Me vierottautujat
Apua, auttakaa! Tarvitsen vertaistukea. Tahtoisin vierottautua shoppailu-addiktiostani. :( Rahaa mulla ei näihin shoppailuihini sinällään mee kauheasti, mutta koti tursuaa jo tavaraa! Ja ns. hyödyllisemmin voisi nuokin rahat toki käyttää.
Tarttisin tukea siihen, etten enää selaisi noita netti-kirppareita ja koluaisi kotikulmieni kirppareita. Päivä kerrallaan täyskielto päälle. Välillä tuo on aina onnistunutkin, mutta alku on pirun hankalaa. Sitten ajan oloon siihen tottuu.
Hittolainen, olen aina ollut keräilijä-luonne. Ja etenkin silloin, kun elämässä on stressiä, alan kantaa tota kamaa kotiin. Kauhea urakka sitten vähän väliä yrittää karsia että mistä kaikesta pystyisin luopumaan, että täällä kotona mahtuisi jotenkin elämäänkin. Mä alan olla aika poikki tän kanssa.
Entäs te muut, tahtoisitteko alottaa karkkilakon, päästä eroon tupakasta, pelaamisesta, shoppailusta tms? Jospa tsempattaisiin täällä toisiamme, ja yritettäisiin sinnitellä päivä kerrallaan, ainakin sen pahimman yli?
Mä yritän nyt alottaa: huomisesta alkaen en saa yhtään avata nettikirppareiden sivuja, enkä saa edes piipahtaa kirpparilla - en millään tekosyyllä.