Pasilan poliisitalolla asioinut nuori nainen vilautti paljasta pyllyään vartijalle – sai sakot
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5bb46e04-6a96-44eb-9251-ed20577edfd9
Kyllä ne naisetkin näköjään joskus vilauttelevat. Että paheksuttavasti vilautteleva ei suinkaan aina ole vain mies.
Kommentit (19)
Itse olisin näyttäny hänelle sen jälkeen kullia.
Minä olisin kiitellyt kauniisti kivasta näystä. Ellei se perse sitten ollut mallia palstamamma, eli metrin leveä ja lattana.
Taisi naisen tehdä mieli pamppua, mutta saikin vain sakkoja. :(
Varmaan vartijan paras työpäivä. Jos oli hyvä perä niin muisteli lämmöllä. Jos huono niin muisteli huvittuneena.
Mitä? Sakkoja 8€/pvä. Eli siis töissä käyvä nainen oli. Ei tosin kovin isopalkkainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Sakkoja 8€/pvä. Eli siis töissä käyvä nainen oli. Ei tosin kovin isopalkkainen.
Siinä olisikin ollut draaman kaari valmis jos olisi vielä paljastunut joksikin pörssiyhtiön johtajaksi tai korkeaksi virkamieheksi.
Jos takapuolen näyttämisestä saa sakkoa...onko se siis sakkolihaa?
Itse kävin viime viikonloppuna serenassa ja siellä stringiperseitä riitti. Ei tainnu kukaan saada sakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vartijan paras työpäivä. Jos oli hyvä perä niin muisteli lämmöllä. Jos huono niin muisteli huvittuneena.
Tai sitten vartija oli heteronainen. Ei varmaan paljoa ilahduta paljas ahteri.
Järkyttyikö sen vartijan puhtoinen mieli? Monelle setämiehelle olisi onnen päivä, jos 28 v. neitonen osoittaisi suosiotaan noin anteliaasti. Tasan ei käy nallekarkit.
Oli kyllä tosikko aulavartija. Miksi ei nauranut.
Ilmeisesti ei ollut a-luokan ahteri kun joutui vielä rikosuhrimaksun maksamaan. Menee ilmeisesti vartijoiden traumaperäisten stressioireiden hoitokustannuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ei ollut a-luokan ahteri kun joutui vielä rikosuhrimaksun maksamaan. Menee ilmeisesti vartijoiden traumaperäisten stressioireiden hoitokustannuksiin.
Saattoi töräyttää niin tuleehan siitä traumat kun jopa metrien päässä tukka hulmahtaa.
Kai se tissifeministikin saa sakkoja siitä ip-vilautuksesa?
Hyvä kun sakot. Muistakaa, että televisiosta ja lehtien kansista myös paljastelut pois. Ahdistun kovasti tv katsomisesta, kun sieltä voi noin vain tulla paljastelua ja on taas paha olo. Kaupassakin ahdistaa käydä, kun on lehtienkiä pääotsikot jotakin naisten paljastelua. Eikö muka mikään muu myy.