Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käy länsimaille ja tavallisille ihmisille?

Vierailija
21.12.2019 |

Nyt ei saa sairaaloissakaan käydä laulamassa joululauluja. Miksi yhtäkkiä kaikki asiat pitäisi mennä jokaikisen vähemmistön mukaan? Lisäksi ainoastaan vähemmistöjä komppaavat mielipiteet ovat enää sallittuja. Sairasta.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sata vuotta tai reilut vielä niin länsimainen kantaväestö on vähemmistö, joka tanssii rauhanuskonnon ja kauniiden alkuperäiskulttuurien pillin tahdissa. Tällöin vasemmiston uusin kulttuurivallankumous on saavuttanut kliimaksinsa.

Viestisi kertoo, että halutessasi pystyt hyvinkin ymmärtämään meitä uskonnottomia. Nythän me olemme tanssineet kristinuskon pillin tahdissa vaikka emme olisi halunneet.

Ai? Itse en tanssi tippaakaan kristinuskon tahdissa, miten ihmeessä olet joutunut moiseen jamaan?

Vierailija
22/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sama juttu kuin koulujen uskonnolliset joulujuhlat. Ei niitä ma.ut vastusta, vaan suomalaiset ateistit. Meilläkin lasten koulussa oli kolmasosa oppilaista maa.anmuu..ajataustaisia, mutta ei heille se joulukuvaelma ollut ongelma. Likan luokallakin soma.ipoika oli Joosefin roolissa. Mutta ne ateistit kantasuomalaiset purnasivat kyllä vastaan ja heidän takia kuvaelmat lopetettiin. Mulle ihan evvk, mutta jos nyt puhuttaisiin siis faktoilla eikä mielikuvilla ja luuloilla. Muualta tulleet ymmärtää uskonnon merkityksen ja haluaa sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan, ei heitä joku joululaulu haittaa.

Suomalaista kulttuuria on myös se ateismi ja uskonnonvapaus. Miksi se on teille ok rikkoa lakia minkä kerkeätte ja jos siitä huomautetaan, niin te loukkaannutte että teitä VAINOTAAN?

Keille ihmeen meille? Minä kuulun ev.lut kirkkoon, mutta minulle on ihan ok karsia pois uskonnolliset ainekset koulun tilaisuuksista, koska tosiaan noin kolmasosa suomalaisista ei enää kuulu ev.lut kirkkoon. Jokainen voi menne itse niin halutessaan kirkkoon, kun haluaa uskonnollista sisältöä. Uskonnonvapaus tarkoittaa juuri sitä, että mitään yksittäistä uskontoa ei tuputeta ihmisille sellaisissa tilanteissa, joissa he eivät voi sitä välttää. Meidän lasten koulussa on islaminopetusta ja heille oli oma, mutta aika ankea "joulujuhla", jossa osa oli, osa oli normijuhlassa. Minusta heidän pitäisi voida yhdessä koko luokan kanssa juhlia loman alkamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Pikku Ironisti' kirjoitti:

Eikö sitten länsimaiden ulkopuolella ole ap:n mielestä niitä 'tavallisia ihmisiä' ?

Oletusihminen on valkoinen heteromies. Kaikki muut ovat alempiarvoisia deviantteja.

Täällähän heidän oletusarvonsa on  taas on 'pervertti-Pertti, setämies..'.

Vierailija
24/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti on taas ymmärretty väärin. En tiedä kuinka teille joka asiasta väärinymmärtäville käy. Sairaaloissa SAA edelleenkin käydä laulamassa joululauluja. Siellä julkisissa tiloissa, kuten auloissa yms.

Kielto tuli siksi, että potilaat häiriintyivät kun heidän oviaan käytiin luvatta availemassa ja heille laulettiin vaikka olisivat halunneet vain levätä rauhassa. Lisäksi vielä se, että se on uskonnollista tuputtamista. En minäkään haluaisi vakavasti sairaana kuunnella minkään uskonnon tuputusta, en kuunnella kuinka ihana ja hieno jumala/muhammed/halla-aho on. Haluaisin keskittyä siellä siihen miksi siellä sairaalassa ylipäänsä ollaan.

