Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ANTEEKSIPYYNTÖKETJU - tässä voit pyytää vanhoja syntejäsi anteeksi

Vierailija
20.12.2019 |

Haluan itse pyytää anteeksi kaikilta joille olen möläyttänyt jotain sopimatonta, minulla kun on ADHD.
Lääkitys ei auta.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi hellarit. Varastin teidän kesäkonferenssipaikan vessasta (ulkovessa) vessapaperia.

Se oli vaaleanpunaista. Tämä on vaivannut minua siitä lähtien. VäärinkäsittämiseNI tapahtui n. vuonna 1963. Suunnilleen. Olin vain lapsi.

Vierailija
22/33 |
20.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello käy, aika on nopeutunut. Mutta jeesuksen verannalla saa tehdä mitä vaan, suoraan.

Siu, siu!

t.  Tuksu the Revankelista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poliiTikko, en pyydä koskaan anteeksi mitään.

Vierailija
24/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi Jenni kun tykittelin Vatikaanimekosta. (se vaalensininen, kaunis leninki Itspnä). Puolustat eläimiä ja se on kaunista, mekosta yli menee.

Vierailija
25/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pyydä anteeksi yhtään mitään. Jos en osaa pyytää henkilökohtaisesti loukkaamiltani ihmisiltä anteeksi, niin eipä ne tällä palstalla kuittaannu.

Vierailija
26/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sori jos jollekin tuli muka paha mieli. T: Pasi

Vierailija
27/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kaikille kaikesta, mitä joku on silloin tai vuosien päästä kokenut tai mikä on vuosien kuluessa muuttunut loukkaavaksi joko henkisesti ja/tai fyysisesti.

Vierailija
28/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pyytää anteeksi itseltäni sitä, etten tajunnut enkä ollut tarpeeksi vahva jotta olisin lähtenyt väkivaltaisesta suhteesta heti ensimmäisen lyönnin jälkeen.

Vierailija
29/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut riidan aikana seksuaalisesti väkivaltainen vielä alaikäisenä, se on luultavasti pahin syntini joka tulee mieleen.

Vierailija
30/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että olen valehdellut ja pettänyt teini-ikäisenä (olen kyllä pyytänyt myös oikeasti anteeksi, mutten antanut itselleni anteeksi). Anteeksi, että luovuin lapsestani. Toivottavasti hän sai paremman elämän. Anteeksi, että olen sanonut hirveitä asioita vihaisena ja tarkoittanut niitä. Anteeksi, että provosoidun välillä ja kommentoin ilkeästi ja aiheutan pahaa mieltä. Anteeksi, että olen rikkonut lakia muutamia kertoja tietoisesti... tai sitä en oikeastaan kadu tässä kun ei kellekään ole aiheutunut haittaa, edes veronmaksajille. Mutta anteeksi, että otan typeriä riskejä. Anteeksi, että kotini on sotkuinen. Anteeksi, että en pidä riittävän ahkerasti yhteyttä sisariini vaikka heillä ei mene hyvin. Anteeksi, etten huolehdi yksinäisen isäni yksinäisyydestä ja soita hänelle. Anteeksi, että keskityn niin paljon omaan elämääni ja perheeseeni, etten ole välittänyt muista. Nyt soitan isälle ja jouluna nähdään. Yritän jaksaa soitella muillekin ja tsempata kunhan saan pidettyä omankin mieleni virkeänä. Anteeksi, että olen tehnyt niin vähän muiden hyväksi.

Vierailija
31/33 |
21.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että olen olemassa, mutta siitä minulla on puhdas omatunto että en ole koskaan loukannut ketään tai toiminut sopimattomasti. Olen myös antanut oman työpanokseni tälle yhteiskunnalle saamatta juuri mitään vastineeksi.

Kltti ikämies

Vierailija
32/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän anteeksi kirkkojen ja uskontojen puolesta, että kirkon "korkeat edustajat"  ovat huijannet meitä vuosisatoja ja huijaavat edelleen.  Heiden suustaan tulee täyttää soopaa, johon jotkut yksinkertaiset vielä uskovat tai yrietään saaad uskomaan.   

Kaikkein röyhkeintä tässä on se, että nostavat siitä (= ihmisten huijaamisesta) korkeaa palkkaa. 

Vierailija
33/33 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi