Millainen parisänky ettei heräilisi kun toinen kääntyilee koko yön
Meillä on jenkkisänky leveällä petarilla ja nukkuminen mulle mahdotonta kun mies on niin levoton. Sänky on muutenkin meille liian pehmeä, joten kuitenkin pitää vaihtaa, mutta mihin vaihtaa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankitte omat patjat, kumpikin saa omilla ominaisuuksillaan juuri itselleen sopivan. Petari voi olla yhteinen kunhan patjat ei. Sinne vaan huonekaluliikkeeseen koemakoilemaan eri patjoja. Kannattaa panostaa laatuun. Meillä noin tonnin patjasetti on edelleen loistava, nyt ollut 8v eikä puhettakaan että tarvisi vaihtaa.
AP:n ongelmajenkkisänky maksoi 4000 joten laadun puutteesta ei ole nyt kyse. Vaikea luottaa myyjiin tuon jälkeen. Etenkin minulle kevyemmälle se on ihan liian pehmeä ja joustava sen 20 kg painavamman vieressä.
Ostit neljän tonnin sängyn testaamatta liikkeessä, onko se sopivan pehmeä/kova? Ja kuvittelit tosissasi, että 20kg painoerolla sama patja on molemmille yhtä hyvä? Kaikenlaista sitä kuuleekin...
Mies kuorsaa, koira tuhisee, puhisee ja käy juomassa yöllä vettä...muutin toiseen huoneeseen nukkumaan, kaikki tuntuvat olevan tyytyväisiä.
Nukun mä kyllä joskus miehenkin vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankitte omat patjat, kumpikin saa omilla ominaisuuksillaan juuri itselleen sopivan. Petari voi olla yhteinen kunhan patjat ei. Sinne vaan huonekaluliikkeeseen koemakoilemaan eri patjoja. Kannattaa panostaa laatuun. Meillä noin tonnin patjasetti on edelleen loistava, nyt ollut 8v eikä puhettakaan että tarvisi vaihtaa.
AP:n ongelmajenkkisänky maksoi 4000 joten laadun puutteesta ei ole nyt kyse. Vaikea luottaa myyjiin tuon jälkeen. Etenkin minulle kevyemmälle se on ihan liian pehmeä ja joustava sen 20 kg painavamman vieressä.
Hinta ei ole laadun tae niin kuin itsekin olet huomannut. Mikä järki oli ostaa sänky, joka on liian pehmeä? Ettekö kokeilleet sitä ennen ostamista?
Tottakai kokeiltiin, mutta eihän sinne liikkeeseen nukkumaan viikoksi jääty. Myyjä vaikutti asiantuntevalta ja mittaili ja punnitsi ja valikoi molemmille sopivat patjat. Sänky tuntui vielä kotonakin alkuun tosi hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostit neljän tonnin sängyn testaamatta liikkeessä, onko se sopivan pehmeä/kova? Ja kuvittelit tosissasi, että 20kg painoerolla sama patja on molemmille yhtä hyvä? Kaikenlaista sitä kuuleekin...
Patjat ei ole samanlaiset. Molemmilla on omansa.
Itsellä tuli mieleen tuo painopeitto joka tuntuu olevan joku tämän joulun suosittu juttu, mitä jos miehelle ostaisi sellaisen niin pyöriminen saattaisi vähentyä?
Jenkkisängyssä on alla 2x80cm runkopatjat (molemmilla omanlaiset) ja päällä 2x80cm joustinpatjat (molemmilla omanlaiset), mutta ne päälimmäiset patjat on samassa verhoilupussissa. Niiden päällä on sitten 160cm leveä petari.
Ostetaan miehen kanssa erilliset rungolliset ja patjalliset yhden hengen sängyt ja työnnetään ne yhteen. Ikeasta saa semmoisia siihen väliin pistettäviä paloja, ettei sängyt erkane tai väliin tarvitse pudota (esim seksin aikana). Meillä ihan sama ongelma siis, mun yöunet kärsii niin paljon miehen pyörimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin korvatulpat niin miehen kääntyily ei enää haittaa.
Korvatulpat ei siihen paljoa auta että miehen kääntyessä sänky heiluu niin että puoliso meinaa tippua sängystä ja että hän herää joka kääntymiseen. Tämä kai oli ap:n ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Ostetaan miehen kanssa erilliset rungolliset ja patjalliset yhden hengen sängyt ja työnnetään ne yhteen. Ikeasta saa semmoisia siihen väliin pistettäviä paloja, ettei sängyt erkane tai väliin tarvitse pudota (esim seksin aikana). Meillä ihan sama ongelma siis, mun yöunet kärsii niin paljon miehen pyörimisestä.
Kiitos hyvästä vinkistä. Sitten kun vielä olis niin tasainen lattia, ettei sängyt natise. :)
Uskaltaakohan siihen laittaa leveän petarin vai pilaako se erillisidean?
Meillä on sängyssä brittiläinen Emma-patja. Todella hyvälaatuinen mm. Hengittävä, hyvin tukeva. Partnerin liikkeitä sängyssä en edes huomaa muuten kuin äänestä. Hintansa arvoinen, oon nukkunut tosi hyvin ja nukahtanut nopeasti
Tilaa se ostostv:llä mainostettava petari ja kerro sitten meillekkin toimiko se vai ei :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hyvästä vinkistä. Sitten kun vielä olis niin tasainen lattia, ettei sängyt natise. :)
Uskaltaakohan siihen laittaa leveän petarin vai pilaako se erillisidean?
Joskus nukuttiin hotellissa niin, että oli 2 sänkyä mutta yhteinen petari. Heräsin miehen jokaiseen kääntymiseen. Joten sanoisin, että ei yhteistä petaria, sen nykäisy kuitenkin välittää liikkeen aika tehokkaasti. Meillä ei ole myöskään mitään kiinnitystä sänkyjen välillä, ei ne juuri erkane toisistaan ja jos erkanee niin korjataan (eikä meidän seksielämä ole ihan niin villiä, että sänkyjen väliin tippuisi...) T. eri
Tässä mielessä vesisänky on ehdottomasti vielä pahempi.
Erillisiä patjoja yhteisellä laadukkaalla petarilla ehdotan minäkin.