Ja mistä sinä et pidä, se pitää kieltää. Ei mitään väliä sillä jota laulutulaisuus ehkä virkistäisi.

Mä olen käynyt laulamassa vanhuksille jotka eivät enää tästä päivästä tiedä mutta laulun sanat tunnistetaan ja mukana lauletaan. Heilläkään ei ole sitten enää oikeutta tällaiseen vaan maatkoon vaipoissaan huoneessaan senkin ajan ettei vain tule henkistä vahinkoa tehdyksi.

Jos huoneessa joku häiriintyy epävireisestä hoilotuksestasi, niin tosi on, sä et laula.

Ja jos et muka keksi yhtäkään ei-kristillistä laulua vanhuksille laulettavaksi, niin olet todella torvelo.

Vierailija
25/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sama juttu kuin koulujen uskonnolliset joulujuhlat. Ei niitä ma.ut vastusta, vaan suomalaiset ateistit. Meilläkin lasten koulussa oli kolmasosa oppilaista maa.anmuu..ajataustaisia, mutta ei heille se joulukuvaelma ollut ongelma. Likan luokallakin soma.ipoika oli Joosefin roolissa. Mutta ne ateistit kantasuomalaiset purnasivat kyllä vastaan ja heidän takia kuvaelmat lopetettiin. Mulle ihan evvk, mutta jos nyt puhuttaisiin siis faktoilla eikä mielikuvilla ja luuloilla. Muualta tulleet ymmärtää uskonnon merkityksen ja haluaa sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan, ei heitä joku joululaulu haittaa.

Suomalaista kulttuuria on myös se ateismi ja uskonnonvapaus. Miksi se on teille ok rikkoa lakia minkä kerkeätte ja jos siitä huomautetaan, niin te loukkaannutte että teitä VAINOTAAN?

Onko sulla vähän luetun ymmärryksen kanssa vaikeuksia? Ei toi vastustanut kuvaelman lakkauttamista.

Pointti tais olla vaan, että kandee meltota oikealla taholle, eikä ma muille.

Vierailija
26/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keille ihmeen meille? Minä kuulun ev.lut kirkkoon, mutta minulle on ihan ok karsia pois uskonnolliset ainekset koulun tilaisuuksista, koska tosiaan noin kolmasosa suomalaisista ei enää kuulu ev.lut kirkkoon. Jokainen voi menne itse niin halutessaan kirkkoon, kun haluaa uskonnollista sisältöä. Uskonnonvapaus tarkoittaa juuri sitä, että mitään yksittäistä uskontoa ei tuputeta ihmisille sellaisissa tilanteissa, joissa he eivät voi sitä välttää. Meidän lasten koulussa on islaminopetusta ja heille oli oma, mutta aika ankea "joulujuhla", jossa osa oli, osa oli normijuhlassa. Minusta heidän pitäisi voida yhdessä koko luokan kanssa juhlia loman alkamista.

Suomessa on kristinusko,islaminusko voivat harrastaa siellä mistä tulivat.Säälin lapsiasi,hyi hel..mikä koulu!

Tv.nainen,en kuulu kirkkoon

Vierailija
27/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on kristinusko,islaminusko voivat harrastaa siellä mistä tulivat.Säälin lapsiasi,hyi hel..mikä koulu!

Tv.nainen,en kuulu kirkkoon

Suomessa oli omat, ihan ikiomat pakanauskonnot kunnes lähi-idästä tuli pakollinen valloittajauskonto nimeltään kristinusko. Se ei kuulu Suomeen sen enempää “omana” kuin islaminuskokaan.

Vierailija
28/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimimaissa ei ole tätäkään ongelmaa.

Vierailija
29/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no itse en haluaisi kuunnella mitään joululaulujen kiekumista, jos makaan sairaalassa petipotilaana. Enkä kuulu mihinkään uskontokuntaan.

Niitä saa mennä laulamaan ja kuuntelemaan aulaan, mutta ei vuodeosastoille.

Vierailija
30/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille ihmisille olisi sitten varmaan ihan sama jos kävisi lukemassa oikein raisuja seksikohtauksia/jotain puoluemanifestia/mein kampfia/laulamassa islamilaisia rukouskutsuja siellä sairaalahuoneissa sairaille ihmisille, koska joku voisi haluta kuunnella? Ymmärtäkää jo että se kristinusko ei ole sen ihmeellisempää kuin muutkaan, eikä sillä ole sen enempää lakioikeuksia kuin muillakaan.

