Nytin lista vuosikymmenen parhaista tv-sarjoista
Nyt listasi vuosikymmenen parhaat tv-sarjat (10 kpl), mitä mieltä olette listasta?
Listalta löytyy:
1. Bojack Horseman
2. True Detectiven ensimmäinen kausi
3. Game of Thrones
4. Twin Peaks: The Return
5. The Leftovers
6. Daredevilin ensimmäinen kausi
7. Black Mirror
8. Sherlock
9. The Jinx
10. Sharp Objects
Aika erikoinen lista minun mielestäni, tuosta ykkösestä en ole edes kuullut. Minun listallani olisi ainakin The Fall, Making of a murderer, The Handmaid's Tale. Loppuja seitsemää pitää vielä miettiä.
Kommentit (6)
Ainoastaan True Detectivestä olen samaa mieltä ja GOT ilman vikaa kautta. Toki kaikista en ole edes kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Missä The Walking Dead?
Sai antaa tilaa tuolle heppasarjalle.
Bojack Horseman käsitteli masennusta, suhdetta vanhempiin, ja päihderiippuvuutta yllättävän hyvin ja jopa inhorealistisesti. Varmaan ensimmäinen kerta vuosiin kun olen liitteen kanssa jostain samaa mieltä. Sherlockin olisin rankannut korkeammalle, mutta ei tuossa huonoja ole.
Bojack Horseman on Netflixin oma animaatiosarja ja se on mielestäni aivan loistava. Mielestäni lista on aika hyvin koostettu, olen itse katsonut noista: Bojack, True Detective, Game of Thrones (vika kausi kamalaa kuraa), Black Mirror, Sherlock (ihana) ja Sharp Objects (pohjautuu Gillian Flynnin samannimiseen kirjaan, suomennettu nimellä Teräviä esineitä).
Eka mullekin täysin vieras