Olen pitkä, kaunis, lapseton ja urheilullinen nainen, mutta tinderissä...
...saan matcheiksi vain rumia ja/tai lihavia miehiä. Masentavaa. Ikää mulla on 33 vuotta, ja haen miehiä ikähaarukalla 24-40.
Kommentit (34)
Ai niin, ja jos sulla on yksikin tatuointi, niin se romuttaa koko markkina-arvosi myös.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi mitään, kilpailu on kova. Keskiverrolla av-mammallakin on vielä tuon listan lisäksi äo 160 ja kuukausipalkka 7000 euroa.
Heh, olen av-äijä ja mulla on juuri nuo. Itseasiassa ÄO on 160,5. Tuo ÄO siis sillä vanhalla Mensan testillä ja todistuskin löytyy siitä että olen älykkäimmän 1 % sakissa. Liksa on täsmälleen tuo + matkapuhelinetu.
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä musta olisi sinkkunaisena oikeasti kiva vähän tietää miesten mielipiteitä näistäkin asioista, mutta harmi kun mua ei kyllä pätkääkään kiinnosta vauvapalstailevien miesten mielipiteet. Samaa mantraa vaan toistelevat ja pahimpia on juuri nämä avainsanoja viljelevät yhden aatteen ajajat.
-sivusta
Miesten mielipiteistä löytyy ihan tutkimuksia ja tilastoja.
Swippaat kaiken oikealle?
Miksi täällä ei tajuta, että tinderin algoritmi rankaisee heitä jotka swippaa kaiken oikealle.
Algoritmi palkitsee krantut, eli mitä enemmän heität vasemmalle sitä tasokkaampia ihmisiä sinulle tarjotaan ja sitä tasokkaammille sinuakin tarjotaan = mätsejä kuumempien kanssa.
Ettekö oikeasti tienneet tätä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä ei tajuta, että tinderin algoritmi rankaisee heitä jotka swippaa kaiken oikealle.
Algoritmi palkitsee krantut, eli mitä enemmän heität vasemmalle sitä tasokkaampia ihmisiä sinulle tarjotaan ja sitä tasokkaammille sinuakin tarjotaan = mätsejä kuumempien kanssa.
Ei ainakaan mulla käynyt mitään tuollaista, kun olin hetken tinderissä. Tykkäsin ehkä yhdestä joka toinen päivä ja lopulta en enää kenestäkään. En tiedä, missä ne hyvät miehet sitten piilotteli, kun ei niitä ainakaan mulle näytetty juuri lainkaan.
Sen sijaan Tukholmassa käydessä tykkäsin 9/10 tarjotusta. Kai sitä saa jonkin buustin kun vaihtaa maata, tai ehkä ne oli vaan enemmän mun tyyppiä.
Aloittaja on mies ja tämä on ihan vakialoitus.
Horsmakiitäjä ei nyt vaan kiinnosta ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi swaippaat lihavat ja rumat oikealle?
Huvikseni. Swaippaan kaikki oikealle. Kaiken lisäksi kaikista ei näy lihavuutta kuvissa vaan se läskiys saattaa näkyä vasta treffeille tultaessa. Miksi miehet laittavat epärealistisia kuvia itsestään?
Ja jos joskus onkin komea mies, paljastuu se livenä manletiksi.
Ap
miksi kaikki naiset laitaa feikki kuvia sit se on läski nainen jos kuva on kaunis nainen nii se se nainen on helvetinruma
se on se pituus. miehet ei hirveästi innostu pitkistä naisista. sori vain ap, mutta pitkä nainen on kaikille miehille vähän turn off. pienet, kauniit ja urheilulliset naiset on niitä kaikkien miesten himoitsemia. tietenkin on fetissimiehiä, jotka hakevat mahdollisimman pitkää naista
Vierailija kirjoitti:
Huoh, ei se noin toimi. Toki kaikkien oikealle swaippaaminen rangaistaan, mutta ketä sinulle näytetään, riippuu omasta tasostasi, eli miten suosittu olet. Lisäksi sinut näytetään enemmän, jos olet suosittu, ja viestittelet paljon.
Olen lyhyt, tavallinen, kolmen lapsen yli 40v eronnut äiti ja saan hyvin matcheja miehiltä kenestä itsekin pidän, ilman mitään goldeja tai muuta temppuilua.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä oikeasti tiennyt tätä.
Ei voi mitään, kilpailu on kova. Keskiverrolla av-mammallakin on vielä tuon listan lisäksi äo 160 ja kuukausipalkka 7000 euroa.