Vierailija
31/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. Ketä se haittaa, jos lapsia tutustutetaan kristinuskoon? En ymmärrä. En minäkään usko Jumalaan, mutta ei minua itseänikään haittaa mennä uskovaisen ihmisen seurassa kirkkoon. Ei siellä palamaan syty tai mitään. Voin myös laulaa virsiä ja lausua isä meidän rukousta. Miksen voisi? Onhan sitä nyt vaikka mitä muutakin satua ja teatteria johon voi ottaa osaa, vaikka ei niitä todeksi usko. Naurettavaa touhua uskonnon vastustaminen.

Vierailija
32/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitättekö Jeesusta vai kirurgia tatuoinninpoiston tai vatsalaukunpienennyksen jälkeen? Näille ryhmille voisi olla eri sairaalat ja työntekijät.

Vierailija
33/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristinusko kuuluu suomalaiseen kulttuuriin. Ketä se haittaa, jos lapsia tutustutetaan kristinuskoon? En ymmärrä. En minäkään usko Jumalaan, mutta ei minua itseänikään haittaa mennä uskovaisen ihmisen seurassa kirkkoon. Ei siellä palamaan syty tai mitään. Voin myös laulaa virsiä ja lausua isä meidän rukousta. Miksen voisi? Onhan sitä nyt vaikka mitä muutakin satua ja teatteria johon voi ottaa osaa, vaikka ei niitä todeksi usko. Naurettavaa touhua uskonnon vastustaminen.

Ei kuulu. Suomalaiset ovat perinteisesti pakanallista kansaa joka pakkokäännytettiin ja edelleen vuonna 2019 pakkosyötetään samaa uskontoa vaikka EDELLEENKÄÄN lähellekään kaikki eivät sitä halua!

Ei ketään haittaa jos lapsia tutustutaan eri uskontoihin, kuten kristinuskoon tai islaminuskoon, juutalaisuuteen tai wiccalaisuuteen. Ei tippaakaan. Mutta, palvontaan osallistuminen on aivan eri asia kuin tutustuminen. Jos sinä kerran voit palvoa kristittyjen jumalaa, käytkö sinä samalla tavalla polvistumassa allahille? Minä en tee kumpaakaan, eikä minun tarvitse koska minulla on oikeus olla harjoittamatta mitään uskontoa, ellen itse halua. Ei ole kyse siitä että tarvitsisi vastustaa mitään neutraalia, vaan siitä että kristityt yrittävät pakottaa muille omaa uskoaan tavalla joka on lainvastainen, niin monessa kohtaa että oksettaa. Kouluihin, sairaaloihin, työpaikoille... Käykää hyvät ihmiset omillanne siellä palvomassa jos haluatte. Ihmeellinen ajatus että on nillittämistä pitää laista kiinni. Millainen meteli siitä nousisi jos suomalaiseen kulttuuriin perinteisesti kuulunut SDP menisi kouluille värväämään ihmisiä?

Vierailija
34/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman mitään uskontoja tämä maailma olisi parempi paikka :)

Vierailija
35/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti on taas ymmärretty väärin. En tiedä kuinka teille joka asiasta väärinymmärtäville käy. Sairaaloissa SAA edelleenkin käydä laulamassa joululauluja. Siellä julkisissa tiloissa, kuten auloissa yms.

Kielto tuli siksi, että potilaat häiriintyivät kun heidän oviaan käytiin luvatta availemassa ja heille laulettiin vaikka olisivat halunneet vain levätä rauhassa. Lisäksi vielä se, että se on uskonnollista tuputtamista. En minäkään haluaisi vakavasti sairaana kuunnella minkään uskonnon tuputusta, en kuunnella kuinka ihana ja hieno jumala/muhammed/halla-aho on. Haluaisin keskittyä siellä siihen miksi siellä sairaalassa ylipäänsä ollaan.

