Mies ei ollut IKINÄ nähnyt jaksoakaan Vain elämää voitteko uskoa?
Sanoi ettei ole nähnyt yhtäkään jaksoa,enkä voi uskoa että yhtäkään tuollaista suomalaista ihmistä olisi. Ettäkö joku suomalainen on missannut tuollaisen tunteiden kirjon. Todellinen riman alitus. Käskin miehen poistumaan ja katselen nyt yksin kotisohvalla Vain elämää joulujaksoa <3 Ei ole minun mies tuollainen.
Kommentit (51)
Voin uskoa. En ole itsekään nähnyt.
Ei meilläkään ole kukaan perheestä.
Voin. En ole itsekään katsonut kuin pätkän ja se riitti.
En minäkään ole nähnyt siitä jaksoakaan. Olen aina ihmetellyt, että kuka sitä oikein katsoo.
N48
Känni-tunteiden kirjoa ei tod jaksa katsoa. Nolo ohjelma.
Enpä ole itsekään katsonut yhden yhtä jaksoa. Biisejä olen valitettavasti joutunut kuuntelemaan radiosta ja illanistujaisissa kavereiden luona.
En minäkään ole ja olen myös mies. - Ja vaikka itse harrastan musiikkia sekä kuuntelijana että itse musisoiden, niin en ole ajatellut ao. ohjelmaa katsoa. Muutaman mainoksen olen nähnyt ja niistä on syntynyt mielikuva jotenkin teennäisestä ohjelmasta.
Ulinaiset ja ulimiehet katselevat ulinaisia ja ulimiehiä. Katsojalukujen perusteella niittä riittää harmittavan paljon,
Enpä ole minäkään katsonut yhtään noita. En myöskään sitä Ylen Suomi Love -juttua muutama vuosi sitten. Tusinapopparit eivät vastaa musiikkimakuani.
voin. minä en ole nähnyt jaksoakaan
Täälläkin käsi ylhäällä. En ole katsonut yhtään lähetystä. Ei kiinnosta.
turha sitä huonoja sarjoja katsoa
En ole itsekään katsonut varsinaisesti yhtään jaksoa. Olen nähnyt pari pätkää jossain Sohvaperunoissa.
en nyt ihan ymmärrä tätä kommentointia. Kukaan ei ole muka nähnyt ohjelmaa, mutta kaikki kuitenkin tietävät, mitä siinä tapahtuu.
Olisinpa yhtä onnekas etten ole nähnyt yhtään jaksoa märinää. Jos ihan tarkkoja ollaan niin vähän niistä olen nähnyt mutta ihan liikaa kuullut kun nainen katsoo niitä. Viihdyn sen ajan koneella joka on samassa huoneessa. Se ohjelma on niin järkyttävää p a s k a a että kerran sain pään säryn vtutuksesta pelkästään kuulemalla sitä.
Yhy hyy itketään kun vedit niin hyvin. Yhyhy hyy niin että miettii mihin siellä vedettiin?
en oo nähny and enkä kuullukaa tollaiseistä sarjasta
Vierailija kirjoitti:
en nyt ihan ymmärrä tätä kommentointia. Kukaan ei ole muka nähnyt ohjelmaa, mutta kaikki kuitenkin tietävät, mitä siinä tapahtuu.
Vaikkei ohjelmia katsoisi, ei se tarkoita eläisi pimennossa viihdeuutisten suhteen. En ole myöskään katsonut putousta, temppareita tai ensitreffejä alttarilla, mutta perusidea on selvillä.
En ole myöskään mitään suomalaisia tosi tv -ohjelmia koskaan katsonut kunnolla. Ehkä pari minuuttia joskus katsonut Big Brotheria. Siis en mitään Tanssi tähtien kanssa -juttuja tai vastaavia myöskään. Korkeintaan pari minuuttia.
Sen sijaan saatan helposti katsoa tunnin jotain keskustelua A-studiossa!
Katson ennemmin uuden aallon ranskalaista elokuvaa.