Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko teillä olemaan joulunpyhinä seksiä, veikkauksesi?

Vierailija
21.12.2019 |

Tiedän ettei meillä tule, mies ei enää halua. Tästä on käyty monet keskustelut, eikä se näytä olevan muuttumassa mihinkään.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että seksiä on jouluna kun ei ole arkenakaan. Miehellä on lääkkeiden takia impotenssia ja näin on mennyt viimeinen puoli vuotta. Kerran parissa kuukaudessa mies on tyydyttänyt minut suullaan, mutta en usko edes sellaista tapahtuvan tänä jouluna :D

Vierailija
22/34 |
22.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että saan jouluna seksiä. Alle viisikymppisiä ollaan ja mieheni haluaa minua paljon.

Lapset eivät ole jouluna kotona, joten aikaa on yhdessäoloon ja aamulla voi ottaa pitemmän kaavan mukaan aamupanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Todella ärsyttävää, kun ei ole ollut moneen kuukauteen, kun mies ei suostu.

On masentavaa katsoa telkkaristakin rakastelukohtauksia ja nähdä iltapäivälehdissä seksiaiheisia artikkeleita ikäänkuin kaikki ihmiset muka saisivat seksiä edes avioliitossa.

Vierailija
24/34 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, olen runkannut neljä kertaa tänä jouluna. Mies ei halua seksiä tai haluaisi, mutta kun lapset voi keskeyttää, naapurit kuulla..... you know, perus bs... Ajattelin uuden vuoden kunniaksi asettaa tavoitteeksi päästä kesäkuntoon (2-3 kiloa olisi varaa karistella), säästää kolmen kuukauden hätävaran ja ensi jouluna kiihkeämpi mies. Ei ole hetken mielijohteesta kyse. Onnellista uutta vuotta vauvalaiset!

Vierailija
25/34 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tänään heräsin miehen silitykseen ja hän kuiskasi kuinka tekisi mieli laittaa kulli sisääni siinä lusikassa maatessamme. Sanoin, että kyllä hän sisääni saa tulla ja niskaani suudellen upotti kullinsa minuun. Rakastelimme laiskan hitaasti lusikassa ja puristelin pimppiäni hänen kullinsa ympärillä, lypsäen kohti orgasmia. Hetken orgasmin jälkeen hän vielä viipyi pimppini puristelusta kullinsa varressa nauttien ja nuoli sitten orgasmin minulle.

Vierailija
26/34 |
25.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta huomenna vasta kun mieheni saapuu luokseni (olemme etäsuhteessa ja vietettiin joulu erillään). Molempia on panettanut koko viikon, onneksi meillä on nyt monta päivää aikaa toisillemme.

Vierailija
27/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska kaikki on taas pielessä. On sitä tätä ja tota ja kuitenkin joulu ja blaablaa. Ensi vuonna en vietä joulua ollenkaan. Viettäkööt prkl muut minä keksin jotain muuta prkl...

Vierailija
28/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mieheni ei ole tuollainen menkkakammoinen vaan alusta asti on ollut seksiä myös ensimmäisinä päivinä. Luulen, että miehet oppivat inhoamaan menkkoja jonkun ensimmäisen estoisen tyttöystävänsä takia ja sen vuoksi saa sitten olla ilman vaimotkin. No, sellaisen miehen on turha ruinata peppua, joka saa naisen kokemaan itsensä niin vastenmieliseksi. Joissain kulttuureissa naiset nukkuvat aasien kanssa menkkojen yli, sieltä on varmaan otettu mallia...

Missä kohtaa sanoin että minä (mies48) en suostu yhdyntään jos kuukautiset kumppanilla. Mulle kyllä pillu kelpais oli vuotoa tai ei.

Vierailija
29/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin kovasti, että jouluseksiä olisi (no, toivon tosin aina muutoinkin, oli se sitten joulu, juhannus, maanantai tai mikä vaan päivä) ja joulupäivänä sain. Uusi koti, kolmessa huoneessa kokeiltiin ja kyllähän se jokaisessa yhtä hyvältä tuntui. Olisin jatkanut mielellään kotikierrosta lopuissakin huoneissa, mutta mies sanoi naurahtaen kyltymättömäksi ja lupasi tänään jatkaa. Sitä iloa odotellessa!

Vierailija
30/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että olisi, mutta tappeluksi meni aatonaattona. Mies ilmoitti haluavansa erota, minä tuumasin, että asia selvä ja lähdin panemaan exääni. Käy se näinkin.

Vierailija
31/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.[/quote]

Missä kohtaa sanoin että minä (mies48) en suostu yhdyntään jos kuukautiset kumppanilla. Mulle kyllä pillu kelpais oli vuotoa tai ei.[/quote]

Sinusta kukaan ei ole puhumutkaan, joten miksi edes tuohdut...

Hän vastasi m49:lle, joka kirjoitti, ettei voi harrastaa seksiä tänä jouluna, joska vaimolla on kuukautiset.

Meillä ei ole ollut seksiä, koska mieheni 52v ei suostu harrastamaan seksiä, jos naisella on kuukautiset.

Vierailija
32/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuussa rakasteltu 22kertaa. Vielä kuuta jäljellä. Menee se 25-28 välille. Tuossa muutama useammin laukeaminen minulta, minä mies siis, ja laskukaava minulta. vaimo lauennut joka kerta välillä useamminkin. M41

Vierailija
33/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluaattoiltana pantiin, edellisestä kerrast oli noin 1,5 kk. Ennen joulua en olisi ollut niin varma jouluseksistä. Puoliso oli jo aloittaessa märkä ja saikin kunnon orgasmit neljän sormen avulla. Itse ei taaskaan tarvinnut montaa kertaa lykkiä, kun jo valtava lasti lensi syvälle.

Vierailija
34/34 |
26.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Jouluaattoiltana pantiin, edellisestä kerrast oli noin 1,5 kk. Ennen joulua en olisi ollut niin varma jouluseksistä. Puoliso oli jo aloittaessa märkä ja saikin kunnon orgasmit neljän sormen avulla. Itse ei taaskaan tarvinnut montaa kertaa lykkiä, kun jo valtava lasti lensi syvälle.

Kuinka tuollaiseen harvoin tapahtuvaan seksiin oppii? Siis hyväksyy asian? Ylempänä oleva m41