Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ollut IKINÄ nähnyt jaksoakaan Vain elämää voitteko uskoa?

Vierailija
20.12.2019 |

Sanoi ettei ole nähnyt yhtäkään jaksoa,enkä voi uskoa että yhtäkään tuollaista suomalaista ihmistä olisi. Ettäkö joku suomalainen on missannut tuollaisen tunteiden kirjon. Todellinen riman alitus. Käskin miehen poistumaan ja katselen nyt yksin kotisohvalla Vain elämää joulujaksoa <3 Ei ole minun mies tuollainen.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en nyt ihan ymmärrä tätä kommentointia. Kukaan ei ole muka nähnyt ohjelmaa, mutta kaikki kuitenkin tietävät, mitä siinä tapahtuu. 

Vaikkei ohjelmia katsoisi, ei se tarkoita eläisi pimennossa viihdeuutisten suhteen. En ole myöskään katsonut putousta, temppareita tai ensitreffejä alttarilla, mutta perusidea on selvillä.

Mutta silti porukka viihdeuutisten perusteella tietävät, että ohjelma on p*skaa. Minäkään en ollut katsonut game on Thronesia yhtäkään jaksoa. Vaikka tiesin, mikä se on ja olen kuullut kohkaamista, en kyllä sen perusteella olisi uskaltanut mennä sanomaan, että se on p*skaa. Sitten ihan yleissivistyksen takia päätin katsoa pari jaksoa. Nyt vasta voin sanoa tietäväni, mistä siinä on kyse ja mielipiteeni siitä. 

Vierailija
42/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa, en ole minäkään vaikka olen nainen, kun ei sellaiset ohjelmat kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia draamasarjoja en ollenkaan, ei vaan pysty. 

Vierailija
44/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja en ole nähnyt minuuttiakaan seuraavista:

-Harry Potterit

-Pirates of the Caribbean

-Vain Elämää

-Putous (no, ehkä viisi minuuttia tästä)

On missannut paljon, ainakin Harry Potter on ihka-aidosti todella hyvä tarina. Vetää LOTRille vertoja.

Katsoin kerran muutaman minuutin ajan viimeisen Harry Potter elokuvan loppukohtausta (sitä, missä Harry ja Voldemort taistelevat). Ihan kamala, ei yhtään niin kuin kirjassa. Olisin varmaan saanut migreenikohtauksen, jos minulla olisi siihen taipumus. Kirjat olen lukenut monta kertaa.

Vierailija
45/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa. Olen 25-vuotias nainen enkä ole ikinä katsonut ainoatakaan jaksoa.

Vierailija
46/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse edes tiedä, mikä se on. Olen pari kuvaa Facessa nähnyt. Olen siinä käsityksessä, että se on jokin realityshow, johon kutsutaan muusikkoporukka tuotantokaudeksi, sitten joka jaksossa syövät ja musisoivat ja puhuvat tunteista.

Juu, minulla ei ole teeveetä. Tai on, mutta se ei ole tv-piuhalla seinässä, käytän vain PlayStationia.

Vierailija
47/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vain elämää?

Vierailija
48/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole ikinä katsonut kokonaista jaksoa TTK:ta, vain pätkiä ehkä joskus ja tänä vuonna- ja totesin, että edelleen ärsyttävä ohjelma

Vierailija
49/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en nyt ihan ymmärrä tätä kommentointia. Kukaan ei ole muka nähnyt ohjelmaa, mutta kaikki kuitenkin tietävät, mitä siinä tapahtuu. 

Vaikkei ohjelmia katsoisi, ei se tarkoita eläisi pimennossa viihdeuutisten suhteen. En ole myöskään katsonut putousta, temppareita tai ensitreffejä alttarilla, mutta perusidea on selvillä.

Mutta silti porukka viihdeuutisten perusteella tietävät, että ohjelma on p*skaa. Minäkään en ollut katsonut game on Thronesia yhtäkään jaksoa. Vaikka tiesin, mikä se on ja olen kuullut kohkaamista, en kyllä sen perusteella olisi uskaltanut mennä sanomaan, että se on p*skaa. Sitten ihan yleissivistyksen takia päätin katsoa pari jaksoa. Nyt vasta voin sanoa tietäväni, mistä siinä on kyse ja mielipiteeni siitä. 

No varsinkin tuo "vain teeninnäistä märinää" -ohjelma on niin järkyttävän paljon mainostettu ja hehkutettu joka tuutissa, että tynnyrissä täytyy olla elänyt, jos ei tiedä mitä siinä tapahtuu. Itse en ole nähnyt yhtään jaksoa kokonaan. Valitettavasti olen nähnyt ohjelmasta pätkiä, joissa omassa narsismissaan marinoituneet iskelmätähdet (kyllä, lasken keekinkin iskelmätähdeksi) märisee miten vaikeeta on olla mä. Ja sitten joku esittää esittävänsä jonkun biisin. (Livemusaa nuo "esitykset" ei ole nähneetkään) Ja pöydän ääreessä loput kameroista kiusallisen tietoisen näköiset arsistiartistit nyökkäilee kuvitellun musiikin mukaan, yrittäen näyttää jammailevilta. Oksu. Mutta eihän satatuhatta kärpästä voi olla väärässä, eihän?

Vierailija
50/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään jaksoakaan, enkä yhtään jaksoa Salkkareita, enkä big brotheria, enkä näitä realitykeikistelyohjelmia. Hyvin olen pärjännyt ilmankin. Nainen yli 50 v

Vierailija
51/51 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso suomeksi näyteltyä draamaa, täyttä p*skaa kaikki ne sarjat. Samoin nykyiset muka-kilpailut kuten joku Putous yms. En ole koskaan katsonut, en koskaan aio katsoa.