Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla joku sairaus mikä estää kumppanin saamisen?

Vierailija
20.12.2019 |

.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen poikuuden säilyminen hautaan saakka.

Miksi näin?

Vierailija
22/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krooninen poikuuden säilyminen hautaan saakka.

Miksi tuo estäisi parisuhteen saamisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisten tilanteiden pelko

Vierailija
24/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta sain jotain todella hyvää. ❤️❤️❤️

Vierailija
25/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskivaikea kranttuus.

Vierailija
26/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, mutta sain jotain todella hyvää. ❤️❤️❤️

Mitä sait 👀

Vierailija
27/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että kikkelssi ei toimi oikein. Tyttöystäviä ollut parisen kymmentä, mutta aina kikuli puutuu tunnottomaksi hetken yhdynnän jälkeen ja se on siinä. Hetken päästä uusi yritys, ja sama juttu taas. Aina ollut näin. Tuntuu olevan iso juttu naisille. Ilmeisesti kaikille seksi =yhdyntä laukeamiseen saakka. Tylsää. Ja ilmeisesti tämä kaikki estää kaiken muunkin. Ja sitten miehiä syytellään "vain sen yhden asian" perässä juoksemisesta. Todella syvä pettynyt huokaus.

Vierailija
28/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi ja kyvyttömyys sitoutua. En välttämättä enää edes halua parisuhdetta.

Vierailija
29/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholismi ja kyvyttömyys sitoutua. En välttämättä enää edes halua parisuhdetta.

Sama täällä. Viinipullo on kivempi kaveri, ei valita eikä vaadi mitään. Saa tehdä mitä haluaa. Sitoutuminen, puhumattakaan yhdessä elo saman katon alla jonkun kanssa, jo ajatuskin aiheuttaa lähes fyysisiä oireita minussa.

Vierailija
30/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen 45 enkä ole koskaan seurustellut. Nuorena sain sentään pari kertaa seksiä antamalla tosi kännisille kuusikymppisille puolipuliukoille. Ne esteet suhteille:

- aspergerin syndrooma

- ruusufinni silmäoireilla (tulipunainen naaman keskiosa, aina punaiset silmät

- BED eli ahmintahäiriö ja siihen liittyvä sairaalloinen lihavuus

- äärimmäinen introverttiys, en jaksa ihmisiä juuri ollenkaan

- alkoholismi / sekakäyttö (rauhoittavat lääkkeet)

- fibromyalgia, aiheuttaa erittäin voimakasta väsymystä ja kipuja

Vierailija
31/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että kikkelssi ei toimi oikein. Tyttöystäviä ollut parisen kymmentä, mutta aina kikuli puutuu tunnottomaksi hetken yhdynnän jälkeen ja se on siinä. Hetken päästä uusi yritys, ja sama juttu taas. Aina ollut näin. Tuntuu olevan iso juttu naisille. Ilmeisesti kaikille seksi =yhdyntä laukeamiseen saakka. Tylsää. Ja ilmeisesti tämä kaikki estää kaiken muunkin. Ja sitten miehiä syytellään "vain sen yhden asian" perässä juoksemisesta. Todella syvä pettynyt huokaus.

Saako kysyä tästä enemmän? Ei ole pakko vastata, jos et halua. Minkälaisesta seksistä pidät? Saatko itse mitään nautintoa? Varmasti löytyy naisia, joille yhdyntä ei ole ainoa oikea tapa harrastaa seksiä. Entä oletko ajatellut, voisiko ongelmaasi saada apua?

Vierailija
32/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sos. tilanteiden pelko, paniikkihäiriö, IBS

Vierailija
33/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sinkku, jolla on ylipainoa, perunanenä, tihrusilmät ja ulkonevat hevosen hampaat. Ruma ei saa miestä. Tinderissä oon mut eipä juuri mätsejä.

Vierailija
34/58 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä tästä enemmän? Ei ole pakko vastata, jos et halua. Minkälaisesta seksistä pidät? Saatko itse mitään nautintoa? Varmasti löytyy naisia, joille yhdyntä ei ole ainoa oikea tapa harrastaa seksiä. Entä oletko ajatellut, voisiko ongelmaasi saada apua?

Tykkään antaa naiselle suuseksiä. Pidän sen tuoksusta ja siitä että saan aiheuttaa naiselle tyydytystä sitä kautta. Nautin siitä, mutta nautin myös jos nainen osaa tehdä minulle saman jotain muuta kautta kuin perinteisen yhdynnän keinoin. Pidän myös yhdynnästä tottakai, mutta vain sen hetkisen ennen puutumista ja tunnottomuuutta. Tiedän, että tämä vaatii naiselta myös enemmän kuin "normaalin" miehen kanssa. 

Vierailija
35/58 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään antaa naiselle suuseksiä. Pidän sen tuoksusta ja siitä että saan aiheuttaa naiselle tyydytystä sitä kautta. Nautin siitä, mutta nautin myös jos nainen osaa tehdä minulle saman jotain muuta kautta kuin perinteisen yhdynnän keinoin. Pidän myös yhdynnästä tottakai, mutta vain sen hetkisen ennen puutumista ja tunnottomuuutta. Tiedän, että tämä vaatii naiselta myös enemmän kuin "normaalin" miehen kanssa. 

Mulle tuo ois kyllä vaikeaa. Eräs kumppani ei koskaan tullut yhdynnässä ja tuntui minusta aika kamalalta, kun itselleni ”ei ole olemassa” muuta seksiä kuin yhdyntä ja sen kliimaksi on miehen tuleminen.

Itselläni on krooninen suolistotulehdus, joka aktiivivaiheessaan estää tehokkaasti yökyläilyt ja mökkeilyt jne. ihan uusien tuttavuuksien kanssa.

Vierailija
36/58 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mun sairaudet estä mun kumppania saamasta? Mun sairaudet korkeintaan vaikuttaa mun omaan saamiseen, kumppani saa ihan säännöllisesti.

Vierailija
37/58 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen kusipäisyys, eli urokefalia.

Vierailija
38/58 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lääkitys, jota ei voi keskeyttää (kuolen) eikä sen aikana voi olla raskaana (vauva kuolee). Tämä on aiheuttanut pieniä haasteita, koska (palstan yleisestä käsityksestä huolimatta) tosi monet miehet haluavat oman perheen.

Vierailija
39/58 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alopecia androgenetica eli miestyypin kaljuuntuminen. Ei tämä kumppanin saamista varmasti estä, mutta vaikeuttaa jonkin verran. Niin monet naiset eivät pidä kaljuista miehistä.

Vierailija
40/58 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologinen ääri.fem.inis.mi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän