Eilen kuulin ensimmäoistä kertaa nimen Lando Norris - Tämä sai ihmettelemään kuinka täällä ajatelllaa että kaikki maailmalla tietäisi Kimin
Siis Kimi Räikkösen. Nyt kun suomalaiset ei pärjää formuloissa, ei tule lajia rehellisesti sanottuna seurattua yhtään. Lando Norrisia muistan tuskin enää huomenna.
Kommentit (10)
Minä kuulin nimen ekan kerran silloin kun ostin Lando Norris nimisen monster energiajuoman
Lopetin seuraamasta lajia vajaa kymmenen vuotta sitten, koska on laji on täysin peppuraiskattu alkuperäisestä formaatista. Nykyisin pihalla touhusta kuin lumiukko.
Vierailija kirjoitti:
Kimi on edelleen edellinen ferrarin maailmanmestari. Eikä tuo tilanne ihan äkkiä näytä muuttuvan. Eli ainakin italiassa on porukkaa joka muistaa nimen.
Ferrarilla on 9 eri maailmanmestaria, jotka voittaneet yhteensä 15 kertaa.
Voin rehellisesti käsi sydämellä sanoa, etten tunnista noita muita nimiä kuin Schumacherin ja Räikkösen. Räikkösen tietenkin tietää suomalaisuudesta ja Schumacherin muistan niiltä ajoilta, kun olin lapsi ja lapsuudenperheessä katsottiin formuloita.
Googletin siis.
Helvetin nukuttava laji; 72 kierrosta tasaista pörinää ja tapahtumaköyhää muutenkin. Aikoinaan, kun jotenkin lajia seurasin, sain hyvät päiväunet, kun kisa alkoi.
Lando Norris. Kuulostaa joltain Star Warsin baarinpitäjähahmolta.
Vierailija kirjoitti:
Helvetin nukuttava laji; 72 kierrosta tasaista pörinää ja tapahtumaköyhää muutenkin. Aikoinaan, kun jotenkin lajia seurasin, sain hyvät päiväunet, kun kisa alkoi.
Minä seuraan edelleen. Maksan maltaita siitä, että katson aika-ajot ja kisan pikana eli hypin minuutista toiseen. Tunnin aika-ajon katson noin varttitunnissa. Kisasta katson viisi ensimmäistä kierrosta ja viisi viimeistä. Muut kierrokset katson hyppimällä useamman kierroksen eteenpäin. Jos jotain kolarointia on sattunut välissä, kelaan taaksepäin ja katson ne kohdat.
Suomalaisia ei laji kiinnosta. Muualla edelleen iso laji, jossa seurataan. Miten luulet kuskien satojen miljoonien palkat maksettavan, jos F1 ei ketään kiinnosta?
Kyllä minä tiedän kuka on Lando Norris vaikka en ole katsonut yhtään Formula-kisaa sitten Mikä Häkkisen. Enkä katso edes Urheiluruutua tms. Urheilusta pysyy hyvin kärryllä ihan vaan osallistumalla työpaikan kahvipöytäkeskusteluihin ja olemalla muutenkin sosiaalisesti aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi on edelleen edellinen ferrarin maailmanmestari. Eikä tuo tilanne ihan äkkiä näytä muuttuvan. Eli ainakin italiassa on porukkaa joka muistaa nimen.
Ferrarilla on 9 eri maailmanmestaria, jotka voittaneet yhteensä 15 kertaa.
Voin rehellisesti käsi sydämellä sanoa, etten tunnista noita muita nimiä kuin Schumacherin ja Räikkösen. Räikkösen tietenkin tietää suomalaisuudesta ja Schumacherin muistan niiltä ajoilta, kun olin lapsi ja lapsuudenperheessä katsottiin formuloita.
Googletin siis.
Ja sitten voit oppia ettei henkilökohtainen maailmankuvasi ole todiste siitä mitä loppu maailma ajattelee.