Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valittaa kun haluan seksiä

Vierailija
20.12.2019 |

Ollaan oltu 1,5v yhdessä ja miestä vaivaa haluttomuus. On myös sanonut että seksin harrastaminen tuntuu nykyään enemmänkin suoritukselta. Mies on ollut pitkään sen joka teki alotteita mutta aloin sitten lopulta itsekin uskaltaa tehä alotteita. Kerran mun alote on johtanut johonkin, muuten mies työntää mut pois ja sanoo olevansa väsynyt tai nyt ei jaksa. Kun olen sanonut asiasta että olisi kiva jos edes yritettäisiin, koska seksi on mulle tärkeää sekä se on myös rakkauden osotus. Mies alkoi tästä sitten valittamaan että "eikö läheisyys tarkota sulle mitään muuta kun seksiä" vaikka en missään vaiheessa niin sanonutkaan. Tuntuu pahalta kun oma mies ei halua mua ja ei suostu tehdä asian eteen enää mitään. On myös alkanut olla enemmän omissa oloissaan mutta silti kertoo rakastavansa ja halailee pussailee yms.. Mutta ei tuo seksi vaan näytä kiinnostavan. Onko kellään samoja kokemuksia tai neuvoja miten saada tilanne korjattua:/

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä saada korjattua.

Sitä varten pitää hankkia eri kikkelinkannatin.

Vierailija
2/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun miehetkin ovat tasa-arvon nimessä alkaneet pihtaamaan. Vielä on kyllä kirimistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää alkaa passiivisemmaksi. Miehet ei halua varmaa nakkia eikä dominoivaa naista. Keskimäärin.

Olen ollut samanlaisessa tilanteessa.

Vierailija
4/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan vakioneuvot niille, joilla on haluton puoliso: katso peiliin, tee osasi kotitöistä, laihduta, huolehdi hygieniastasi. Unohtuikohan jotain?

Vakavasti puhuen, et sinä voi asiaa muuttaa. Painostaminen tai syyllistäminen ei ainakaan auta. Vaihtoehtoina on, että puolisosi yrittää itse selvittää (ehkä lääkärin tms. avulla) mikä haluttomuutta aiheuttaa, ja saada muutosta tilanteeseen, tai sitten ero.

Vierailija
5/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mies ehkä rakastunut johonkin toiseen naiseen. Huomasin nimittäin vuosia sitten omasta miehestä sen ettei halunnut seksiä minun kanssa. Selvisi että hänellä oli suhde.

Vierailija
6/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko minkä ikäisiä? Jos miehen haluttomuus olisi jotenkin fyysistä, esim eturauhas vaivoja?

Vierailija
7/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti - hän todella tykkää sinusta.

Miehesi saattaa olla pohjimmiltaan aseksuaali (olen itsekin), joilla rakastaminen ja seksi eivät kulje käsi kädessä.

Vierailija
8/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on onneksi hyvä olla :)

Vierailija
9/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 1,5 vuoden jälkeen on isoja ongelmia luonteiden kanssa niin en jatkaisi suhdetta pidemmälle, vielä ei ole paljon menetettävää. Jos ongelmat eivät ole kovin isoja niin voisi ajatella, että alkuhuuma on ohi ja se on normaalia, tuossa vaiheessa yleensä aletaan viimeistään vähitellen taas itsenäistyä parisuhteessa ja seksin määrä vähenee vähän. Se, ettei mies vastaa ikinä aloitteisiisi kuulostaa minusta kuitenkin niin typerältä, etten jatkaisi, itsekäs mies.

Vierailija
10/11 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä kiertoon tuollainen mies! Tilanne ei tule paranemaan.

11/11 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisitko sähköpostia

litlecok1@gmail.com