Mies vuodeksi ulkomaille, onko suhteella toivoa jatkua?
Sain juuri tietää, että miesystäväni työpaikka on määrännyt hänet vuoden mittaiselle ulkomaankomennukselle Itä-Aasian. Urakehityksen vuoksi mies otti tehtävän vastaan. Lähtö olisi elokuussa. Itse en kuitenkaan omien opintojeni vuoksi pysty Suomea jättämään... Mitä tehdä? Voiko suhteemme selvitä vuoden mittaisesta tauosta? Apua ja henkistä tukea kaipailen :(
Kommentit (13)
Totta kai voi jatkua. Olin samassa tilanteessa kaksi vuotta, ja sen jälkeen oltiin vielä yhdessä 15 vuotta.
Ei ole toivoa, kristallinen palloni näyttää nuoria naisia ja tiukkoja kurveja.
Miksi mokomaa edes aprikoit?
Jos suhde on vakava ja hyvä, niin tuohan voi olla todella hyvä juttu.
Muutenkiin, asioita ei kannata funtsia negatiivisesti.
Erossa olo voi kasvattaa yhteen tai erilleen. Molemmat on hyviä vaihtoehtoja tilanteessasi. Jos suhde ei sitä kestä niin se ei kestä mitään muutakaan.
Ei mitään huolta. Mies voi siellä päin käydä kulttuurimatkoilla mm. Pattayalla, museoita katselemassa.
Tuleepahan takaisin kultturellina.
Jos et lähde mukaan mahdollisuus suhteen jatkumiselle on 0/10
Jos lähdet mukaan mahdollisuus on 3/10
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään huolta. Mies voi siellä päin käydä kulttuurimatkoilla mm. Pattayalla, museoita katselemassa.
Tuleepahan takaisin kultturellina.
Näinpä. Mikä tapahtuu työkomennuksilla jää sinne, turha niistä on huolehtia kun mies palaa takaisin reissultaan. Jos ei palaakaan niin sitten suhde ei ollut kestävää laatua.
Opintoihin voi kyllä tuollaisesta syystä ottaa tauon.
Tottakai jatkuu jos oikeasti rakastatte toisianne.
Vuosi menee nopeasti ja kai mies nyt lomilla Suomeen tulee. Tai sinä menet sinne lomilla.
Mun mies on kahden vuoden pestillä Amerikassa enkä pelkää lainkaan suhteemme puolesta. Minä olen enimmäkseen Suomessa, käyn toki välillä Amerikassa parin viikon reissuilla, ja mies tulee lomillaan kotiin. On nytkin kotona - kuukauden joululomalla.
Jos hyväksyt sen, että mies purkaa (työ)paineitaan paikallisten palvelualttiiden neitokaisten seurassa, niin ehkä sitten on toivoa. Mutta jos olet yhtään mustis luonteeltasi, niin parempi kun pidätte ihan reilusti taukoa, annatte toisillenne vapauden ja katsotte tilanteen uudelleen sitten vuoden päästä. Loma suhteesta voi olla pidemmän päälle parempi asia kuin hermojen kiristely vuoden ajan. Ja jos jompikumpi tapaa sinä aikana jonkun mieluisamman, niin minkäpä sille mahtaa. Olisi tapahtunut joka tapauksessa.
Tottakai voi, kokemusta on. Mun mies oli vuoden Euroopassa työkomennuksella, puhuttiin pitkiä puheluita, lähetettiin pitkiä viestejä, nähtiin lomilla. Välillä hän kävi Suomessa, välillä minä siellä. Vuoden jälkeen muutettiin yhteen, myöhemmin naimisiin, ostettiin talo, saatiin lapsia, nyt 20 vuotta yhdessä.
"Työkomennus", juu. Voitti lotossa, otti loparit ja lähtee hurvittelemaan.
Ei voi tietää etukäteen