Ja missään nimessä niissä huoneissa ei oleskele ketään joka haluaisi kuulla joululauluja mutta ei pääse sinne aulaan. Keneltäkään ei siis kannata edes kysyä haluatteko kuulla, vaan mennään sen (todennäköisen) vähemmistön toiveen mukaan.

Keneltä haluat kysyä? Jos sairaalahuoneessa on neljä potilasta ja heistä kaksi haluaa kuunnella ja kaksi ei, niin kenen mukaan mennään? Vaikuttaa siltä, että sinä haluat kuunnella niiden mielipidettä, jotka ovat kanssasi samaa mieltä.

Voidaan tietysti laittaa ne neljä potilasta tappelemaan toisiaan vastaan ja sitten eloonjääneet saavat kertoa, hoilaako kuoro vai ei. 

Vierailija
36/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulu. Suomalaiset ovat perinteisesti pakanallista kansaa joka pakkokäännytettiin ja edelleen vuonna 2019 pakkosyötetään samaa uskontoa vaikka EDELLEENKÄÄN lähellekään kaikki eivät sitä halua!

Ei ketään haittaa jos lapsia tutustutaan eri uskontoihin, kuten kristinuskoon tai islaminuskoon, juutalaisuuteen tai wiccalaisuuteen. Ei tippaakaan. Mutta, palvontaan osallistuminen on aivan eri asia kuin tutustuminen. Jos sinä kerran voit palvoa kristittyjen jumalaa, käytkö sinä samalla tavalla polvistumassa allahille? Minä en tee kumpaakaan, eikä minun tarvitse koska minulla on oikeus olla harjoittamatta mitään uskontoa, ellen itse halua. Ei ole kyse siitä että tarvitsisi vastustaa mitään neutraalia, vaan siitä että kristityt yrittävät pakottaa muille omaa uskoaan tavalla joka on lainvastainen, niin monessa kohtaa että oksettaa. Kouluihin, sairaaloihin, työpaikoille... Käykää hyvät ihmiset omillanne siellä palvomassa jos haluatte. Ihmeellinen ajatus että on nillittämistä pitää laista kiinni. Millainen meteli siitä nousisi jos suomalaiseen kulttuuriin perinteisesti kuulunut SDP menisi kouluille värväämään ihmisiä?

Ei minulla ole mitään syytä mennä palvomaan allahia kun en tunne ketään muslimia, enkä sellaisiin tilanteisiin koskaan joudu. Absurdi ajatus. En edelleenkään ymmärrä miksi tämä on joillekin niin vakava ongelma. En ole koskaan uskonut Jumalaan ja lähinnä teini-iässä kirkolliset tilaisuudet tuntuivat hankalinta. Aikuisena ajatusmaailma ei ole enää niin mustavalkoista. Kunnioitetaan toinen toisiamme. Hyviä ihmisiä kaikki tuntemani uskovaiset ovat.

Vierailija
37/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuratkaa profetiasivustoja! Jumala ilmoittaa omilleen tulevan.

Mike 444:n kanava

https://www.youtube.com/channel/UCDBwB_Md-B9uM7yrCPX_72w

Witness For Yeshua Mashiach

https://www.youtube.com/channel/UC_UCDHc86Ch99yvT_h4PCCw

https://444prophecynews.com/

https://holyspiritwind.net/

Vierailija
38/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä jo alkaa tuntumaan siltä että ateistit ovat tyhmempiä kuin uskovaiset. Onneksi ateistitkaan eivät ole heterogeeninen joukko, jotka yhdessä kuorossa vastustavat kaikkea kirkkoon liittyvää. Lakkaan kuitenkin jatkossa kutsumasta itseäni ateistiksi, koska en selvästikään jaa samaa ideologiaa näiden uskonnonvastustajien kanssa. Mikä on siis oikea termi ihmiselle, joka ei usko mihinkään jumalaan, mutta joka ei ole kristinuskoa vastustava?

Vierailija
39/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristinusko on leimallisesti Lähi-idän uskonto, siksi me perussuomalaiset kiellämme sen heti kun Mestarimme nousee valtaan. Voit painua Afrikkaan laulamaan joululaulujasi.

Vierailija
40/60 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painu suvakkihoro takaisin Betlehemiin lässyttämään! Kristinusko ei kuulu Suomeen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme