Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaiset lapsineen tulossa jouluksi kylään. Lapset haluavat koristella kuusen

Vierailija
20.12.2019 |

Ja mä TIEDÄN että heti kun ovi kolahtaa heidän perässään kiinni joulupäivänä, tulen asettelemaan kaikki koristeet uudelleen 😁 Olen tuossa asiassa aika neuroottinen, koristeiden on oltava tasaisesti aseteltuna, eikä samanlaiset saa olla liian lähekkäin. En tiedä miten pystyn hillitsemään itseni silloin kun sitä koristelevat😓

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kaksi kuusta. Toisen koristelevat lapset, toisen sinä.

Vierailija
2/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi kuusta. Takkahuoneen koristelevat lapset ja olohuoneen kuusen aikuiset. Takkahuone on leikkihuoneen vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten huoneeseen oma kuusi ja ipanat saavat koristella sen mielensä mukaan.

Vierailija
4/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki kaksi kuusta. Toisen koristelevat lapset, toisen sinä.

Ei sentään. Parhaimmat lasiset koristeet jätän kyllä kaappiin ja laitan ne itse paikoilleen vieraiden lähdettyä. En ota riskiä että rikkovat. Sähkökynttilät laitan myös itse paikoilleen, niiden laitosta ei lapsilla tule mitään. Ap

Vierailija
5/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten huoneeseen oma kuusi ja ipanat saavat koristella sen mielensä mukaan.

Ei ole lastenhuonetta erikseen. Ap

Vierailija
6/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau.

Vierailija
7/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin sukulaislapsille, että minun koti, minun kuusi, minun koristeet - minä koristelen ja te voitte tehdä saman kotonanne.

Vierailija
8/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti täällä alapeukuttelee, joku lukihäiriöinen joulunaluspöhnäänsä viettävä äiti-ihminen, vai?

Jos aloittaja elelee lapsettomassa kodissa niin tietenkään ei ole lastenhuonetta ja tietenkin ne lapset ovat vain käymässä.

Itse ukin puolisona olen samassa tilanteessa, tosin en mitenkään hermostunut. Meilläkin kuusi tuodaan, isäntä eli ukki laittaa valot ja tähden paikalleen, ja lapsenlapset koristelevat. Ja myös minä piilotan lasiset ja  muuten rikki menevät ja hauraat koristeet lapsenlapsilta, ja korjaillaan varmaan vähän sitä koristelua sitten lastenlasten mentyä.

Vierailija
9/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vai sukulaislapset? Jos sukulaislapset niin minä kyllä koristelisin oman kuuseni etukäteen kuten haluan. Omien lasteni annan toki koristella, ihme kyllä tekevät sen yleensä minun standardieni mukaan.

Vierailija
10/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat vai sukulaislapset? Jos sukulaislapset niin minä kyllä koristelisin oman kuuseni etukäteen kuten haluan. Omien lasteni annan toki koristella, ihme kyllä tekevät sen yleensä minun standardieni mukaan.

Sukulaislapset. Kuusenkoristelu on heillekin tärkeä osa joulua, siksi saavat koristella. Ap

Vierailija
11/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet, aivan sama.

Vierailija
12/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko heidän ihan pakko saada koristella se kuusi, sun luona? Mikä idea??

Vierailija
13/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huomaavaista, että annat lasten koristella kuusen. Todella ihana sukulainen olet, moni ei varmaankaan antaisi. Hyvää joulua sinulle.

Vierailija
14/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko heidän ihan pakko saada koristella se kuusi, sun luona? Mikä idea??

Siis perhe tulee meille joulunviettoon. Aatonaattona tulevat ja joulupäivänä lähtevät. Joulukuusenkoristelu kuuluu joissain perheissä joulunviettoon, siksi lapset haluavat sen tehdä. Ap

Vierailija
15/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on just hyvä, että annat lasten koristella kuusen, kun tulevat, mutta vaihdat mieleisesi koristeet heti kun vieraat ovat lähteneet. Ei siinä mitään väärää ole. Sinun kuusihan se on.

Omien hermojesi säästämiseksi, älä kamalasti tuijottele sitä kuusta silloin kun vieraat ovat paikalla. Saat sitten ihailla omaa kuustasi, kun rauha on laskeutunut taloon.

t. 7 lapsen äiti

Vierailija
16/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos joulukuusikin jokin sisustuselementti, jossa pitää olla lasiset koristeet ja tietyssä paikassa ja tietyssä järjesryksessä?

Ja sitä ei saisi edes lapset koristelle, koska silloin siitä ei tule tarpeeksi tyylikäs.

Mitä hittoa, ihan hoopoa.

Joulu on nimenomaan lasten juhla, juhlitaankin historiallisen lapsen syntymän muistoksi.

Kuusi kestää vain muutaman päivän, eikä monetkaan edes hanki kuusta kotiinsa, tulee vain turhaa jätettä. Ihan sama miten se koristellaa, pelkät kynttilät ja tähtikin riittää.

Vai istuuko ap koko joulun ihailemassa lasikoristeita kuusessaan.

Naurettavaa materialismia ja ennenkaikkea, itsekyyttä, kun lasten koristama kuusi ei kelpaa.

Vierailija
17/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritä nyt. Olet aikuinen. Pystyt hillitsemään itsesi sen ajan, kun ovat kylässä. Sitä se aikuisuus on: oppii hallitsemään omia tunnetilojaan ja samalla ymmärtää myös, että tämä asia ei ole ikuista. Tulee aika, jolloin saat lsittaa koristeet kuten haluat. Kyllä sinun elämässäsi on varmasti kaikkea muutakin mietittävää.

Vierailija
18/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos joulukuusikin jokin sisustuselementti, jossa pitää olla lasiset koristeet ja tietyssä paikassa ja tietyssä järjesryksessä?

Ja sitä ei saisi edes lapset koristelle, koska silloin siitä ei tule tarpeeksi tyylikäs.

Mitä hittoa, ihan hoopoa.

Joulu on nimenomaan lasten juhla, juhlitaankin historiallisen lapsen syntymän muistoksi.

Kuusi kestää vain muutaman päivän, eikä monetkaan edes hanki kuusta kotiinsa, tulee vain turhaa jätettä. Ihan sama miten se koristellaa, pelkät kynttilät ja tähtikin riittää.

Vai istuuko ap koko joulun ihailemassa lasikoristeita kuusessaan.

Naurettavaa materialismia ja ennenkaikkea, itsekyyttä, kun lasten koristama kuusi ei kelpaa.

Kyllä, minulle se on joulunajan tärkein koriste ja kyllä, joskus illalla saatan esim kirjanluvun lomassa ihan vain istua ja katsella sitä kun se on niin kaunis. Ja koska joulu on lasten juhla, saavat lapset sen tällä kertaa koristella itseni sijasta. Meillä kuusi on sisällä pitkälle tammikuuhun. Ap

Vierailija
19/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaislapset. Kuusenkoristelu on heillekin tärkeä osa joulua, siksi saavat koristella. Ap

No kiva. Kumma, että vanhemmat eivät hanki kuusta jos se on kerran lapsille tärkeä (minä hankin enimmäkseen sen takia).

Vierailija
20/24 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiva. Kumma, että vanhemmat eivät hanki kuusta jos se on kerran lapsille tärkeä (minä hankin enimmäkseen sen takia).

Todellakin haluan valita itse oman kuuseni, vieraan tuoma kuusi olisi kauhistus😄

Ap