalustoon kuuluvana, ei voi laittaa sinua kiertoon tarpeellisuutesi vuoksi (lastenhoito) ja jonka kanssa eläminen ei ole edes elämisen arvoista.
Perheenne on jo rikki. Lasten on parempi olla vaikka viikko-viikko systeemillä kuin toisiaan vihaavien vanhempien yhteisessä kodissa. Lapset huomaavat. Aina.