Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko teillä olemaan joulunpyhinä seksiä, veikkauksesi?

Vierailija
21.12.2019 |

Tiedän ettei meillä tule, mies ei enää halua. Tästä on käyty monet keskustelut, eikä se näytä olevan muuttumassa mihinkään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan omalta mieheltä muutenkin joka päivä niin totta kai saan joulun aikanakin

Vierailija
2/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan, muttei varmaan ihan joka päivä. Tsemppiä ap! Olet kaunis ja ihana vaikkei miehesi sitä tajua! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti, sehän tekis jo kolmannen kerran tälle vuodelle. Itse olisin valmis kolmesti päivässä tahtiin mutta vaimoa ei kiinnosta

Mies, 38

Vierailija
4/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti, todennäköisesti joka päivä, parhaana kaksi. Molemmat viisikymppisiä, niin ei enää pieniä lapsia keskeyttämässä.

Vierailija
5/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitti että nyt alkoi vuoto. Eli ei seksiä,

vain omaa kättä M 49.

Vierailija
6/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, viisikymppisiä ja viriilejä. Seksiä on joka välissä.

Vierailija
7/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Jos ei exä innostu ehdottelemaan,

Vierailija
8/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

Vierailija
9/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollu yli 5 vuoteen seksiä niin tuskinpa on joulunakaan

m44

Vierailija
10/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko joulubreissussa ja vaimolla menkat. Todennäköisesti vaan hiplaillaan ja hierotaan. Joku pieni suihinotto voi tulla yllätyksenä.

Vierailija
11/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vain omaa kättä M 49.

Tiedäthän että tuo on todella ikävää naiselle kun vuotaa eikä mies suostu silloin seksiin? Nainenhan se joutuu olemaan kokonaan ilman. Minua ainakaan ei tyydytä mikään muu kuin yhdyntåä sisältåvå seksi.

Jostain ihmeen syystä minulla on aina kuukautiset jouluna en pysty käsittämään sitä miten aina voi olla niin mutta kai se pitåä jotain mieltå harmittavaa olla eli ei seksiä.

Vierailija
12/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole tuollainen menkkakammoinen vaan alusta asti on ollut seksiä myös ensimmäisinä päivinä. Luulen, että miehet oppivat inhoamaan menkkoja jonkun ensimmäisen estoisen tyttöystävänsä takia ja sen vuoksi saa sitten olla ilman vaimotkin. No, sellaisen miehen on turha ruinata peppua, joka saa naisen kokemaan itsensä niin vastenmieliseksi. Joissain kulttuureissa naiset nukkuvat aasien kanssa menkkojen yli, sieltä on varmaan otettu mallia...

Vierailija
13/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ja luultavimmin useamman kerran päivässä. Olemme sopineet että pidetään lemmenloma tai kuherrusviikko 23.12.-2.1 välillä. Olemme varanneet parista hotellista täydihoidon tuolle ajalle, jolloin aikaa ei kulu mihinkään ruokien ym. laittamiseen vaan ksikki aika on meillä käytettävissämme. Olen jo hankkinut paljon erottisia alus-asuja ja luulen että kotoa poisolo vielä edistää tilannetta siihen että kuherrusviikosta oikeasti tulee nautinnollinen.

Vierailija
14/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin!

Tässä on pari päivää ettei nähdä, ja hän on jo kuulemma puutteessa. Eiköhän ole aika kuumat sessiot luvassa heti aattona.

Vierailija
15/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni pari sanoo: - ollaan viiskymppisiä ja lapset ei häiritse enää seksin harrastamista. Niin, meikä 51 vuotias kolmen lapsen iskä ja nuorin lapsi täyttää 4. Kyllä häiritsee, merkittävästi ja aina. Tähän syytä tottua! Vaimo ei halua, ei sitten yhtään. Pikainen armo -paineenpoisto aina silloin tällöin. Siinä se. Niin menee joulu ja juhannus, samassa vajeesta. Eipä siinä muuta, kuin syvä tuijotus peiliin. Sieltä se siittäjä löytyy ;)

Vierailija
16/34 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei joulun aikana kun on nuorisoa kotona, mutta juuri tänään aamulla rakasteltiin vaimon kanssa. Edellisen kerran olimme keskiviikkoillalla. Sitten taas välipäivinä kun ollaan kahdestaan...kahdesti viikossa siis hyvinkin säännöllisesti. Takana on 38 vuotta yhdessä ja aviossa ja ikää sen mukaan.

Vierailija
17/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti. Vähintään hyväilyä ja suikkaria, jos ei naida jaksa. Ehkä aamupanot vois olla. Teinit varmasti valvoo tavallista myöhempään.

Vierailija
18/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vain omaa kättä M 49.

Tiedäthän että tuo on todella ikävää naiselle kun vuotaa eikä mies suostu silloin seksiin? Nainenhan se joutuu olemaan kokonaan ilman. Minua ainakaan ei tyydytä mikään muu kuin yhdyntåä sisältåvå seksi.

Jostain ihmeen syystä minulla on aina kuukautiset jouluna en pysty käsittämään sitä miten aina voi olla niin mutta kai se pitåä jotain mieltå harmittavaa olla eli ei seksiä.

osta hyvä nainen kuppi niin oraalista voi tehdä sulle

Vierailija
19/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Vähintään hyväilyä ja suikkaria, jos ei naida jaksa. Ehkä aamupanot vois olla. Teinit varmasti valvoo tavallista myöhempään.

meillä vaimo sai hepeneitä lahjaksi ja itse pyysin läsnäoloa ha seksiä. voi hyvin ollakin olla että vasta pyhinä saan lahjani avattua:(

Vierailija
20/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jos joulupukki nai minua

N36