Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitosketju anopeille!

Vierailija
20.12.2019 |

Kiitos että olet kasvattanut miehen joka on suoreselkäinen, terveitsetuntoinen, kunnioittava ja ystävällinen. Kiitos kun puret poskeesi ettet antaisi lastenkasvatusneuvoja vaikka olisit kuinka eri mieltä. Kiitos kun kunnioitat meidän yksityisyyttämme ja päätösvaltaamme elämäämme. Kiitos kun käyt kylässä katsomassa lapsenlapsia jotka rakastavat sinua kovasti. Kiitos kun luotat meihin lemmikkisi hoitajina muttet kuitenkaan oleta että olemme aina saatavilla vaan kysyt hyvissä ajoin. Kiitos kun olit muistanut lapsenlapsiasi ja meitä lahjoilla, jotka toit tänään ennenkuin lähdit matkalle jouluksi. Kiitos myös siitä ruokakassista johon ostit tuotteita joita et itse ikinä käyttäisi, mutta tiedät meidän käyttävän. Olemme onnekkaita kun meillä on sinunlaisesi perheenjäsen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
2/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulee lyhyt ketju. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee lyhyt ketju. :D

Näköjään. Sääli sinänsä, koska uskon että monella on anoppi joka ansaitsee kiitoksen. Tietysti on niitä päinvastaisiakin, mutta niille on jo omia ketjujaan.

Vierailija
4/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos anoppi, että olet jaksanut viedä lapsiamme päiväkotiin joka aamu! Se on suuri ilo kaikille.

Kiitos anoppi, että lapsemme pääsevät luoksesi viettämään mummoaikaa. He todellakin nauttivat siitä!

Kiitos, että olet mukava ihminen ja hyvä tyyppi. Et tuppaudu etkä ole koskaan olllut päsmäri.

Ja kiitos että edelleen, 81-vuotiaana, jaksat laittaa kauniin joulun koko suvulle. Olemme tulossa kyllä apuun.

Ihanaa, että olen saanut sinunlaisesi anopin. Kiitos kaikesta!

Vierailija
5/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos anoppi kun olet kasvattanut pojastasi hienon miehen. Täysin erilaisen kuin kuspäinen aviomiehesi. Ei varmasti ole ollut helppoa hoitaa kaikki, koti ja lapset, ihan yksin.

Vierailija
6/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini tarjoutuu hoitamaan lapsiamme ja sanoo aina ettei tarvi kiittää, se on hänelle ilo. Laittaa lapsille hyvää ja terveellistä ruokaa. On hoitanut apen kanssa jopa muutaman ulkomaanmatkan ajan. Kehuu lapsia ja on joskus sanonut lasten ihanuuden syyksi minun hyvän äitiyteni. Antaa minullekin joululahjoja ja usein miehelle sellaisia joista minäkin pääsen nauttimaan, esim lahjakortit kahdelle. Meillä on ollut joitain konflikteja (erilaiset arvot, joskus häneltä rajojen ylittäminen) mutta paljon on myös kiittämisen arvoista.

Vierailija
7/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ex-anopille kun hoiti lapsia aikoinaan tosi paljon, ja monesti ihan yhtäkkiäkin kysyi niiltä että haluaisitteko tulla mummulaan yöksi. Ja tottahan lapset meni. Teki hyvää ruokaa, osti järkeviä lahjoja. Oli tavallinen mukava ihminen eikä sekaantunut poikansa eikä miniänsä elämään. Oli rento ja seurassansa oli helppo olla.

Vierailija
8/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun olet kasvattanut pojasta yhtä saamattoman ja juopon kuin isänsä oli. Ja seuraavan kerrankin viinipäissäsi kaadut kotonasi, en tule auttamaan.

Vierailija
9/9 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun levitit juorua että olen hakannut sinun tytärtäsi. Noh, siinäpähän sitten menetit välisi täysin omaan tyttäreesi joka ei edelleenkään ole valmis antamaan sinulle anteeksi, vaikka minä olen luvannut harkita anteeksiantoa jos sinä kerrot kaikille valehdelleesi ja pyydät minulta anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi